De CX voor de ruimte en de E30 voor het jonge sportieve.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke klassieke break (1980-1990)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenDie kleur in combinatie met die oranje pinkers is gewoon hemels
Echt hé... ma fak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDit met een M117 5.0 in..., handbak, en elektrische Recaro's. Verlaagd AMG onderstel, en gaan.
En M117, is dat E500E?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTrekken ofwat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenPast die motor makkelijk?
En M117, is dat E500E?
Past redelijk gemakkelijk ja.
M117 is 350/450/500/560 blok.
500E en E500 is M119.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenI'm not afraid... bij de eerste bocht schuif jij rechtdoor en drift ik er mooi uit!
Yess... you go ahead and think that...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenVoor mij de e30, al was het geen makkelijke keuze aangezien het de kleinste is en een break wel wat lomp mag zijn
(ter info: 't was de bmw, de mercedes of de volvo)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenTja ik vraag me ook af waaron de "destijdse" 5reeks touring er niet bij staat...
Van de E28 is er toch geen touring (in serieproductie) geweest?
of toch?
Comment
-
Ik ga eens voor een Fransoos . Schitterende wagen. De tijd dat Citroën nog iets had...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenTja ik vraag me ook af waaron de "destijdse" 5reeks touring er niet bij staat...Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVan de E28 is er toch geen touring (in serieproductie) geweest?
of toch?
maar de ernst berg e28 was wel de inspiratie van de e30, das wel heel duidelijk
in hoeverre een break uiteraard kan varieren in lijnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik kan ni kiezen tussen de Benz of de BM
Neem de BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNeem de BMW.
Comment
-
Waar staat de Rekord Caravan en de 505 SW ???
Die horen hier ook thuis!
505 Sw
Rekord Caravan:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenI'm not afraid... bij de eerste bocht schuif jij rechtdoor en drift ik er mooi uit!
die vooroordelen toch.
Comment
Comment