Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz E-klasse of BMW 5 serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Ja, dat zal wel, ik krijg hem volgens de cc naar mijn goesting voor 58k. CC is sowieso al duurder, en nog geen korting...

En waarom bij de 520d de 163pk versie, en niet de 177?
    Is de CC duurder? Mooi zo! Inderdaad, dan kan een 525 naar ons goesting met korting makkelijk op 55k uitkomen. En 163pk of 177pk, daar is er eigelijk nog niet echt over gesproken geweest, ik gebruikte gewoon de cijfertjes van autoweek.nl.

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Benz moet automaat, echt
    Kan ik inkomen, maar automaat komt hier niet binnen.
    Last edited by ; 26/01/2008, 20:56.

Comment

Das echt vet dan
      Qua looks is de E zeker een heel pak knapper dan die lelijke doos van een 5

Maar qua prijs en motor vrees ik er voor
      Zonder sportpack vindt m'n pa het een bompabak, met sportpack vindt hij hem prachtig. De verlaging en velgen zullen daar veel mee te maken hebben.

Ik zal es een foto uploaden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Ik vrees dat je geen manuele E gaat vinden voor een testrit

Comment

Ik vrees dat je geen manuele E gaat vinden voor een testrit
          Dat denk ik dus ook hé.
          Klopt het dat je voor 31 januari moet bestellen om saloncondities te moeten hebben? Je doet namelijk €6500 voordeel, waardoor een E200CDI naar ons goesting op €50.000 komt! (een E220 is dan wel weer €54.000)

Comment

Bij Benz kun je die condities wel tot eind februari krijgen als je nu al offertes gaat opmaken

Comment

Benz moet automaat, echt
              Jep, dit moet ik toch écht wel beamen.
              En ook als je 'm nadien wilt verkopen, gaat 'ie mét vlugger een koper vinden, vermoed ik.

Een E200CDI automaat is overigens meer dan vlot genoeg voor een Benz, vind ik.
              Ik zie dat de handbak (10,5 s) zelfs trager is dan de automaat (9,9 s).

Restwaarde van de 5'er is overigens ietsje lager dan die van een E, hebben we ondervonden na de verschillende leasingformules onderzocht te hebben.
              Als je 'm voor 120k km al wilt verkopen, is dat toch niet zo'n onbelangrijke factor.
              Life's too short. Not to. Live it.
              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Is de CC duurder? Mooi zo! Inderdaad, dan kan een 525 naar ons goesting met korting makkelijk op 55k uitkomen. En 163pk of 177pk, daar is er eigelijk nog niet echt over gesproken geweest, ik gebruikte gewoon de cijfertjes van autoweek.nl.

Denk dan maar is goed na, want een E met manuele bak, ik vind dat echt geen fijne combi. Wij hebben 2 manuele E270 CDI's gehad en die boite schakelt echt niet fijn vind ik. Nu hebben we onze eerste E-klasse met automaat en dat is echt zalig, veel leuker dan een manuele.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                  En ook als je 'm nadien wilt verkopen, gaat 'ie mét vlugger een koper vinden, vermoed ik.

Restwaarde van de 5'er is overigens ietsje lager dan die van een E, hebben we ondervonden na de verschillende leasingformules.
                  Als je 'm voor 120k km al wilt verkopen, is dat toch niet zo'n onbelangrijke factor.
                  automaat is ook beter in tweedehandswaarde bij de E-klasse

Comment

Vooral bij de BMW doe je dan een goeie zaak. GPS business en ...line gratis.

Maar idd voor 28 januari.

Comment

Das echt vet dan
                      Qua looks is de E zeker een heel pak knapper dan die lelijke doos van een 5

Maar qua prijs en motor vrees ik er voor
                      Bwa, zo vet vind ik dat niet, het gaf de V6 modellen een meerwaarde, dat ze dat nu aanbieden op alle modellen vind ik jammer... Een potente look met een platte motor, zo hoort het toch ook niet...

Comment

Daar is een reden voor hoor
                        Vandaar, Benz -> automaat!

Comment

Bij Benz kun je die condities wel tot eind februari krijgen als je nu al offertes gaat opmaken
                          Serieus? Mooi zo!

Restwaarde van de 5'er is overigens ietsje lager dan die van een E, hebben we ondervonden na de verschillende leasingformules onderzocht te hebben.
                          De auto zou waarschijnlijk toch wel vrij lang in ons bezit blijven. 160-200k km is zo m'n ruwe schatting, misschien meer. Zeker niet minder, of er zou miserie moeten zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                          Denk dan maar is goed na, want een E met manuele bak, ik vind dat echt geen fijne combi. Wij hebben 2 manuele E270 CDI's gehad en die boite schakelt echt niet fijn vind ik. Nu hebben we onze eerste E-klasse met automaat en dat is echt zalig, veel leuker dan een manuele.
                          Mja, mij moet je niet overtuigen. Als ik Mercedes hoor denk ik automatisch aan een automaat. Maar m'n pa schakelt te graag zelf om een automaat te nemen. Enfin, misschien kan een testrit hem wel overtuigen, al betwijfel ik het.

Comment

Mja, mij moet je niet overtuigen. Als ik Mercedes hoor denk ik automatisch aan een automaat. Maar m'n pa schakelt te graag zelf om een automaat te nemen. Enfin, misschien kan een testrit hem wel overtuigen, al betwijfel ik het.
                            Laat hem dan maar eens met een manuele en een automatische E rijden, het graag schakelen zal hem snel over zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                              Vooral bij de BMW doe je dan een goeie zaak. GPS business en ...line gratis.

Maar idd voor 28 januari.
                              Bij BMW tot 9 februari!

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                              Bwa, zo vet vind ik dat niet, het gaf de V6 modellen een meerwaarde, dat ze dat nu aanbieden op alle modellen vind ik jammer... Een potente look met een platte motor, zo hoort het toch ook niet...
                              Haal dan maar het M-pakket van al die E46 320d. Die zag je in overvloed rijden, ook een sportieve look met een gewoon vlotte motor hé.

Comment

Laat hem dan maar eens met een manuele en een automatische E rijden, het graag schakelen zal hem snel over zijn
                                Je bedoelt dus dat Mercedes expres z'n manuele bak slecht maakt opdat de klant hem zou kopen met automaat, en zo €2000 meer verdient? Mooi gezien.

Comment

Enkele fotootjes ter verduidelijking van het sportpakket:

Comment

Das erg dik.
                                    Damn

Alleen foute kleur

Comment

als je een bmw wil wil je dat
                                      als je een benz wil wil je dat

Comment

Working...
                                      X