Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke velgen onder pug 207?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke velgen onder pug 207?

Ik ga waarscijnlijk de 207 enkele centimeters laten zakken en er 17" sloefjes voor kopen.
    Nu rest de vraag, welke velgen in hemelsnaam?

Ik vind maar niets fatsoenlijk naar mijn zin, zwarte velgen vind ik heel knap, maar ik heb vrij veel chromé accenten op de 207, en data staat niet bij elkaar vind ik.

Iemand tips, foto's, ...?

Ik ben al gaan kijken bij dotz.be en onlinevelgenshop ofzoiets.

Maat= 17" 4x108 Center 65,1
    27
    Zwarte! (specifieer: zwart met chrom, mat zwart, ...)
    37,04%
    10
    Gewone alu's
    40,74%
    11
    niets aan veranderen
    22,22%
    6
    Last edited by ; 26/09/2007, 11:02.

Gisteren heb ik ergens een foto gezien op het forum van een zwarte 207 met zwarte velgen en dat was lekker

Ofwel van die OZ's (ff foto zoeken).. Hier in Ieper rijdt zo ene rond..

Comment

Iets in die genre..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
        Gisteren heb ik ergens een foto gezien op het forum van een zwarte 207 met zwarte velgen en dat was lekker

Ofwel van die OZ's (ff foto zoeken).. Hier in Ieper rijdt zo ene rond..
        ja, in mijn topic staat die
        Probleem mis dat ik die velgen absoluut niet vind, dus ik begin me af te vragen of ze niet gepoedercoat zijn...
        Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
        mooi onder die bakjes, maar persoonlijk ben ik daar niet zo'n fan van...
        Heb zo'n multispaak op mijn vorige auto gehad, en hell, wat een tijd dat daar inkroop om die te kuisen

Comment

hier met zwarte velgen en extreem laag (zo laag wil ik niet).

Let er wel op dat ik enkel ga verlagen en andere velgen, ik ga dus de voorkant niet in't zwart laten spuiten of koplampen tinten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
            Ik ga waarscijnlijk de 207 enkele centimeters laten zakken en er 17" sloefjes voor kopen.
            Nu rest de vraag, welke velgen in hemelsnaam?

Ik vind maar niets fatsoenlijk naar mijn zin, zwarte velgen vind ik heel knap, maar ik heb vrij veel chromé accenten op de 207, en data staat niet bij elkaar vind ik.

Iemand tips, foto's, ...?

Ik ben al gaan kijken bij dotz.be en onlinevelgenshop ofzoiets.

Maat= 17" 4x108 Center 65,1

Zijn deze foto's 17"?

Dan moet daar al 19" opkomen om een beetje mooi te staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Zijn deze foto's 17"?

Dan moet daar al 19" opkomen om een beetje mooi te staan
              nee, dat zijn de standaard 16" die ik ook heb

ik vind de 17" AEZ Xylo er mooi onder staan!
              heb een online config gevonden waar je de velgen meteen onder de wagen kan zien

Comment

Ofwel niks ... ofwel deze:

Maar aub geen zwarte, en al zeker niet met die verschrikkelijke verlaging zoals op die foto. Afschuwelijk gewoon
                Last edited by Fred; 26/09/2007, 21:27.
                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

17" van peugeot zelf, als ik voor de keuze zou staan

of

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

FRE24 was me net voor
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

jullie hebben geen benul wat ze daarvoor vragen hé?
                      ik ga heus geen 2000€ dokken voor die 17" velgen

Comment

Voila meer moet dat niet zijn, duizend maal mooier dan die aftermarket toestanden. Voor je het weet maak je er weer een tuning car van Ik zou het alvast heel erg jammer vinden. Hij is heel erg geslaagd zoals hij nu is. Doe er eventueel een discrete verlaging en die bovenstaande velgen bij en je hebt de mooiste wagen in zijn klasse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                          jullie hebben geen benul wat ze daarvoor vragen hé?
                          ik ga heus geen 2000€ dokken voor die 17" velgen
                          Ergens replica? Tweedehands? Die gaan er wel komen hoor. Misschien bestaan ze al, heb daar niet echt zicht op maar indien niet zal dat in de nabije toekomst wel het geval zijn. Je kan nu misschien al beginnen met die verlaging die je getoond hebt, deze vond ik dan wel weer uiterst geslaagd.

Dit is als eerste stap perfect:

Last edited by Fred; 26/09/2007, 21:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                            Voila meer moet dat niet zijn, duizend maal mooier dan die aftermarket toestanden. Voor je het weet maak je er weer een tuning car van Ik zou het alvast heel erg jammer vinden. Hij is heel erg geslaagd zoals hij nu is. Doe er eventueel een discrete verlaging en die bovenstaande velgen bij en je hebt de mooiste wagen in zijn klasse.
                            Ergens replica? Tweedehands? Die gaan er wel komen hoor. Misschien bestaan ze al, heb daar niet echt zicht op maar indien niet zal dat in de nabije toekomst wel het geval zijn. Je kan nu misschien al beginnen met die verlaging die je getoond hebt, deze vond ik dan wel weer uiterst geslaagd.
                            fok hé, als ik mijn 16" meteen had geruild moest ik "maar" 900€ opleggen voor die 17" hockenheims die jullie tonen
                            nieuwprijs, 17" 2148 euro

ik ga een zoekertje zetten voor die velgen

Comment

Ik zou niks veranderen, miss wat verlagen als de wegen in je buurt het toelaten. Heb deze velgen ook onder mijn 207, vindt deze zo mooi dat ik er zelf niks ga aan veranderen, ze kuisen gaat ook gemakkelijk .

Op Recife blauw zijn ze wel mooier , die 17" Hockenheim velgen zijn ook wel ni mis. Waarom naar een ander merk gaan uitkijken als Peugeot zelf zulken mooie velgen heeft?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
                                Ik zou niks veranderen, miss wat verlagen als de wegen in je buurt het toelaten. Heb deze velgen ook onder mijn 207, vindt deze zo mooi dat ik er zelf niks ga aan veranderen, ze kuisen gaat ook gemakkelijk .

Op Recife blauw zijn ze wel mooier , die 17" Hockenheim velgen zijn ook wel ni mis. Waarom naar een ander merk gaan uitkijken als Peugeot zelf zulken mooie velgen heeft?
                                omdat ze zo fokking duur zijn
                                nu begin ik er serieus aan te twijfelen...

Als ik de foto's van mn auto bekijk wil ik andere velgen.
                                als ik nu in't echt naar de auto ga kijken wil ik niets veranderen

Verlagen wil ik wel, maar ik vind het dan nutteloos als ik gewoon deze standaard 16" behoud.
                                Misschien dat ik mijn ruiten een tintje donkerder ga laten doen.
                                ik weet het nog niet...

Comment

Keuzes hé

Nuja ik vind uw wagen zoals hij nu is ook al heel mooi en ik zou persoonlijk niks veranderen denk ik. Maar ik moet wel toegeven dat ik die discrete verlaging wel heel erg geslaagd vind ... en ja die Hockenheims ... idd redelijk duur maar ze staan hem wel perfect. Ogen en oren goed openhouden, je hoeft die niet nieuw te kopen hé. En er is toch geen haast bij dacht ik

Comment

Keuzes hé

Nuja ik vind uw wagen zoals hij nu is ook al heel mooi en ik zou persoonlijk niks veranderen denk ik. Maar ik moet wel toegeven dat ik die discrete verlaging wel heel erg geslaagd vind ... en ja die Hockenheims ... idd redelijk duur maar ze staan hem wel perfect. Ogen en oren goed openhouden, je hoeft die niet nieuw te kopen hé. En er is toch geen haast bij dacht ik
                                    patience is a bitch!
                                    Ik heb iemand gevonden in NL, heb hem een prijsvoorstel gedaan, hoger dan de boden die hij nu al heeft

Comment

Zwart met chromé! Ik stond daarnet aan de rode lichten naast m'n oude Focus en het was onmiddelijk

Comment

Die zwarte van die foto's in je topic.

Comment

Working...
                                        X