Mededeling

Collapse
No announcement yet.

997 carrera 4S X51 vs. 997 turbo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
    mmm, ik denk een Macadamia met tweekleurig zwart/beige interieur en Turbo - velgen. Jouw combo vind ik ook niet mis: ik smelt voor dat natuurrood, maar liever in combinatie met GT grijs en cabrio. Maar om daar iedere dag mee rond te tuffen, dan zou ik dat na een half jaar beu zijn (reflecterend bovenste gedeelte van dashboard in de voorruit, want niet donker genoeg). Dus ietwat klassieker voor mij.
    Met dat donkere Macadamia komt die mat chromé daklijn van de Targa mooi tot uiting imho
    Die grijs/rode vind ik knap, maar zou 'k ook niet nemen wegens 1) niet origineel genoeg en 2) te trendgevoelig. Het zou, zoals daarvoor al gepost (of in 'n ander topic) een dark olive exemplaat worden, met natuurleder bruin binnenin, en carbon.

Maar dan nog altijd veel liever die cobalt turbo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Die grijs/rode vind ik knap, maar zou 'k ook niet nemen wegens 1) niet origineel genoeg en 2) te trendgevoelig. Het zou, zoals daarvoor al gepost (of in 'n ander topic) een dark olive exemplaat worden, met natuurleder bruin binnenin, en carbon.

Jij hebt echt wel iets met carbon he?kvind het niet echt passen op een targa of carrera.Past meer in de hypersportieve karren zoals GT3 en GT2

Comment

Van een Cobaltblauwe turbo weet ik er maar één zeldzaam exemplaar rondrijden in het Leuvense en die is idd fantastisch knap.

Het natuurbruin qua interieur vind ik persoonlijk niet zo mooi (spijtig genoeg ook weer niet combineerbaar met een donkere bovenkant van het dashboard). Dan kies ik eerder voor GT grijs met cocoa, maar dat is natuurlijk ook al afgezaagd

Met dat two-tone zwart-beige uit mijn smaak-combo kan je ook de tapijten nog in het zwart nemen (niet overdreven dure Exclusive-optie). Dan krijg je een perfect effect waarbij enkel het middendeel van het interieur in het beige is en boven- en onderdeel in het zwart. Mjam mjam - en ik weet er binnenkort zo eentje staan (hint)

Comment

• en Turbo - velgen
          Ge moogt de mijne hebben, ik vind die niet mooi.

Zo zalig toch aan Porsche, hè ... die bieden ZOveel mogelijkheden dat je eigenlijk dezelfde auto compléét anders kan maken, écht personaliseren. You gotta love it.

Trouwens: al diegenen die hier op de 4S stemmen zijn 't levende bewijs dat de strategie van Porsche wérkt, en pure marketing victims.

(wie niet? zo'n zalige karren...)

Comment

Met dat two-tone zwart-beige uit mijn smaak-combo kan je ook de tapijten nog in het zwart nemen (niet overdreven dure Exclusive-optie). Dan krijg je een perfect effect waarbij enkel het middendeel van het interieur in het beige is en boven- en onderdeel in het zwart. Mjam mjam - en ik weet er binnenkort zo eentje staan (hint)
            *lol* Ik had dat goed onthouden, en als je één van de combo's die 'k hier al zette, 'es napluist ga je dat terugvinden. Of niet? Ach, 'k weet 't niet meer.

Ik ga verhuizen naar 't CarConfig-topic.

Comment

Ge moogt de mijne hebben, ik vind die niet mooi.

Zo zalig toch aan Porsche, hè ... die bieden ZOveel mogelijkheden dat je eigenlijk dezelfde auto compléét anders kan maken, écht personaliseren. You gotta love it.

Trouwens: al diegenen die hier op de 4S stemmen zijn 't levende bewijs dat de strategie van Porsche wérkt, en pure marketing victims.

(wie niet? zo'n zalige karren...)
              ID!!!
              porsche>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>AL de rest.Ik zou een porsche boven alles verkiezen,ferrari,lambo,.....

turbo velgen zijn goor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                Jij hebt echt wel iets met carbon he?kvind het niet echt passen op een targa of carrera.Past meer in de hypersportieve karren zoals GT3 en GT2
                kaaaarboooon

*spritz*

Als één of ander merk carbon interieurlijsten (zwarte, hoogglanzend) maakt voor de BMW '1 3-deurs, dan vliegen m'n donker houten interieurlijstjes er stante pede uit.

Gek eigenlijk dat ik dan bij 'n M3 toch 't carbon dak zou afbestellen ten voordele van 'n zonnedak, hé.

Comment

Geen zwart leder!! Enkel 't stuur is in alcantara (mag voor mij liever rood, hoor, maar is niet te kiezen op de CC).

En dat alu krijg je zowiezo niet volledig weg. Op 't stuur en op 't handschoenkastje blijft er altijd zowiezo over. En op de zetelhoogtehendel, of de knoppekes daarvan. ...

En zoals 'k al zei: les gouts et les couleurs... ik ben er zeker van dat zo'n kar in 't echt subliem zou zijn en véél minder mensen "ziek" zou maken dan 't nu lijkt.
                  Zwart is zwart en alcantara is toch ongeveer hetzelfde als leder...
                  Maar je hebt gelijk, op de oude modellen was dat ook dat aluminium. Maar wel tot het minimum beperkt en dan was het mooi.

Maar jouw smaak en jouw ogen die eraan kapot zullen gaan

Eigenlijk zou er een topic moeten komen van maak je perfecte wagen waarbij alles mogelijk is, maarja...

Comment

mmm, guilty

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                      ID!!!
                      porsche>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>AL de rest.Ik zou een porsche boven alles verkiezen,ferrari,lambo,.....
                      En ik ben er 100% zeker van dat zo'n fabuleuze Car Configurator die voor iedereen toegankelijk is, ENORM veel bijdraagt tot de algehele liefde voor 't merk bij de auto-freaks.

Stel je voor dat alle Porsche-prijslijsten en mogelijke opties e.d. GEENSZINS openbaar zouden zijn, zoals b.v. bij Ferrari of Lamborghini ... we zouden nog altijd van Porsche houden maar 't zou toch 'n pak minder zijn.

Oké, het maakt 't misschien nog wat exclusiever, dat enkel de échte "happy few" het recht krijgen om te "mogen" zien hoe je je Lambo of Ferrari kan samenstellen ... maar ... FOK IT.

De strategie is subliem. Die reclame van "er zit minstens 20 jaar tussen het tijdstip dat je beseft dat je er eentje wil, en het tijdstip dat je er eentje kan halen", wordt zo nog méér bewaarheid.

turbo velgen zijn goor
                      Eigenlijk zijn ze prachtig gemaakt, toch, hoor. Maar ze zijn me veel te vlak. Die GT3-velgen, hoe diep die zijn achteraan. 't Accentueert de brede heupen nog extra, vind ik. 'n Porsche hoort velgen te hebben die achteraan veel dieper ogen dan vooraan.

Comment

kaaaarboooon

*spritz*

Als één of ander merk carbon interieurlijsten (zwarte, hoogglanzend) maakt voor de BMW '1 3-deurs, dan vliegen m'n donker houten interieurlijstjes er stante pede uit.

Gek eigenlijk dat ik dan bij 'n M3 toch 't carbon dak zou afbestellen ten voordele van 'n zonnedak, hé.
                        Dat is iets anders he,of uinterieurlijsten nu carbon of hout zijn,veel na of voordeel heb je daar niet mee.Maar op de M3 moet je een zalig zonnedakje missen,en aan een carbon dak heb je echt niets...
                        zonnedak>>>>>>>>>>>>carbonnen plaat boven u hoofd.

Comment

mmm, guilty

't Zou maar erg zijn. Me dunkt dat je als geitenwollensokkendragende veganist ook niet de beste commerciële kracht kan zijn voor Boma-worst.

Comment

Eigenlijk zijn ze prachtig gemaakt, toch, hoor. Maar ze zijn me veel te vlak. Die GT3-velgen, hoe diep die zijn achteraan. 't Accentueert de brede heupen nog extra, vind ik. 'n Porsche hoort velgen te hebben die achteraan veel dieper ogen dan vooraan.
                            Mooi gemaakt zijn ze zeker en vast!Ze zijn subliem knap afgewerkt,maar ik vind het design wat "lomp".het lijken wel velgen voor op een dikke break of een SUV.Ee porsche verdient slankere velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                              Zwart is zwart en alcantara is toch ongeveer hetzelfde als leder...
                              Neen. Alcantara = kunststof, daar zit geen atoompje dier in. Leder is dus in zekere zin "edeler", maar 't grote voordeel aan 'n alcantara stuurtje is de grip. Ook al met blote handen (in "hete" momenten durf ik klamme handjes krijgen en dan slibbert zo'n lederen stuur zo), maar zeker met handschoentjes. En omdat ik vind dat een Porsche minstens een keer per trimester 't ongelimiteerde Heilige Asfalt moet zien (naar keuze Zolder of Franco of Zandvoort of wat dan ook), zou ik dat niet willen missen.

Oké, je zou nog gekker kunnen doen en via Porsche Exclusive in plaats van alcantara gewoon 't echte wildleder (nubuck, of hoe heet dat) kunnen bestellen, maar dat vind ik er dan weer over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                Eigenlijk zou er een topic moeten komen van maak je perfecte wagen waarbij alles mogelijk is, maarja...
                                Car Configurator topic. Ik ga daar nu heen, 't wordt hier te gortig.

Comment

Neen. Alcantara = kunststof, daar zit geen atoompje dier in. Leder is dus in zekere zin "edeler", maar 't grote voordeel aan 'n alcantara stuurtje is de grip. Ook al met blote handen (in "hete" momenten durf ik klamme handjes krijgen en dan slibbert zo'n lederen stuur zo), maar zeker met handschoentjes. En omdat ik vind dat een Porsche minstens een keer per trimester 't ongelimiteerde Heilige Asfalt moet zien (naar keuze Zolder of Franco of Zandvoort of wat dan ook), zou ik dat niet willen missen.

Oké, je zou nog gekker kunnen doen en via Porsche Exclusive in plaats van alcantara gewoon 't echte wildleder (nubuck, of hoe heet dat) kunnen bestellen, maar dat vind ik er dan weer over.
                                  Ik dacht dat alcantara ruw nubuck was

Comment

• Iemand soms nog foto's van een 997 met Aero pakket?

Comment

Car Configurator topic. Ik ga daar nu heen, 't wordt hier te gortig.
                                      Ook technisch bedoel ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Iemand soms nog foto's van een 997 met Aero pakket?
                                        CC van porsche .de

Comment

• Ik weet alleen niet of ik een 4S of 2S zou willen.
                                          Aeropakket komt er zeker op!

Comment

Working...
                                          X