Oorspronkelijk geplaatst door F430
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h van Zolder: 8-9 sept
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenHier ook iets zetten
Idd redelijk mager deelnemersveld en die terugsleepregel is om plat te gaan van het lachen maar het was blijkbaar wel nodig.
En door de ongelukkige timing ook geen enkele guest GT3 à la Gallardo, Ford GT, F430,...
Ook spijtig van de Moslers, dat zijn toch echt wel schitterende machines, heb er nog bij gestaan op de grid, impressive En Porsche bewijst nog maar es z'n betrouwbaarheid, kijk maar bv. naar de oude 996 Biturbo, prachtige wagen met een dito sound trouwens.
En ook weer goed kunnen lachen: zatte vips die om 4 uur 's morgens in de paddock ronddwalen en amok maken en dan door de politie worden opgehaald
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW for ever Bekijk BerichtenHehe, heb ik ook meegemaakt. Toen we met onze quad om banden gingen bij Michelin, omstreeks 4 à 5 's nachts, zat er ne zatlap op onze quad. Een van de mensen die instond voor de veiligheid zei ,tegen ons: "Laat hem eventjes zitten de politie is onderweg om hem op te pikken". En toen politie aankwam stapte hij van de quad en kon hij niet meer op zen benen staan . Om het eigenste ogenblik wel grappig zicht .
Op zo'n moment moet ge een camera bijhebben hé. ;-)
Comment
-
Escapades van Longin op Sportweekend
Video -> verslag
Ooit mijn held (ten tijde van de Siemens-Porsche met Vanierschot), maar dit verdient schorsing!!
Ontoelaatbaar voor iemand die zichzelf bij de top van België rekent. Bedankt Bert, om het imago van de autosport in Vlaanderen (toeschouwers Champcar Zolder < 20k, Assen 60k, 't is maar een voorbeeldje) nog wat verder de grond in te duwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEscapades van Longin op Sportweekend
Video -> verslag
Ooit mijn held (ten tijde van de Siemens-Porsche met Vanierschot), maar dit verdient schorsing!!
Ontoelaatbaar voor iemand die zichzelf bij de top van België rekent. Bedankt Bert, om het imago van de autosport in Vlaanderen (toeschouwers Champcar Zolder < 20k, Assen 60k, 't is maar een voorbeeldje) nog wat verder de grond in te duwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenWaarom ?
Ik zat bij mijn schoonouders, die hebben weer een mooie dunk over de Belgische autosport. Nochtans zijn ze in se niet afkerig van de sport.
Als ik alleen voor de televisie gezeten had, had ik er niet zo zwaar aan getild. Misschien even de wenkbrauwen gefronst. Maar nu heb ik gezien hoe de publieke opinie hierop reageert. En wees maar zeker dat dit niet het imago is dat de autosport wil nastreven, nietwaar...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAlle jong, alsof iemand daaraan gaat tillen.
Maar niet in prime-time op zondagavond op EEN voor 700.000 man. Dat is DOM.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJa, de meesten op dit forum doet dat wel eens...
Maar niet in prime-time op zondagavond op EEN voor 700.000 man. Dat is DOM.
En àls je het al op iemand wil steken, is het Sporza en niet Longin.
En op zich vind ik nog steeds niet dat ie iets verkeerd gedaan heeft. In Portugal is het toegestaan zo voorbij te steken, in Italie niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk zat bij mijn schoonouders, die hebben weer een mooie dunk over de Belgische autosport. Nochtans zijn ze in se niet afkerig van de sport.
Op 't circuit doen ze wat ze willen, maar op de gewone weg hebben ze idd een voorbeeldfunctie. Maja, 'k had ook niet anders verwacht eigenlijkBMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenIk kan jouw reactie begrijpen. Mijn schoonouders zijn ook zo. Zowiezo zijn ze niet zo auto-minded, maar omdat ik er fan van ben, staan ze er wel voor open. Ook zij zagen de reportage op Sporza. 't Eerste wat de schoonmoeder zei op de beelden : "moh seh aan 170... ". En dan zijn reactie aan de péage in Italië, met gierende banden vertrekken.
Op 't circuit doen ze wat ze willen, maar op de gewone weg hebben ze idd een voorbeeldfunctie. Maja, 'k had ook niet anders verwacht eigenlijk
En die peage was italie volgens mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMag je in Italie geen 160?BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDe mensen die daaraan tillen zijn mensen die zowieso nooit autosportfan zullen worden.
En àls je het al op iemand wil steken, is het Sporza en niet Longin.
En op zich vind ik nog steeds niet dat ie iets verkeerd gedaan heeft. In Portugal is het toegestaan zo voorbij te steken, in Italie niet?
Als je heel 't weekend met pk-monsters mag rijden op afgesloten circuit moet je zo belachelijk niet doen. Pubers!
Dit zijn dus zelfverklaarde 'toprijders' he! Dan moet je dat zélf toch inzien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJe moet Sporza de kans niet geven zulke beelden te maken he
Als je heel 't weekend met pk-monsters mag rijden op afgesloten circuit moet je zo belachelijk niet doen. Pubers!
Dit zijn dus zelfverklaarde 'toprijders' he! Dan moet je dat zélf toch inzien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZe moeten wel op tijd komen.
Dat helpt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJa, Carlo, ja
Dat helpt
(en dat is dan nog met een wagen die niet vooruit te branden valt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEscapades van Longin op Sportweekend
Video -> verslag
Comment
-
En dan te zeggen dat die Longin een eigen bedrijf runt
Ik ben ook even fan van hun geweest, en in de FIA GT steun ik hun, maar door dit gedrag ben ik op nationaal niveau absoluut geen fan meer.
Geef mij dan maar een Marc Goossens of Bas Leinders die zich, ondanks tegenvallende resultaten, nog altijd voluit geeft met de Vertigo en naast het circuit een rustige jongen is.
Ook omdat Goossens tijdens de signeersessie bvb vriendelijk een babbel sloeg met de fans, terwijl de PK carsport boys u nog niet eens aankeken (op mollekens na, hart was er niet toen ik ging).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenEn dan te zeggen dat die Longin een eigen bedrijf runt
Ik ben ook even fan van hun geweest, en in de FIA GT steun ik hun, maar door dit gedrag ben ik op nationaal niveau absoluut geen fan meer.
Geef mij dan maar een Marc Goossens of Bas Leinders die zich, ondanks tegenvallende resultaten, nog altijd voluit geeft met de Vertigo en naast het circuit een rustige jongen is.
Ook omdat Goossens tijdens de signeersessie bvb vriendelijk een babbel sloeg met de fans, terwijl de PK carsport boys u nog niet eens aankeken (op mollekens na, hart was er niet toen ik ging).
Comment
Comment