safety car was net te laat
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Italië 2007
Collapse
X
-
Paar mooie inhaalmanoeuvres gezien, oa van Hamilton en Rosberg, voor de rest betrekkelijk saaie race...
Het begon nochtans goed met Massa die op zoek ging naar microbes op de achtervleugel van Hamilton
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenZou ie al gebeld hebben?
ja toch zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenIk snap de mop niet, leg es uit manne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenLees es het topic over de spionage
Ze bedoeling misschien "drawings"
"draws" is iets anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenZalige race vond ik!
Dat inhaalmanoeuvre van Hamilton op Raikonnen!! Talent heeft die gast!
En die safetycar
Mja monza is het beste circuit om iemand in te halen, laat staan dat je nog de snelste wagen hebt... is het koekje zo gebakken he.
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenIk snap de mop niet, leg es uit manne
heb jij de komende 3 maanden in ne frige gekampeerd
Idd less de spionage zaak maar eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk BerichtenIk zag Hamilton vandaag als beste rijder!
Leuke wedstrijd. Grappige pitstop van Kubica.
Wat had nu Massa?
Bij deze verdenk ik Ferrari van spionage, kan niet anders dan dat ze dossiers met vertrouwelijke informatie over de duurbaarheid van onderdelen van McLarenwagens van afgelopen seizoenen in handen hebben gekregen en deze hebben gebruikt op hun eigen bolides.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenBij deze verdenk ik Ferrari van spionage, kan niet anders dan dat ze dossiers met vertrouwelijke informatie over de duurbaarheid van onderdelen van McLarenwagens van afgelopen seizoenen in handen hebben gekregen en deze hebben gebruikt op hun eigen bolides.
Kampioenschap is nu tussen Alonso en Hamilton, zoveel is wel zeker denk ik. Of het moet flink gaan regenen in Francorchamps opdat er nog verrassingen uit de bus komen.
En idd... wat een geluid van die AMG pace car!
Comment
-
Perfecte race van Alonso, die vliegende rondjes voor zijn tweede pitstop waren verschrikkelijk indrukwekkend
Mooi hoe Hamilton eerst Massa en dan Hamilton inhaalt in de eerste chicane. Die kerel heeft talent en lef.
Jammer dat Massa is uitgevallen, zou een leukere race geweest zijn. En jammer dat de strategie van Raikkonen niet gelukt is. Als hij gewonnen had zou het kampioenschap zéér spannend zijn geweest.
Fantastische race in de race in het middenveld. Daar bleven ze maar op een zakdoek zitten en door de 2 verschillende strategies spannend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenProblemen met de versnellingsbak.
Bij deze verdenk ik Ferrari van spionage, kan niet anders dan dat ze dossiers met vertrouwelijke informatie over de duurbaarheid van onderdelen van McLarenwagens van afgelopen seizoenen in handen hebben gekregen en deze hebben gebruikt op hun eigen bolides.
massa => suspension
geen bak hoor volgens een reporter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk BerichtenIk zag Hamilton vandaag als beste rijder!
Dat vond ik niet. Akkoord, 't was een mooi inhaalmanoevre. Voorts werd Hamilton al het hele weekend door Alonso afgedroogd. Ook vandaag. Alonso was verreweg de snelste.
Comment
Comment