Mededeling

Collapse
No announcement yet.

997 carrera 4S X51 vs. 997 turbo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    En zowiezo zou ik nooit nieuw kopen. Liever 30% minder betalen voor wat minder opties en geen keuzemogelijkheid inzake kleurencombo. En dan nog, zie maar naar Tuur z'n 2S, wat voor 'n magnifiek interieur die heeft.
    Inderdaad, daarvoor moet je niet overdreven veel bestellen : volleder (natuurleder) + middentunnel in leder, al de rest zou ik ook niet bestellen.

Tenzij op een GT3 : die krijgt wat carbon, gele tellers en gordels...

Comment

• Je vergeet één zeer belangrijk detail (in mijn ogen): 't paneeltje voor de versnellingspook (of bij 'n tiptronic dat gehele paneel). Dat steekt zo wreed af in plastic tegen 't vollederen interieur. En als je 't in leder bestelt, dan loopt de stikking van de pookmof mooi door in de stikking van dat paneel.

De middenconsole in leder, of een ander materiaal, is inderdaad ook plicht. Koetswerkkleur is soms mooi, alu-look soms ook, carbon soms ook. Leder bijna altijd.

En dan nog die paneeltje bovenaan de deuren, rond de deuropeners. Als je 't volleder hebt is de bovenkant van de deurbekleding ook met leder bekleed, en dan zit je daar weer met 'n opvallend plasticgedoe. Dat vind ik ook "noodzaak".

De rest kan me worst wezen.

't Stomme is dat je die dingen dus niet kan nabestellen.

Comment

Kost wel pokkeveel. 5.355 EUR. Kon er bij mij niet meer bij, wil het wel écht.

(maar 'k troost me met de gedachte dat ik dat spul achteraf bij de dealer nog kan laten monteren )

Ik was nog de regensensor vergeten, trouwens. Wil ik er ook bij. En de dimmende spiegeltjes erbij zijn zeer handig, zo'n Porsche zit laag en alle lichten van achterliggers 's nachts priemen zo in je ogen.
        Wat houdt die aerokit allemaal in?

Comment

• dus voor ene 30 pk meer op de s4 moet je 12000€ betalen
          Waar haalt porsche da lef vandaan,
          als aan mij lag konden ze die pk's steken waar ik denk !

Comment

• Bwa gTa, stoort dat nu écht ? Ik heb daar eerlijk gezegd nog niet eens op gelet. Een fotootje of 2 :

Comment

• De 4S.

Vind de Turbo nog steeds iets te schreeuwerig overkomen.

Doe me dan maar die goede full option 4S.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                Wat houdt die aerokit allemaal in?
                Grotere voorspoilerlip in koetswerkkleur, zijschorten in koetswerkkleur, vaste achtervleugel in 2-verdiepingen-stijl, en onderlip achteraan in koetswerkkleur. Schandalig veel geld voor wat spoilertjes, maar we zijn niet minder gewend van Porsche.

Comment

Grotere voorspoilerlip in koetswerkkleur, zijschorten in koetswerkkleur, vaste achtervleugel in 2-verdiepingen-stijl, en onderlip achteraan in koetswerkkleur. Schandalig veel geld voor wat spoilertjes, maar we zijn niet minder gewend van Porsche.
                  Merci!
                  Leuk, enkele duizenden euro's voor wat extra spuitwerk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Bwa gTa, stoort dat nu écht ? Ik heb daar eerlijk gezegd nog niet eens op gelet.
                    Ik vind van wel. 't Is zo één van die kleine dingetjes die 'k "storend" vind. En nog 'n chance dat 't uiteindelijk naar Porsche-maatstaven spotgoedkoop is.

Hey, mocht ik een jong tweedehands 911 vinden die enorm naar m'n goesting is, en 'ie heeft 't niet, ik zou er niet over vallen. Er zijn andere zaken die primeren (zoals minstens sportzetels, en liefst de adaptieve, PASM indien niet standaard, Bose soundsysteem, een mooie kleurencombo, ...).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      Toch wreed eigenlijk hoe 'n interieurfoto met felle flits zéér minieme kleurverschillen (soms zelfs geen kleurverschil maar alleen de indruk dat 't kleur verschilt door verschillende materialen) van "één en dezelfde interieurkleur" naar boven doet komen.

Comment

• een 997 carrera 4S vind ik 1van de vetste auto's die ik ken ,
                        moest ik ooit zo ene in mijn bezit hebben ik rij via Brussel ( geen autostrade) naar men werk

Maar de Turbo vind ik de vetste auto die ik ken dus ik kies voor de Turbo

Comment

• Turbo, ik ben geen optiehoer !

Kzal wel eens wuiven als ik je achter laat aan de lichten.

Comment

Nope, niet dat ik weet. Anders had ik 't zo gedaan, daar mag je donder op zeggen.
                            Porsche Exclusive? Ik zou het wel jammer vinden, het interieur is anders wel af.

Comment

• Een moeilijke keuze, maar heb uiteindelijk toch maar gekozen voor de 997 Carrera 4S. Maar makkelijk was het niet..

Comment

• Ne " Rooie Porsche Turbo"
                                lekker exclusief want iedereen neemt toch zo'ne Zwarte of ne donkere .... of misschien ne gele
                                ikke lekker ne Rooie

deze mag ook.
                                Last edited by TheStraffe; 25/04/2008, 21:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
                                  Ne " Rooie Porsche Turbo"
                                  lekker exclusief want iedereen neemt toch zo'ne Zwarte of ne donkere .... of misschien ne gele
                                  ikke lekker ne Rooie

deze mag ook.

dat zou durven zijn maarre ik geef je groot gelijk
                                  damn die is knap

Comment

• Geen twijfel mogelijk, ik wil de turbo. Vandaag nog één gezien in het zwart met zwart interieur

Comment

• tgoh ik kan er niet aan doen full option is wel de max natuurlijk ... ik ga voor de 997 carrera 4s x51. das vermogen genoeg en lekker luxieus zucht had ik maar 150 000 euro
                                      but i'm a lady!

just bead it
                                      http://www.youtube.com/watch?v=ffgF15YzZgM
                                      Wrakdraaien 101
                                      http://www.youtube.com/watch?v=TNlZ9...eature=channel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne Bekijk Berichten
                                        Geen twijfel mogelijk, ik wil de turbo. Vandaag nog één gezien in het zwart met zwart interieur
                                        Geen twijfel mogelijk, ik wil de turbo. Vandaag nog één gezien in het zilver met zwart interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                          dat zou durven zijn maarre ik geef je groot gelijk
                                          damn die is knap
                                          Als ik morgen de centen moest hebben en ik kocht een Porsche dan is ie ROOD
                                          Ik durf hoor, een Porsche MOET gewoon in het rood zijn ...

Comment

Working...
                                          X