Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voordel is dat niemand nu nog zo dom is zo een wagen te kopen, tzijn allemaal wrakken bijna
des een deel uw ml syndroom
ik zal hier in de geburen eens fotokes pakken van die wrakken, die allemaal nog bij eerste eigenaar in nieuwstaat staan...wel allemaal 220 diesels
Nieuwe koplampen, voorvleugel, motorkap, grille, voorbumper, stootlijsten, spiegel en de linkerkant die volledig herspoten is. Misschien dat hij er daardoor nog zo nieuw uitzag.
Er was vlak voordat we hem verkochten nog iemand tegengereden op een parking, niks erg maar wel veel blikschade. En aangezien we toen toch al een vervangwagen uit de familie hadden gekregen hebben we hem ineens maar verkocht en een nieuwe besteld.
Voordel is dat niemand nu nog zo dom is zo een wagen te kopen, tzijn allemaal wrakken bijna
Wij rijden al meer dan 7 jaar met een E200 W210 en de auto is nu 9 jaar en nog geen problemen mee gehad.
Beste auto waar we ooit mee gereden hebben! Na deze komt er direct een nieuwe MB E!
Wij rijden al meer dan 7 jaar met een E200 W210 en de auto is nu 9 jaar en nog geen problemen mee gehad.
Beste auto waar we ooit mee gereden hebben! Na deze komt er direct een nieuwe MB E!
Dat is ook ene na de facelift dus na '99.
Trouwens werkt het digitaal klokje nog volledig of is het soms gedeeltelijk onderbroken?
Maar tis de moeite (en dan vooral het geld...) niet waard om te laten fixen. (= volledig nieuwe cluster; toch in ons geval)
Bij mij is het enkel het klokje dat gedeeltelijk wegvalt (vooral bij regenweer) en het is idd het geld niet waard (wetende dat het waarschijnlijk toch terugkomt)
Moet dat (=vooral lcd van de kilometers) niet werken voor de keuring?
Centraal LCD scherm (= boordcomputer) gaat zelden kapot hoor.
als men spreekt over 'de lcd-schermpjes van de 210', wordt er de kleine schermpjes onder toerenteller en naftwijzer bedoeld. Uur, stand van versnellingsbak, en buitentemperatuur, dacht ik.
het is een E200 benzine hé
roest? langs onder, onder de deur is er een roestplekje ter grote van de een nagel.
iemand een idee hoe lang dat roestgarantie op die wagens was?
'k Zou hier mijne gal kunnen spuien maar 'k ga het toch maar zo laten... Er zitten hier een paar individuen die daar niet zo goed tegen kunnen
Ik ga het kort houden:
Tevreden van het merk: Positief (meestal)
Tevreden van de invoerder: Negatief
Tevreden van de dealer: Redelijk positief. (met soms eens enkele dieptepunten)
Tevreden van de verkoper: Zeer zeker positief.
Comment