Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zeker weten een 911 Turbo, 100 pk en een pak koppel meer.
Alhoewel een C4S X51 bijzonder lekker klinkt, een 997 Turbo met Fabspeed uitlaat klinkt (bijna) even goed.
Argumenten voor:
- de power
- de looks
- Porsche Turbo blijft iets speciaal
Argumenten tegen:
- een pak minder optie's
- minder exclusief?
Een turbo ziet er wat "lomp" uit vind ik.Een carrera is edel en minder agresief.Voor mij heeft de turbo teveel gaten en een te groot show gehalte.. Wat natuurlijk niks wegneemt van de prestaties
aangezien de cc van porsche altijd crashed, (waarschijnlijk slaat hij tilt op gta zijn dingen) geen uitgebreide lijst.
Maar voor mij zonder twijfel de turbo.
Hij staat al mooi genoeg in de opties, zeker als je de sportkuipjes en aerosport-kit neemt.
Een turbo blijft nog altijd iets magischer dan de doordeweekse 911 die je overal tegenkomt. (voor niet kenners) Restwaarde zal ook hoger liggen
Done! 't Enige wat je moet laten vallen, zijn enkele schnickschnacks in 't interieur. En visbokaal? Allez, met 't dak dicht zie je zelfs nauwelijks dat 't een targa is, op de gepolierd edelstalen raamlijst na.
Here we go :
911 targa 4S : 106.356 EUR
dark olive metallic : 2.344,30 EUR
natuurleder bruin : 4.010,30 EUR
ParkAssistant : 487,90 EUR
achterruitwisser : 345,10 EUR
donkere boord in voorruit : 101,15 EUR
aut.dimmende spiegels + regensensor : 529,55 EUR
typeplaatje in koetswerkkleur : 113,05 EUR
PCCB : 8.032,50 EUR
Sport Chrono Pack : 797,30 EUR
X51 : 12.376 EUR
19" Carrera Sport velgen : 755,65 EUR
RDK : 642,60 EUR
zwarte tellers : 0 EUR
verlichting in de deurvakken : 226,10 EUR
adaptieve sportzetels : 2.522,80 EUR
paneeltjes rond de deuropeners in leder : 261,80 EUR
achterzijde sportzetels in leder : 1.178,10 EUR
armsteunbekleding in leder met Porsche-logo : 202,30 EUR
paneel voor versnellingspook in leder : 172,55 EUR
multifunctioneel stuurwiel in leder : 493,85 EUR
interieurpakket carbon : 737,80 EUR
interieurpack plus dashboard carbon : 2.201,50 EUR
middenconsole carbon : 1.065,05 EUR
paneeltje gordels carbon : 309,40 EUR
navigatiesysteem : 1.927,80 EUR
BOSE : 1.154,30 EUR
telefoonmodule voor PCM : 785,40 EUR
totaal 150.130,15 EUR
blowjob voor de verkoper en 'ie laat die 130,15 EUR vallen, hoop ik
Done! 't Enige wat je moet laten vallen, zijn enkele schnickschnacks in 't interieur. En visbokaal? Allez, met 't dak dicht zie je zelfs nauwelijks dat 't een targa is, op de gepolierd edelstalen raamlijst na.
Here we go :
911 targa 4S : 106.356 EUR
dark olive metallic : 2.344,30 EUR
natuurleder bruin : 4.010,30 EUR
ParkAssistant : 487,90 EUR
achterruitwisser : 345,10 EUR
donkere boord in voorruit : 101,15 EUR
aut.dimmende spiegels + regensensor : 529,55 EUR
typeplaatje in koetswerkkleur : 113,05 EUR
PCCB : 8.032,50 EUR
Sport Chrono Pack : 797,30 EUR
X51 : 12.376 EUR
19" Carrera Sport velgen : 755,65 EUR
RDK : 642,60 EUR
zwarte tellers : 0 EUR
verlichting in de deurvakken : 226,10 EUR
adaptieve sportzetels : 2.522,80 EUR
paneeltjes rond de deuropeners in leder : 261,80 EUR
achterzijde sportzetels in leder : 1.178,10 EUR
armsteunbekleding in leder met Porsche-logo : 202,30 EUR
paneel voor versnellingspook in leder : 172,55 EUR
multifunctioneel stuurwiel in leder : 493,85 EUR
interieurpakket carbon : 737,80 EUR
interieurpack plus dashboard carbon : 2.201,50 EUR
middenconsole carbon : 1.065,05 EUR
paneeltje gordels carbon : 309,40 EUR
navigatiesysteem : 1.927,80 EUR
BOSE : 1.154,30 EUR
telefoonmodule voor PCM : 785,40 EUR
totaal 150.130,15 EUR
blowjob voor de verkoper en 'ie laat die 130,15 EUR vallen, hoop ik
Weet wel niet wat gekozen.
Mja,kweet niet zo een targa.Het heeft iets vrouwelijks Targa en Tanga liggen kort bij elkaar...
Je hebt al de helft van u jong leven gesleten op de porsche CC en nu weet je het nog ni
Nah, ik stem op de turbo. 'k Vind 't eigenlijk gek om al dat geld te geven aan opties, meteen liever de fabuleuze motor dan, twee turbo's, VTG, het fenomenale 4WD-systeem, ... Doe mij maar die cobaltblauwe turbo, met GT3-velgjes, en de carbon kuipjes binnenin. 'k Ga nog ne keer slapen over 't interieurkleur.
Nah, ik stem op de turbo. 'k Vind 't eigenlijk gek om al dat geld te geven aan opties, meteen liever de fabuleuze motor dan, twee turbo's, VTG, het fenomenale 4WD-systeem, ... Doe mij maar die cobaltblauwe turbo, met GT3-velgjes, en de carbon kuipjes binnenin. 'k Ga nog ne keer slapen over 't interieurkleur.
Een turbo ziet er wat "lomp" uit vind ik.Een carrera is edel en minder agresief.Voor mij heeft de turbo teveel gaten en een te groot show gehalte.. Wat natuurlijk niks wegneemt van de prestaties
Bwa, lomp zou ik het nu niet meteen noemen. Eerder "machtig" en "karaktervol"
Eerlijk gezegd vind ik die muil van de Turbo echt prachtig.
Comment