Ik vind zwarte wagen zeer mooi maar twijfel sterk of ik zelf ééntje zou bestellen. Zwart is oh zo snel vuil en ik die zo weinig mijn auto was !!!!! Zouden spatlappen hier een goede investering zijn. Rij je die niet af langs stoepranden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spatlappen
Collapse
X
-
De Xsara had er, maakt geen zak verschil uit vind ik. Het ziet ten eerste al niet uit (waren van Citroën zelf, stijve) en de achterste waren er na een half jaar al afgereden.
De voorste hebben iets langer gehangen, tot ik er euhm... welja, die zijn er nu ook af
Is veel knapper zonder en qua vuiligheid helpt het toch niet.
Comment
-
Het helpt niet, of nauwelijks, en trekt nergens op!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenDat is alleen maar goed voor vrachtwagens. Voor een gewone personenwagen helpt dat niets.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenspatlappen rullzzz !
retro
op een recente staat het vooral bompa, maar ik vind het wel grappig
Comment
-
Mijn ma had een Corsa 1.4 SI van 1993. Daar hebben we na een jaar spatlappen bij laten zetten
Het stond iig knap op de Corsa en ten tweede bleef de bumper achteraan veel properder. Zonder de lappen waren er altijd spatten aan de buitenkantBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenEcht wel hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenover welke auto gaat het in feite ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenMijn ma had een Corsa 1.4 SI van 1993. Daar hebben we na een jaar spatlappen bij laten zetten
Het stond iig knap op de Corsa en ten tweede bleef de bumper achteraan veel properder. Zonder de lappen waren er altijd spatten aan de buitenkantPeugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Persoonlijk vind ik het op de meeste moderne wagens niet knap. En om nu spatlappen te kopen omdat je een zwarte wagen wil.
Ik rijd zelf een zwarte wagen, en het maakt mij echt niet uit dat je rapper vuil ziet op die kleur. De wagen is en blijft zwart, of hij nu vuil is of niet. En op mijn wagen vind ik zwart sowieso knapper dan de andere beschikbare kleuren.
Nog even meegeven dat ik zeker niet de gewoonte heb elke week mijn wagen te wassen.
Edit:
Mss dat het wel staat op een Galaxy, maar zoveel kunnen spatborden niet maken.
Comment
-
Ik heb het op de mijne laten opzetten. Origineel loopt de binnenbekuiping van de spatborden vooraan al een beetje door. Achteraan heb ik er ook laten opzetten. Vooral omdat het echt helpt tegen het vuil worden. Je flanken hangen dan niet altijd vol vuiligheid. Je hebt meestal keuze uit een aantal modellen. De goedkoopste zijn gewoon vlakke harde plastic en die zijn niet erg mooi. De andere zijn een beetje rondgezet zodanig dat het een beetje beter aansluit en mooier wordt.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
Comment