Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het was een spannende race, maar als ze niet terug naar de pits mochten gesleept worden denk ik dat er maar 5 wagens finishten. GT3 is blijkbaar niet gemaakt voor 24u races, zeker de remmen en versnellingsbakken niet.
Het was een spannende race, maar als ze niet terug naar de pits mochten gesleept worden denk ik dat er maar 5 wagens finishten. GT3 is blijkbaar niet gemaakt voor 24u races, zeker de remmen en versnellingsbakken niet.
Inderdaad, daarom dat ik ook niet zo'n grote fan van GT3 ben. Ik heb gisteren nog eens naar een samenvatting gekeken op pitstop.tv van het jaar 2004 (met de PSI-Porsches, de oude Vipers van GLPK, Van der Zwaan, Kuismanen, de M3 GTR van Beliën, enz...) dat waren nog eens tijden...
Inderdaad, daarom dat ik ook niet zo'n grote fan van GT3 ben. Ik heb gisteren nog eens naar een samenvatting gekeken op pitstop.tv van het jaar 2004 (met de PSI-Porsches, de oude Vipers van GLPK, Van der Zwaan, Kuismanen, de M3 GTR van Beliën, enz...) dat waren nog eens tijden...
Hopelijk vermindert het bezoekersaantal heel sterk de komende maanden/jaren, zodat de sponsors ook wegblijven. Dan zal men misschien terug het spektakel voor de bezoekers centraal stellen en niet de wensen van enkele autocoureurs.
Ben zaterdag én zondag gaan zien. Het eerste en de twee laatste uren waren best spannend. Voor de rest was het een saaie parade met véél te weinig auto's.
Wat ik nog miste was een radiofrequentie om het commentaar uit te zenden, zodat je de race deftig kan volgen waar je ook staat. In Francorchamps is dit bijna een dagelijkse gewoonte.
Ja zaterdag was zeer plezant en dat is niet alleen door de 24/u maar vooral door de andere voorgaande races Ja dat was echt moeilijk om dat te volgen. Ik herriner me nog dat er vroeger ook tv-schermen hingen voor het publiek waar ze de tijden e.d. konden op zien.
Idd redelijk mager deelnemersveld en die terugsleepregel is om plat te gaan van het lachen maar het was blijkbaar wel nodig.
En door de ongelukkige timing ook geen enkele guest GT3 à la Gallardo, Ford GT, F430,...
Ook spijtig van de Moslers, dat zijn toch echt wel schitterende machines, heb er nog bij gestaan op de grid, impressive En Porsche bewijst nog maar es z'n betrouwbaarheid, kijk maar bv. naar de oude 996 Biturbo, prachtige wagen met een dito sound trouwens.
En ook weer goed kunnen lachen: zatte vips die om 4 uur 's morgens in de paddock ronddwalen en amok maken en dan door de politie worden opgehaald
Comment