Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h van Zolder: 8-9 sept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Comment

Comment

Prachtig gevecht om de tweede plaats tussen de 997 cup van Prospeed en de 996 biturbo van AD Sport!
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Knappe foto's Zwoemba! Vooral sommige 'detailfoto's spreken enorm aan.

Comment

Foto's vanop de startgrid staan online.

Zoals altijd een klein voorsmaakje:

Check de site voor meer ...

Comment

De top twintig van de 24 Hours of Zolder 2007:

1. #56 GPR - Porsche 997 GT3 Cup (algemene winnaar) - 795 ronden
                2. #228 AD Sport - Porsche 996 Biturbo (winnaar DIII)
                3. #51 ProSpeed Competition - Porsche 997 GT3 Cup
                4. #28 AD Sport - Dodge Viper Competition Coupé
                5. #111 NGT Racing - Porsche 996 GT3 Cup (winnaar DII)
                6. #99 G-Force Racing - Porsche 997 GT3 Cup
                7. #50 First Motorsport - Porsche 997 GT3 Cup (in de pits)
                8. #25 Gravity Racing International - Mosler MT900R
                9. #150 First Motorsport - Porsche 996 GT3 Cup (tweede DII)
                10. #155 First Motorsport - Porsche 996 GT3 Cup (derde DII)
                11. #121 GS Motorsport - Porsche 996 GT3 Cup (vierde DII)
                12. #11 A+ Racing - Dodge Viper Competition Coupé
                13. #21 GS Motorsport - Dodge Viper Competition Coupé
                14. #164 BonGou-Speedlover - Porsche 996 GT3 Cup (vijfde DII)
                15. #267 Accent Racing Team - Porsche 996 GT3 RS (tweede DIII - in de pits)
                16. #10 Daikin Racing Team - Dodge Viper Competition Coupé
                17. #119 La Fleur du Pain - Porsche 996 GT3 Cup (zesde DII)
                18. #55 GPR - Porsche 997 GT3 Cup (in de pits)
                19. #8 BonGou-Speedlover - Porsche 997 GT3 Cup (in de pits)
                20. #216 McDonald’s Racing Team - Porsche 996 Biturbo (derde DIII)

Bron: www.24u.be

Comment

Tzit er weer op voor dit jaar .

Albert Vanierschot knap tweede. Ook voor Langrange doe'k men petje af, 16 en toch kunnen eindigen in de top 20.

Comment

Eerste setje racefoto's staat online.

Een voorsmaakje:

Comment

Ja, die vlammen waren nogal wat, heb het juist enkel in filmvorm en dan nog zonder geluid maar misschien kan ik de frames apart nemen.

Comment

Het was een spannende race, maar als ze niet terug naar de pits mochten gesleept worden denk ik dat er maar 5 wagens finishten. GT3 is blijkbaar niet gemaakt voor 24u races, zeker de remmen en versnellingsbakken niet.

Comment

Ik heb Denniske gezien met nog ne kerel. Iets voor 5 waren ze foto's aant maken van de bikini babes. Dus post ze maar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            Ik heb Denniske gezien met nog ne kerel. Iets voor 5 waren ze foto's aant maken van de bikini babes. Dus post ze maar
                            Aah en gij zegt niks Die 'kerel' was mijn nonkel

Babe en andere foto's volgen in de loop der week
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                              Het was een spannende race, maar als ze niet terug naar de pits mochten gesleept worden denk ik dat er maar 5 wagens finishten. GT3 is blijkbaar niet gemaakt voor 24u races, zeker de remmen en versnellingsbakken niet.
                              Inderdaad, daarom dat ik ook niet zo'n grote fan van GT3 ben. Ik heb gisteren nog eens naar een samenvatting gekeken op pitstop.tv van het jaar 2004 (met de PSI-Porsches, de oude Vipers van GLPK, Van der Zwaan, Kuismanen, de M3 GTR van Beliën, enz...) dat waren nog eens tijden...

Comment

Ik ga nu al een jaar of 4-5 naar Zolder, en het aantal plaatsen waar je als amateur mooie foto's kan nemen is echt belachelijk klein.

Je kan bijna nergens een fatsoenlijke foto nemen van dichtbij, uitgezonderd aan de Bolderbergbocht, waar de draad is losgeknipt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                  Inderdaad, daarom dat ik ook niet zo'n grote fan van GT3 ben. Ik heb gisteren nog eens naar een samenvatting gekeken op pitstop.tv van het jaar 2004 (met de PSI-Porsches, de oude Vipers van GLPK, Van der Zwaan, Kuismanen, de M3 GTR van Beliën, enz...) dat waren nog eens tijden...
                                  Hopelijk vermindert het bezoekersaantal heel sterk de komende maanden/jaren, zodat de sponsors ook wegblijven. Dan zal men misschien terug het spektakel voor de bezoekers centraal stellen en niet de wensen van enkele autocoureurs.
                                  BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Ben zaterdag én zondag gaan zien. Het eerste en de twee laatste uren waren best spannend. Voor de rest was het een saaie parade met véél te weinig auto's.
                                    Wat ik nog miste was een radiofrequentie om het commentaar uit te zenden, zodat je de race deftig kan volgen waar je ook staat. In Francorchamps is dit bijna een dagelijkse gewoonte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                      Ik ga nu al een jaar of 4-5 naar Zolder, en het aantal plaatsen waar je als amateur mooie foto's kan nemen is echt belachelijk klein.

Je kan bijna nergens een fatsoenlijke foto nemen van dichtbij, uitgezonderd aan de Bolderbergbocht, waar de draad is losgeknipt.
                                      Inderdaad, die mierenneukers in Zolder dat is om grijs haar van te krijgen. Alleen al daarom ga ik niet meer...

Comment

Ja zaterdag was zeer plezant en dat is niet alleen door de 24/u maar vooral door de andere voorgaande races Ja dat was echt moeilijk om dat te volgen. Ik herriner me nog dat er vroeger ook tv-schermen hingen voor het publiek waar ze de tijden e.d. konden op zien.

Comment

Hier ook iets zetten

Idd redelijk mager deelnemersveld en die terugsleepregel is om plat te gaan van het lachen maar het was blijkbaar wel nodig.

En door de ongelukkige timing ook geen enkele guest GT3 à la Gallardo, Ford GT, F430,...

Ook spijtig van de Moslers, dat zijn toch echt wel schitterende machines, heb er nog bij gestaan op de grid, impressive En Porsche bewijst nog maar es z'n betrouwbaarheid, kijk maar bv. naar de oude 996 Biturbo, prachtige wagen met een dito sound trouwens.

En ook weer goed kunnen lachen: zatte vips die om 4 uur 's morgens in de paddock ronddwalen en amok maken en dan door de politie worden opgehaald

Comment

Working...
                                          X