Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h van Zolder: 8-9 sept
Collapse
X
-
Kenis heeft al opgegeven blijkbaar
28 deelnemers left...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenKenis heeft al opgegeven blijkbaar
28 deelnemers left...
Aargh...
Spijtig... Michaël was daarstraks nog maar net gestart en de wagen moest al terug binnen voor een afgebroken aandrijfas wat ze 15 minuten gekost heeft... Dan net voor hij de pits binnenreed voor een chauffeurs & bandenwissel viel de Mosler stil om nadien toch terug te vertrekken.
En nu een opgave
Spijtig...
Enfin, straks volgen er toch enkele foto's van dit team. Het bespaart me wel de terugrit, ik ging normaal ook deze nacht nog teruggaan
Comment
-
Zolder
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenErgens live op internet te volgen? (video?)
E.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenErgens live op internet te volgen? (video?)
Live-timing
Comment
-
Gisteren ook naar Zolder geweest tot rond een uur of 22u. Nja, 't is toch dat niet meer hoor, met amper 29 wagens op circuit. De drukbevolkte baan bracht vroeger net het spektakel, nu is't gewoon saai rondjes draaien. I know, de zogenaamde "toppiloten" als Longin en Goossens zijn hier content mee, maar de race verliest toch een heel stuk van zijn aantrekkingskracht, althans voor mij. En nu met Roger Dejaeghere aan't roer van Zolder zal't er ook niet meer op beteren. Spijtig, volgend jaar zal Caesar2 er niet meer bij zijn.BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Stef van Campenhoudt is aan de winnende hand
Is dat niet die kerel waar gTa en/of Tomski meegereden hebben op de Porsche Days?
Voor de rest al tamelijk wat favorieten de handdoek moeten werpen: Longin & co, Bouvy & co, Radermecker & co...
Tweede de Body Coach-mannen, op 5 ronden: 2x Dumarey, Goossens, Soulet.
AD Sport met de 996 biturbo gehandicapt door normtijd derde, en vlak erachter hun Viper 4e, én vlak daarachter dan nog eens Penders-Lamot. 't 3e podiumplaatsje is nog een open strijd!
Comment
Comment