Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou toch geen 50k kunnen uitgeven voor een 200ertje. Als ge ziet wat er "tweedehands" te koop is.
Heb er nog ene gezien. 320er met een paar kilometerkes.
Een twee liter viercilinder in een wagen van die prijsklasse? Laat maar. Doe mij maar de 525d. Ik kom er nog ruim voor de opties. Full option is niet echt een vereiste.
Ik zou toch geen 50k kunnen uitgeven voor een 200ertje. Als ge ziet wat er "tweedehands" te koop is.
Een twee liter viercilinder in een wagen van die prijsklasse? Laat maar. Doe mij maar de 525d. Ik kom er nog ruim voor de opties. Full option is niet echt een vereiste.
Het feit is wel: we zijn 136pk gewoon (in een iets lichtere auto weliswaar). Dus 163 of 177pk is eigelijk meer dan genoeg. M'n vader vindt die 197pk van die 525d niet echt nodig. Vandaar dat het moeilijk is om hem te overhalen hem daar 4000 euro extra aan te geven. Al zou ik persoonlijk niet twijfelen tussen een 520d en 525d.
Lijken me 4 goede keuzes,ik zou de E220 verkiezen,ik vind die een pak mooier dan de 5 reeks en met MB zal je qua rijden ook wel heel goed zitten denk ik
525D sowiso. Die nieuwe generatie 5 reeks ziet er toch net weer wat gelikter uit(vooral die mooie achterlichten)...en voor die prijsklasse zou een 6 cylinder een must zijn voor mij. De e-reeks doet me niks, tijd da die bompakar eens wordt gerestyled in de lijn van de s-klasse, die ik dan weer bloedmooi vind
Het feit is wel: we zijn 136pk gewoon (in een iets lichtere auto weliswaar). Dus 163 of 177pk is eigelijk meer dan genoeg. M'n vader vindt die 197pk van die 525d niet echt nodig. Vandaar dat het moeilijk is om hem te overhalen hem daar 4000 euro extra aan te geven. Al zou ik persoonlijk niet twijfelen tussen een 520d en 525d.
Ik vind het gewoon zeer veel geld voor een 2000 cc-tje. Niet dat die traag is natuurlijk.
Moest ik een wagen zoeken in dat marktsegment, geen haar op mijn hoofd dat erover zou denken een viercilinder in huis te halen.
Comment