Mededeling

Collapse
No announcement yet.

997 carrera 4S X51 vs. 997 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
    beide
    Ah,ik was echt van het idee dat het figuurlijk was.vetzak.


    Comment


    • #42
      Hier heb ik vandaag nog toevallig over zitten nadenken, en het komt erop neer dat ik er niet uit kom.

      Heb me dus even met de cc beziggehouden en daaruit blijkt dat ik een Turbo wel naar wens kan configureren voor €150.000. Al zou ik de PCCB's en wat extra lederafwerking misschien wel missen.

      Maar zo'n volledig full-option C4S is ook zalig: PCCB, Leistungssteigerung, Sportfahrwerk,...

      Echt moeilijk.. Nu zou ik de C4S nemen, omdat die eigenlijk ook knapper is dan de Turbo.
      Maar het is geen Turbo...

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        @ gTa : de Belgische prijzen liggen blijkbaar zo'n 3000 euro hoger, dus... begin maar opnieuw
        Niks van.

        Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        blowjob voor de verkoper en 'ie laat die 130,15 EUR vallen
        23 blowjobs dan

        Oorspronkelijk geplaatst door Turboman
        Je hebt al de helft van u jong leven gesleten op de porsche CC en nu weet je het nog ni

        Zeg jij. Ik zit daar af en toe op, yep, maar 'k heb 'n goed geheugen, 'k hoef iets maar een keer of 2 te zien en 'k kan/ken het. Als ik daar gemiddeld 1 uur per maand op zit is 't veel.

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
          Stel dat je hem in Duitsland koopt
          Dan moet je 'm eerst 6 maanden laten staan, anders mag je Belgische BTW betalen.

          Neenee, voor mij zo'n cobaltblauwe turbo met GT3-velgjes.

          Comment


          • #45
            Ik weet het écht niet.

            Nog nooit eigenlijk zo'n moeilijke poll gehad.

            Pro's Turbo:

            - meer pk
            - meer fun
            - meer 'schreeuwend van de daken'

            Pro's 4S:

            - de looks
            - vet uitgerust
            - de sound

            Ik stem niet, mss morgen.

            Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

            Comment


            • #46
              911 Turbo.

              Luxueus genoeg, veel exclusiever, heel wat sneller!

              Comment


              • #47
                De turbo.


                Enige minpuntje dat ik kan bedenken is de sound, maar daar valt mits custom uitlaat ook wel een mouw aan te passen

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                  911 Turbo.

                  veel exclusiever
                  Dat is het hem net, dat is ie niet.

                  Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                    Ik weet het écht niet.

                    Nog nooit eigenlijk zo'n moeilijke poll gehad.

                    Pro's Turbo:

                    - meer pk
                    - meer fun
                    - meer 'schreeuwend van de daken'

                    Pro's 4S:

                    - de looks
                    - vet uitgerust
                    - de sound

                    Ik stem niet, mss morgen.
                    Hoezo?

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Dan moet je 'm eerst 6 maanden laten staan, anders mag je Belgische BTW betalen.

                      Neenee, voor mij zo'n cobaltblauwe turbo met GT3-velgjes.

                      Is er geen mogelijkheid om 'm op papier al in te voeren voordat ie geleverd is?

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Dat is het hem net, dat is ie niet.
                        Ik zie dagelijks 4S'en, maar Turbos toch niet hoor!

                        Comment


                        • #52
                          Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                          Hoezo?
                          Gewoon, meer pk = meer fun.

                          Ze zijn allebei 4WD, maar die Turbo zal toch zeker wat meer 'speels' zijn dan een 4S.

                          Ahoewel met die X51...

                          Ik zal het veranderen naar 'sneller'.

                          Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                          Comment


                          • #53
                            Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                            Ik zie dagelijks 4S'en, maar Turbos toch niet hoor!
                            Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Daarenboven zal een exemplaar met X51 nog relatief zeldzaam blijven (alleen al omdat die optie reteduur is)
                            Een Turbo is nu ook weer niet een nooit geziene wagen hé.

                            Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Gewoon, meer pk = meer fun.

                              Ze zijn allebei 4WD, maar die Turbo zal toch zeker wat meer 'speels' zijn dan een 4S.

                              Ahoewel met die X51...

                              Ik zal het veranderen naar 'sneller'.
                              Het geluid van een X51 alleen al zorgt voor 50% meer fun!

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                Dat is het hem net, dat is ie niet.
                                Ik vind van wel.

                                Per 911 turbo die je ziet kom je 100 "gewone" tegen. Speciaal en exclusief is 'ie wel voor jou, maar je bent dan ook zowat de enige die 't wéét.

                                Comment


                                • #56
                                  Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Per 911 turbo die je ziet kom je 100 "gewone" tegen. Speciaal en exclusief is 'ie wel voor jou, maar je bent dan ook zowat de enige die 't wéét.
                                  Kan zijn, maar ik heb hetzelfde gevoel ook met een 550i en een M5.

                                  Ik heb nog met moeite een 550i gezien en met die M5 slaan ze je er de oren rond.

                                  Daarom vind ik zo'n wagens vet, gewoon, niemand heeft het, niemand weet het.

                                  Zoals leren zetels in een Twingo -> cool.

                                  Kleine karretjes die full-option zijn, het heeft iets speciaals.

                                  Maar soit, off-topic...

                                  Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Is er geen mogelijkheid om 'm op papier al in te voeren voordat ie geleverd is?
                                    Neen (denk ik), aangezien men op de FZB of de factuur kijkt. Die "eerste ingebruikname" op de FZB, of bij ontstentenis daarvan de leveringsdatum, is dus bepalend. Nou kan je natuurlijk proberen te bekomen dat de Porsche-dealer ginder jou een factuur uitschrijft op vroegere datum, maar aangezien 'ie "für Export" moet leveren (excl. MwSt.) en daar redelijk strenge controle op is, én omdat in principe enkel als factuur wordt aangezien dát document waarop gegevens staan die de auto kunnen identificeren (i.e. chassisnummer), vrees ik ervoor.

                                    Comment


                                    • #58
                                      Mag het ook een 2S zijn?

                                      Ben niet zo voor Turbo-styling

                                      Comment


                                      • #59
                                        Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                                        Enige minpuntje dat ik kan bedenken is de sound, maar daar valt mits custom uitlaat ook wel een mouw aan te passen
                                        Ik zou 'm laten. Een X51 911 wordt van Zolder gepikt omdat 'ie de geluidsnormen overschrijdt, en 'n GT3 is er al helemaal niet meer voluit te rijden. Idem Croix-en-Ternois.

                                        Laat die turbo maar standaard, voor mij. Mooi geluid genoeg (oké, niet in vergelijking met 'n X51 atmo 3.8, maar wél op zichzelf), en minder opvallend.

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Mag het ook een 2S zijn?
                                          Neen, 'k dacht dat 't een 4WD moest zijn.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X