Oorspronkelijk geplaatst door Dodge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke velgen onder pug 207?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfke Bekijk BerichtenKijk hier eens voor de zwarte velgen van die 207
+ homepage van die kerel
http://www.ccfreund.de/
Jammer genoeg enkel leverbaar in 18" of groter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk BerichtenAls je die van u verkoopt en dan die Hockenheims in de plaats koopt ga je toch ni veel moeten opleggen?
Zou een rode leeuw aan de zijkant niet mooi zijn, ipv op wit is op zwart, zie het zo voor mij .
Het gaat over deze leeuw.
er bolt ook nog een zilvere rond met enkel die leeuw op de zijkant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenhij is juist nieuw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenzo eentje heb ik hier al zien rijden. Juist hetzelfde gedaan. en die was machtig mooi. ik stel me wel vragen wat de politie ervan denkt. (rode streep)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenzo eentje heb ik hier al zien rijden. Juist hetzelfde gedaan. en die was machtig mooi. ik stel me wel vragen wat de politie ervan denkt. (rode streep)
er bolt ook nog een zilvere rond met enkel die leeuw op de zijkant.Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIn Brakel heb ik ook al een paar keer zoeentje gezien. Is mss dezelfde? Enfin, zeer knap wagentje, maar ik geloof wel dat hij niet zo'n groot logo op de zijkant heeft.
@ Tuscani:
@ Bikefreak:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenWat zou de politie ervan moeten denken? Het is een rode streep ... niks verboden aan.
en daarin staat duidelijk dat een blauwe of rode streep in het midden van de wagen verboden is.
idd jarno, maar die heeft geen rode streep lopen. dus ofwel heeft hij een opmerking gekregen en deze moeten verwijderen. ofwel is het nog een andere.
Comment
-
Comment
-
Hockenheim 17 inch
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenjullie hebben geen benul wat ze daarvoor vragen hé?
ik ga heus geen 2000€ dokken voor die 17" velgen
Comment
Comment