Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hier heb ik vandaag nog toevallig over zitten nadenken, en het komt erop neer dat ik er niet uit kom.
Heb me dus even met de cc beziggehouden en daaruit blijkt dat ik een Turbo wel naar wens kan configureren voor €150.000. Al zou ik de PCCB's en wat extra lederafwerking misschien wel missen.
Maar zo'n volledig full-option C4S is ook zalig: PCCB, Leistungssteigerung, Sportfahrwerk,...
Echt moeilijk.. Nu zou ik de C4S nemen, omdat die eigenlijk ook knapper is dan de Turbo.
Maar het is geen Turbo...
blowjob voor de verkoper en 'ie laat die 130,15 EUR vallen
23 blowjobs dan
Oorspronkelijk geplaatst door Turboman
Je hebt al de helft van u jong leven gesleten op de porsche CC en nu weet je het nog ni
Zeg jij. Ik zit daar af en toe op, yep, maar 'k heb 'n goed geheugen, 'k hoef iets maar een keer of 2 te zien en 'k kan/ken het. Als ik daar gemiddeld 1 uur per maand op zit is 't veel.
Is er geen mogelijkheid om 'm op papier al in te voeren voordat ie geleverd is?
Neen (denk ik), aangezien men op de FZB of de factuur kijkt. Die "eerste ingebruikname" op de FZB, of bij ontstentenis daarvan de leveringsdatum, is dus bepalend. Nou kan je natuurlijk proberen te bekomen dat de Porsche-dealer ginder jou een factuur uitschrijft op vroegere datum, maar aangezien 'ie "für Export" moet leveren (excl. MwSt.) en daar redelijk strenge controle op is, én omdat in principe enkel als factuur wordt aangezien dát document waarop gegevens staan die de auto kunnen identificeren (i.e. chassisnummer), vrees ik ervoor.
Enige minpuntje dat ik kan bedenken is de sound, maar daar valt mits custom uitlaat ook wel een mouw aan te passen
Ik zou 'm laten. Een X51 911 wordt van Zolder gepikt omdat 'ie de geluidsnormen overschrijdt, en 'n GT3 is er al helemaal niet meer voluit te rijden. Idem Croix-en-Ternois.
Laat die turbo maar standaard, voor mij. Mooi geluid genoeg (oké, niet in vergelijking met 'n X51 atmo 3.8, maar wél op zichzelf), en minder opvallend.
Comment