Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Yes!! De Aston staat op de 7'de plaats, niet slecht. de Viper van Koen en Kris op 3 dacht ik. Maar wat is er gebeurd met de Viper van Daikin? Die is stil gevallen?
Yes!! De Aston staat op de 7'de plaats, niet slecht. de Viper van Koen en Kris op 3 dacht ik. Maar wat is er gebeurd met de Viper van Daikin? Die is stil gevallen?
Foto's @ Fotoreportages ( heb er speciaal wat meer van de Aston omdat'k dacht dat'k u daar een plezier kon mee doen )
Wat een oude foto in de openingspost zeg! Die Corvette doet nog niet eens mee
Ja, hoe kan ik dat nu weten
Op de site van zolder kon ik de foto's niet linken. Dan heb ik maar eentje van google afgehaald.
Ik kan er ook een foto van een bloot wijf opzetten, maar dat heeft dan weer helemaal niets met de 24h van Zolder te maken...
Kurt Mollekens vertrekt zaterdag om klokslag 16 uur met de PK Carsport-Corvette vanuit polepositie voor de 24 Hours of Zolder. Mollekens versloeg in de vierde en beslissende kwalificatie Vincent Radermecker in de Mosler MT900 van Gravity Racing. Jan Heylen, die afgelopen weekend nog schitterde in de Dutch Champ Car Grand Prix te Assen, liet in de Dodge Viper van AD Sport de derde tijd noteren. De winnaar van de editie 2005 was slechts drie tienden trager dan poleman Mollekens. Naast de Dodge start de tweede Mosler van Gravity.
In divisie 2 was de NGT-Porsche alweer een maatje te sterk voor de concurrentie. De Porsche 996 GT3 Cup van First Motorsport moest bijna twee seconden toegeven. In de derde Belcar-divisie was de Porsche 996 Biturbo van AD Sport bijna een seconde sneller dan het GT3 RS-exemplaar van CEO Racing.
Gratis zal 't wel zijn ... maar of je iets te zien gaat krijgen?
Er staat niks geprogrammeerd vandaag ...
Daar kwam ook achter toen ik erlangs reed. Even gevraagd aan zo'n parkeerwachter en die zei dat er in de namiddag ook niets meer was. In de voormiddag was het alleen te doen...
Comment