Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke velgen onder pug 207?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
    Zeg nu eerlijk, het heeft toch wel iets en als je het goed wil doen laten spuiten uiteraard, wat het ook mag kosten.

Ik vind het ook wel iets hebben zij het niet op deze kleur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smurfke Bekijk Berichten
      Kijk hier eens voor de zwarte velgen van die 207

+ homepage van die kerel
      http://www.ccfreund.de/

Jammer genoeg enkel leverbaar in 18" of groter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
        Als je die van u verkoopt en dan die Hockenheims in de plaats koopt ga je toch ni veel moeten opleggen?

Zou een rode leeuw aan de zijkant niet mooi zijn, ipv op wit is op zwart, zie het zo voor mij .
        Het gaat over deze leeuw.

zo eentje heb ik hier al zien rijden. Juist hetzelfde gedaan. en die was machtig mooi. ik stel me wel vragen wat de politie ervan denkt. (rode streep)
        er bolt ook nog een zilvere rond met enkel die leeuw op de zijkant.

Comment

Wat zou de politie ervan moeten denken? Het is een rode streep ... niks verboden aan.
          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
            hij is juist nieuw
            Weet ik wel. Dat was de mijne een paar jaar geleden ook.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              zo eentje heb ik hier al zien rijden. Juist hetzelfde gedaan. en die was machtig mooi. ik stel me wel vragen wat de politie ervan denkt. (rode streep)
              In Brakel heb ik ook al een paar keer zoeentje gezien. Is mss dezelfde? Enfin, zeer knap wagentje, maar ik geloof wel dat hij niet zo'n groot logo op de zijkant heeft.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                In Brakel heb ik ook al een paar keer zoeentje gezien. Is mss dezelfde? Enfin, zeer knap wagentje, maar ik geloof wel dat hij niet zo'n groot logo op de zijkant heeft.
                ik ken ze beide

@ Tuscani:

@ Bikefreak:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                  Wat zou de politie ervan moeten denken? Het is een rode streep ... niks verboden aan.
                  de vroegere rijkswacht had toch ook een streep lopen. en waarschijnlijk is de wettekst wel nog niet aangepast naar de nieuwe kleurtjes van hun.
                  en daarin staat duidelijk dat een blauwe of rode streep in het midden van de wagen verboden is.

idd jarno, maar die heeft geen rode streep lopen. dus ofwel heeft hij een opmerking gekregen en deze moeten verwijderen. ofwel is het nog een andere.

Comment

Hier in Ninove reed er zo eentje rond, voor en achterbumper in het wit gespoten, rode streep, de leeuw aan de zijkant + de witte velgen, echt wel mooi! Die kerel verkoopt hem trouwens, kan het wel niet meteen terugvinden, tenzij em al verkocht is. Staat bij Peugeot garage Marc in Ninove.
                    Last edited by ; 03/10/2007, 21:14.

Comment

Comment

Hockenheim 17 inch

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                        jullie hebben geen benul wat ze daarvoor vragen hé?
                        ik ga heus geen 2000€ dokken voor die 17" velgen
                        Ik was dat ook niet van plan maar heb ze uiteindelijk voor 100 euro per stuk gevonden, Originele Hockenheim 17 inch: http://www.banden-online-bestellen.n...eline-velg-310

Comment

Working...
                        X