Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spatlappen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spatlappen

Ik vind zwarte wagen zeer mooi maar twijfel sterk of ik zelf ééntje zou bestellen. Zwart is oh zo snel vuil en ik die zo weinig mijn auto was !!!!! Zouden spatlappen hier een goede investering zijn. Rij je die niet af langs stoepranden?
    25
    neen, het heeft bijna geen effect
    28,00%
    7
    het help wel een beetje maar de investering niet waard
    24,00%
    6
    het helpt behoorlijk
    32,00%
    8
    een absolute aanrader
    16,00%
    4

Het helpt behoorlijk vind ik, ik heb iemand in mijn familie die het steeds op zijn wagens laat monteren. Er is zeker een verschil en als die dingen flexibel zijn dan breken die ook niet af.
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

De Xsara had er, maakt geen zak verschil uit vind ik. Het ziet ten eerste al niet uit (waren van Citroën zelf, stijve) en de achterste waren er na een half jaar al afgereden.
      De voorste hebben iets langer gehangen, tot ik er euhm... welja, die zijn er nu ook af

Is veel knapper zonder en qua vuiligheid helpt het toch niet.

Comment

Het helpt niet, of nauwelijks, en trekt nergens op!
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

spatlappen rullzzz !
          retro

Comment

Dat is alleen maar goed voor vrachtwagens. Voor een gewone personenwagen helpt dat niets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
              Dat is alleen maar goed voor vrachtwagens. Voor een gewone personenwagen helpt dat niets.
              Echt wel hè
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                spatlappen rullzzz !
                retro

²
                Nora!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                  spatlappen rullzzz !
                  retro
                  op een oude kar ja !

op een recente staat het vooral bompa, maar ik vind het wel grappig

Comment

Aan de 90 hingen er ook spatlappen. Heb die er (bijna) eerste werk afgehaald. Te veel bompa-style vind ik persoonlijk.

Een auto met een donker kleur wordt sowieso zeer snel vuil, met of zonder spatlappen...

Comment

Mijn ma had een Corsa 1.4 SI van 1993. Daar hebben we na een jaar spatlappen bij laten zetten

Het stond iig knap op de Corsa en ten tweede bleef de bumper achteraan veel properder. Zonder de lappen waren er altijd spatten aan de buitenkant
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

In de jaren 70 enzo was echt in, maar nu zie je dat nog nauwelijks al zie je ze hier en daar nog eens op nieuwe wagen. Het is handig, zeker voor degene die achteraan rijdt en om de wagen iets proper houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                          Echt wel hè
                          Ik merk anders geen verschil tussen met spatlappen of zonder spatlappen.

Comment

Als je een Lancia Stratos HF hebt zeg ik... DOEN !
                            Anders... euhm, euhm

Comment

over welke auto gaat het in feite ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                over welke auto gaat het in feite ?
                                Mijn keuze is nog niet definitief. Het zal wel een monovolume zijn. Bovenaan mijn lijstje staat een Galaxy.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                  Mijn ma had een Corsa 1.4 SI van 1993. Daar hebben we na een jaar spatlappen bij laten zetten

Het stond iig knap op de Corsa en ten tweede bleef de bumper achteraan veel properder. Zonder de lappen waren er altijd spatten aan de buitenkant
                                  ik heb dat destijds bij mijn corsa ook gedaan... hielp echt en vond het knapper als zonder...
                                  Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                  VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Puur modefenomeen. Nu is het zogezegd not done omdat de constructeurs het er niet standaard opzetten.

Laat vanaf morgen Mercedes of BMW ieder model voorzien van spatlatten en het zou hot-in zijn.

Als jij dat graag wil en je ziet er het nu van in, doen zou ik zeggen.

Comment

Persoonlijk vind ik het op de meeste moderne wagens niet knap. En om nu spatlappen te kopen omdat je een zwarte wagen wil.
                                      Ik rijd zelf een zwarte wagen, en het maakt mij echt niet uit dat je rapper vuil ziet op die kleur. De wagen is en blijft zwart, of hij nu vuil is of niet. En op mijn wagen vind ik zwart sowieso knapper dan de andere beschikbare kleuren.
                                      Nog even meegeven dat ik zeker niet de gewoonte heb elke week mijn wagen te wassen.

Edit:
                                      Mss dat het wel staat op een Galaxy, maar zoveel kunnen spatborden niet maken.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb het op de mijne laten opzetten. Origineel loopt de binnenbekuiping van de spatborden vooraan al een beetje door. Achteraan heb ik er ook laten opzetten. Vooral omdat het echt helpt tegen het vuil worden. Je flanken hangen dan niet altijd vol vuiligheid. Je hebt meestal keuze uit een aantal modellen. De goedkoopste zijn gewoon vlakke harde plastic en die zijn niet erg mooi. De andere zijn een beetje rondgezet zodanig dat het een beetje beter aansluit en mooier wordt.