Mededeling

Collapse
No announcement yet.

997 carrera 4S X51 vs. 997 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Zeker weten een 911 Turbo, 100 pk en een pak koppel meer.

    Alhoewel een C4S X51 bijzonder lekker klinkt, een 997 Turbo met Fabspeed uitlaat klinkt (bijna) even goed.

    Argumenten voor:
    - de power
    - de looks
    - Porsche Turbo blijft iets speciaal

    Argumenten tegen:
    - een pak minder optie's
    - minder exclusief?
    Een turbo ziet er wat "lomp" uit vind ik.Een carrera is edel en minder agresief.Voor mij heeft de turbo teveel gaten en een te groot show gehalte.. Wat natuurlijk niks wegneemt van de prestaties

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      aangezien de cc van porsche altijd crashed, (waarschijnlijk slaat hij tilt op gta zijn dingen) geen uitgebreide lijst.
      Maar voor mij zonder twijfel de turbo.
      Hij staat al mooi genoeg in de opties, zeker als je de sportkuipjes en aerosport-kit neemt.
      Een turbo blijft nog altijd iets magischer dan de doordeweekse 911 die je overal tegenkomt. (voor niet kenners) Restwaarde zal ook hoger liggen
      edit zegt dat ik fout was*
      Last edited by ; 22/11/2007, 18:56.

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ik neem aan dat dat een YES is.

        Ghô, ik wil genoeg laten vallen om een targa te kunnen hebben. Effe configureren.
        Ja,aangezien het ook een 4S Ik vind het wel op een rijjdende visbokaal lijken,maar kom...

        Comment


        • #24
          op een porsche hoort een spoiler zo groot als een strijkplank. punt uit.

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
            op een porsche hoort een spoiler zo groot als een strijkplank. punt uit.
            Dat wijst er alleen maar op dat u kar geen reet tractie heeft en zo een plank nodig heeft of hij ligt er elke bocht uit

            Comment


            • #26
              De turbo voor me, blijft magische naam, en ik kan wel met een standaard turbo leven...

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                Dat wijst er alleen maar op dat u kar geen reet tractie heeft en zo een plank nodig heeft of hij ligt er elke bocht uit
                uw klein vleugeltje komt alleen omhoog bij een vluggertje. Mijn plank staat altijd fier rechtop.

                Comment


                • #28
                  Ik zou voor de Carrera 4 S gaan. Hoe minder pk's hoe beter voor mij en mijn rijbewijs. Deze zal al goed genoeg vooruit gaan.

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                    uw klein vleugeltje komt alleen omhoog bij een vluggertje. Mijn plank staat altijd fier rechtop.
                    Letterlijk of figuurlijk?

                    Comment


                    • #30
                      Done! 't Enige wat je moet laten vallen, zijn enkele schnickschnacks in 't interieur. En visbokaal? Allez, met 't dak dicht zie je zelfs nauwelijks dat 't een targa is, op de gepolierd edelstalen raamlijst na.

                      Here we go :
                      • 911 targa 4S : 106.356 EUR
                      • dark olive metallic : 2.344,30 EUR
                      • natuurleder bruin : 4.010,30 EUR
                      • ParkAssistant : 487,90 EUR
                      • achterruitwisser : 345,10 EUR
                      • donkere boord in voorruit : 101,15 EUR
                      • aut.dimmende spiegels + regensensor : 529,55 EUR
                      • typeplaatje in koetswerkkleur : 113,05 EUR
                      • PCCB : 8.032,50 EUR
                      • Sport Chrono Pack : 797,30 EUR
                      • X51 : 12.376 EUR
                      • 19" Carrera Sport velgen : 755,65 EUR
                      • RDK : 642,60 EUR
                      • zwarte tellers : 0 EUR
                      • verlichting in de deurvakken : 226,10 EUR
                      • adaptieve sportzetels : 2.522,80 EUR
                      • paneeltjes rond de deuropeners in leder : 261,80 EUR
                      • achterzijde sportzetels in leder : 1.178,10 EUR
                      • armsteunbekleding in leder met Porsche-logo : 202,30 EUR
                      • paneel voor versnellingspook in leder : 172,55 EUR
                      • multifunctioneel stuurwiel in leder : 493,85 EUR
                      • interieurpakket carbon : 737,80 EUR
                      • interieurpack plus dashboard carbon : 2.201,50 EUR
                      • middenconsole carbon : 1.065,05 EUR
                      • paneeltje gordels carbon : 309,40 EUR
                      • navigatiesysteem : 1.927,80 EUR
                      • BOSE : 1.154,30 EUR
                      • telefoonmodule voor PCM : 785,40 EUR
                      totaal 150.130,15 EUR

                      blowjob voor de verkoper en 'ie laat die 130,15 EUR vallen, hoop ik





                      Weet wel niet wat gekozen.
                      Last edited by ; 30/05/2009, 15:24.

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Done! 't Enige wat je moet laten vallen, zijn enkele schnickschnacks in 't interieur. En visbokaal? Allez, met 't dak dicht zie je zelfs nauwelijks dat 't een targa is, op de gepolierd edelstalen raamlijst na.

                        Here we go :
                        • 911 targa 4S : 106.356 EUR
                        • dark olive metallic : 2.344,30 EUR
                        • natuurleder bruin : 4.010,30 EUR
                        • ParkAssistant : 487,90 EUR
                        • achterruitwisser : 345,10 EUR
                        • donkere boord in voorruit : 101,15 EUR
                        • aut.dimmende spiegels + regensensor : 529,55 EUR
                        • typeplaatje in koetswerkkleur : 113,05 EUR
                        • PCCB : 8.032,50 EUR
                        • Sport Chrono Pack : 797,30 EUR
                        • X51 : 12.376 EUR
                        • 19" Carrera Sport velgen : 755,65 EUR
                        • RDK : 642,60 EUR
                        • zwarte tellers : 0 EUR
                        • verlichting in de deurvakken : 226,10 EUR
                        • adaptieve sportzetels : 2.522,80 EUR
                        • paneeltjes rond de deuropeners in leder : 261,80 EUR
                        • achterzijde sportzetels in leder : 1.178,10 EUR
                        • armsteunbekleding in leder met Porsche-logo : 202,30 EUR
                        • paneel voor versnellingspook in leder : 172,55 EUR
                        • multifunctioneel stuurwiel in leder : 493,85 EUR
                        • interieurpakket carbon : 737,80 EUR
                        • interieurpack plus dashboard carbon : 2.201,50 EUR
                        • middenconsole carbon : 1.065,05 EUR
                        • paneeltje gordels carbon : 309,40 EUR
                        • navigatiesysteem : 1.927,80 EUR
                        • BOSE : 1.154,30 EUR
                        • telefoonmodule voor PCM : 785,40 EUR
                        totaal 150.130,15 EUR

                        blowjob voor de verkoper en 'ie laat die 130,15 EUR vallen, hoop ik





                        Weet wel niet wat gekozen.
                        Mja,kweet niet zo een targa.Het heeft iets vrouwelijks Targa en Tanga liggen kort bij elkaar...

                        Je hebt al de helft van u jong leven gesleten op de porsche CC en nu weet je het nog ni

                        Comment


                        • #32
                          De 4S! Wat een bom, en je krijgt hem FO! Zalig!

                          Comment


                          • #33
                            Nah, ik stem op de turbo. 'k Vind 't eigenlijk gek om al dat geld te geven aan opties, meteen liever de fabuleuze motor dan, twee turbo's, VTG, het fenomenale 4WD-systeem, ... Doe mij maar die cobaltblauwe turbo, met GT3-velgjes, en de carbon kuipjes binnenin. 'k Ga nog ne keer slapen over 't interieurkleur.

                            Comment


                            • #34
                              Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              blowjob voor de verkoper en 'ie laat die 130,15 EUR vallen, hoop ik

                              Niet morsen, want anders nieuw

                              natuurleder bruin : 4.010,30 EUR

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Nah, ik stem op de turbo. 'k Vind 't eigenlijk gek om al dat geld te geven aan opties, meteen liever de fabuleuze motor dan, twee turbo's, VTG, het fenomenale 4WD-systeem, ... Doe mij maar die cobaltblauwe turbo, met GT3-velgjes, en de carbon kuipjes binnenin. 'k Ga nog ne keer slapen over 't interieurkleur.
                                Had ik echt niet verwacht van u

                                Comment


                                • #36
                                  Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                  Een turbo ziet er wat "lomp" uit vind ik.Een carrera is edel en minder agresief.Voor mij heeft de turbo teveel gaten en een te groot show gehalte.. Wat natuurlijk niks wegneemt van de prestaties
                                  Bwa, lomp zou ik het nu niet meteen noemen. Eerder "machtig" en "karaktervol"

                                  Eerlijk gezegd vind ik die muil van de Turbo echt prachtig.

                                  Comment


                                  • #37
                                    @ gTa : de Belgische prijzen liggen blijkbaar zo'n 3000 euro hoger, dus... begin maar opnieuw

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Niet morsen, want anders nieuw




                                      Als die verkoper een passie heeft voor porsche zal hij toch wel doorslikken hoop ik

                                      Comment


                                      • #39
                                        Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                        Letterlijk of figuurlijk?
                                        beide

                                        Comment


                                        • #40
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          @ gTa : de Belgische prijzen liggen blijkbaar zo'n 3000 euro hoger, dus... begin maar opnieuw
                                          Stel dat je hem in Duitsland koopt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X