Mededeling
Collapse
No announcement yet.
997 carrera 4S X51 vs. 997 turbo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik durf ook hoor
Weet ge je moet je niet aantrekken wat anderen denken, die SL 55AMG die denniske op foto zette is ook zo prachtig! Veel liever eens een opvallende kleur dan al dat saaie grijs/zilver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenJa emma is ook knalrood he
Weet ge je moet je niet aantrekken wat anderen denken, die SL 55AMG die denniske op foto zette is ook zo prachtig! Veel liever eens een opvallende kleur dan al dat saaie grijs/zilver.
moest ik nu het geld hier voor mijn neus liggen hebben voor een Porsche te kopen durf ik hem gerust in het rood te bestellen hoor
of een nieuwe M3 in het rood
" ik heb hier een huurhuis die ik ga verkopen iemand interesse ?"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtennelly ... ze noemt nu nelly
moest ik nu het geld hier voor mijn neus liggen hebben voor een Porsche te kopen durf ik hem gerust in het rood te bestellen hoor
of een nieuwe M3 in het rood
" ik heb hier een huurhuis die ik ga verkopen iemand interesse ?"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenJa emma is ook knalrood he
Weet ge je moet je niet aantrekken wat anderen denken, die SL 55AMG die denniske op foto zette is ook zo prachtig! Veel liever eens een opvallende kleur dan al dat saaie grijs/zilver.
Comment
-
Weer zo een poll, mocht je dit wiekend euromillions gewonnen hebben dan zou je .. Welja ik droom er ook van en ik zou zeker eerst bij Porsche gaan shoppen.
Ik zou zowiezo voor een 997 Carrera gaan ook al zou ik me een ful option Turbo kunnen kopen.. Simpel door het feit dat ik vind dat er altijd evolutie moet zijn in iets.. Je begint ook met stappen voor je gaat lopen en bij sportwagens vind ik dat ook het geval. Als je begint met een Turbo, wat al 1 van Porsche hun huidige topmodellen is, wat moet je erna dan allemaal nog gaan doen ( buiten hem te laten tunen etc. )
Daarom dus eerst een 997 Carrera, de Coupe zegt me eigelijk het minste van de drie. Liever een Targa of een Cabrio en voor die 10000 euro dat die duurder zijn zou ik gerust enkele minder opvallende opties willen laten vallen mocht je binnen de 150000 euro willen blijven.
Wat ik zeker wel wil zijn, basaltschwarz of meteorgrau mettalic met de Carrera Sport velgen met logo in kleur, sportzetels met logo op het hoofd, zwart interieur , X51 optie dus , parkassist, bij cabrio de hardtop en windschot, sport chrono packet, PCCB, cruisecontrol, GPS met bose installatie. En de rest van het bedrag aanvullen met exclusive elementen in het leder..
Comment
-
Voor mij een poll die ik zelf niet zou aanmaken want ik vind het een niet echt juiste vergelijking..
Ik zou sowieso gaan voor de turbo als ik hier toch MOET kiezen. Als ik mijn keuze zou moeten geven dan wordt het een Carrera (4) ! Met de PSE speciaal voor die platte uitlaten.
Zo een Carrera kost naar mijn goesting ongeveer de helft van jullie droom turbo's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenVoor mij een poll die ik zelf niet zou aanmaken want ik vind het een niet echt juiste vergelijking..
Ik zou sowieso gaan voor de turbo als ik hier toch MOET kiezen. Als ik mijn keuze zou moeten geven dan wordt het een Carrera (4) ! Met de PSE speciaal voor die platte uitlaten.
Zo een Carrera kost naar mijn goesting ongeveer de helft van jullie droom turbo's!
... of moet ik uit je tekst verstaan dat je juist van die platte uitlaten van af wil?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenEuh... de PSE heeft 4 ronde uitlaten met 2 verschillende diameters. 'T is maar dat ge't weet en niet teleurgesteld zijt... of moet ik uit je tekst verstaan dat je juist van die platte uitlaten van af wil?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenWelke zou jij kiezen?
Stel dat je 150.000euro hebt om aan een auto te geven en geen euro meer.Zou je dan kiezen voor een...
997 carrera 4S FULL option...
-PCCB
-X51 (vermogen stijgt van 355pk naar 381pk)
-alles,maar dan ook ALLES in leer,tot de kleerhangers achter op de zetels toe
-volleder
-sportstoelen
-schuifdakje
-bose geluidsinstalatie
-en ga zo maar door.....
OF
997 Turbo met enkele opties maar zeker niet full option...
-schuifdak
-volleder
-sper achteraan
-CC
-zetelverwarming
-en enkele dingen in leder zoals de middenconsole en de achterkant van de zetels
Met al die dingen heb je een turbo voor 150.000euro.
Welke zou jij nu kiezen?FULL option 4S of "standaard" turbo?Atmosferisch of turbo power?
En het mag geen 2S of een GT3 zijn.
Porsche's geven nooit een 'obvious' antwoord. Zelf ben ik nog steeds meer fan van het motorkarakter van de 3.6 dan van de meer metaalachtige 3.8 S.
In geen van beide gevallen zal je echter teleurgesteld zijn. Je zal er zeker een schitterend wagen mee hebben.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk ben gisteren ook tot die constatie gekomen maar ik vind het nogal veel geld als ik dan ook kan beginnen kijken naar een basic Carrera
Binnen de categorie van topwagens, is het opmerkelijk hoeveel het aankomt op persoonlijke smaak en niet op 'meer', 'sneller' of 'blitzer'.
Heb met nogal wat auto's gereden waar ik me echt afvroeg of de koper nu eigenlijk echt deze auto wou omdat hij hem graag had, dan wel of hij hem gewoon kocht voor de praal.
Als turboman zich dergelijk mooi materiaal aanschaft, dan is er maar 1 manier om een keuze te maken: zelf proberen. 'k Denk niet dat ik, met alle respect, de AW-forumers zou willen laten beslissen over waaraan ik meer 100K spendeer. Uiteindelijk moet turboman d'r mee rijden.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe platte vind ik 't knapst.
Ik heb vannacht nog een beetje CC gespeelden ik kwam tot de conclusie dat ik met net geen 100.000 EUR een quasi full option Cayman S kan samenstellen.
Ik zou die voor nemen op een full option 150k Carrera 4S X51, eerlijk gezegd.En een Boxster RS60 Spyder? gniffel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenAls turboman zich dergelijk mooi materiaal aanschaft, dan is er maar 1 manier om een keuze te maken: zelf proberen. 'k Denk niet dat ik, met alle respect, de AW-forumers zou willen laten beslissen over waaraan ik meer 100K spendeer. Uiteindelijk moet turboman d'r mee rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe platte vind ik 't knapst.
Ik heb vannacht nog een beetje CC gespeelden ik kwam tot de conclusie dat ik met net geen 100.000 EUR een quasi full option Cayman S kan samenstellen.
Ik zou die voor nemen op een full option 150k Carrera 4S X51, eerlijk gezegd.Meen je dat nu? Voor mij gaat er toch niets boven een klassieke 911!
Comment
Comment