Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Stickers zou ik nooit op mijn wagen plakken, als het echt moet zou ik dan toch overwegen van het te laten spuiten. Ma ben dit niet echt vanplan, ben tevreden over mijnen tuut .
Kunde vergelijken met mensen die een bodykit kopen, maar geen geld willen geven om het te laten spuiten en geloof me, er rijden er zo veel rond.
Ik zit zelf ook met een hatchback (zij het wel iets groter) met standaard 16" en geen verlaging. Ook ik zou een kleine verlaging en 17 of 18" wel zien zitten, maar eerlijk gezegd: ik heb geen zin om er geld aan te hangen. De auto wordt er nauwelijks meer door waard. Ik hou hem dus gewoon zo, en als ik nog eens een auto koop, maak ik wel dat sportophanging en 17 of 18" standaard is.
Bij de jouwe zou ik dus hetzelfde doen.
Ik zit zelf ook met een hatchback (zij het wel iets groter) met standaard 16" en geen verlaging. Ook ik zou een kleine verlaging en 17 of 18" wel zien zitten, maar eerlijk gezegd: ik heb geen zin om er geld aan te hangen. De auto wordt er nauwelijks meer door waard. Ik hou hem dus gewoon zo, en als ik nog eens een auto koop, maak ik wel dat sportophanging en 17 of 18" standaard is.
Bij de jouwe zou ik dus hetzelfde doen.
Comment