Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h van Zolder: 8-9 sept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
    Goossens, welke poster was dat?
    Geen poster, maar rode petjes. Hij zat er samen met Maxime Soulet.

Ze hadden eerst wel geen stift, zijn ze er maar 1 gaan "lenen" bij de Daikin meisjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
      Geen poster, maar rode petjes. Hij zat er samen met Maxime Soulet.

Ze hadden eerst wel geen stift, zijn ze er maar 1 gaan "lenen" bij de Daikin meisjes
      Zalig, wij wandelden net voor de finish voorbij dat team en toen kregen we al 'n petje mee. Men neefje was er blij mee.

Comment

• Ah, dat was voor de finish. De zaterdag was er ook een handtekeningensessie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Je mag zeggen wat je wilt, maar op de afstand Turnhout-Sint Niklaas (80km) win ik 10 minuten en meer als ik vlot rij ipv volgens de regels.
          (en dat is dan nog met een wagen die niet vooruit te branden valt)
          Je kan ook 10 min vroeger vertrekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
            Je kan ook 10 min vroeger vertrekken.
            Neen.

Ik kan pas vertrekken als mijn werk erop zit.
            Ik kan dus enkel vroeger thuiskomen.

En in dit geval had dat met Longin te maken, en die kon óók niet vroeger vertrekken.

Comment

• Ik merk die tijdswinst ook op tussen Kinrooi en Tongeren via Genk. Vroeger deden we daar maximaal 50 minuten over, nu kan dat 1u15min duren. Gewoon omdat op plaatsen waar je vroeger 90 mocht, nu 70 toegelaten is en waar je 120 mocht 90 toegelaten is.

Op een stuk tussen Genk en Dilsen is er een mooie 4-baans weg met tussenberm en voor een paar kilometer geen enkel huis of zo langs de weg en toch mag je daar maar 90. Waar is dat goed voor

Nu om terug te komen op Longin: wat hij daar uitspookt is kinderachtig, onprofessioneel en onverantwoord, zeker voor een camera als je weet dat er jongeren kunnen meekijken die een voorbeeld aan u stellen.

Comment

• Een paar nighttime shots zijn toegevoegd aan de archieven. Click for more.

Comment

Working...
                X