Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Runflat banden op de BMW of niet?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenEn in mijn koffer ligt een reparatiebusje en bij lek rijden spuit ik dat op 1 minuut er in en kan ik ook rustig en veilig naar de bandenboer rijden... Die aldaar mijn band mag repareren, daar waar een RFT voor de vuilbak is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenDat je ons RFT Drivers janetten noemt dat neem ik persoonlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtenwat hebben ze gedaan ? die 150 laten rijden en zen band opgeblazen??
ik geloof er allemaal niet veel van hoor, volgens mij is het gewoon wer een nieuw concept vol met gebakken lucht, om de klant meer geld uit zen zakken te kloppen.. idem zoals mensen die er ten stelligste van overtuigd zijn dat stikstof in u banden steken-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenBanden van men wagen moeten vervangen worden, en ik zou willen proberen om er gewone banden (ipv runflats) op te leggen, maar die gasten zijn veel te slim, die verkopen ook liever runflats
Mijn bandenboer zei: als ik runflats leg, is dat enkel als de klant echt aandringt.
Comment
-
Bezit sinds mei 2008 mijn 2de 5 TOURING (E61) : vorig model 525d Touring ; momenteel upgrade (facelift uitvoering) 525d Touring met 3-liter dieselmotor hetgeen een groot verschil is in "freude am fahren" t.o.v. vorige editie ! Nieuwe 525d laten afkomen met velgen 10-spaaks Alu styling 144 17" en runflats onmiddellijk laten vervangen door "gewone banden" !!! Comfort gaat er wel degelijk op vooruit ! Eenmaal 5-reeks met gewone band gereden en dan terug naar runflat is niet te doen !!!
Heb nog een set (vanop vorige 525 d Touring) klaarliggen : BBS CHALLENGE 18" met gewone banden 245/40/18 : deze set 18" is comfortabeler dan de standaard 16" runflat waarmee mijn model "2005" is afgekomen van fabriek ...
nb. - vorige 5 Touring met HIFI LOGIC 7 ; NU BMW HIGH END AUDIO ! TOPKWALITEIT EN GELUID ! een aanrader voor alle kopers van een nieuwe BMW waar deze geluidsinstallatie wordt aangeboden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenBezit sinds mei 2008 mijn 2de 5 TOURING (E61) : vorig model 525d Touring ; momenteel upgrade (facelift uitvoering) 525d Touring met 3-liter dieselmotor hetgeen een groot verschil is in "freude am fahren" t.o.v. vorige editie ! Nieuwe 525d laten afkomen met velgen 10-spaaks Alu styling 144 17" en runflats onmiddellijk laten vervangen door "gewone banden" !!! Comfort gaat er wel degelijk op vooruit ! Eenmaal 5-reeks met gewone band gereden en dan terug naar runflat is niet te doen !!!
Heb nog een set (vanop vorige 525 d Touring) klaarliggen : BBS CHALLENGE 18" met gewone banden 245/40/18 : deze set 18" is comfortabeler dan de standaard 16" runflat waarmee mijn model "2005" is afgekomen van fabriek ...
nb. - vorige 5 Touring met HIFI LOGIC 7 ; NU BMW HIGH END AUDIO ! TOPKWALITEIT EN GELUID ! een aanrader voor alle kopers van een nieuwe BMW waar deze geluidsinstallatie wordt aangeboden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenIk ben blij dat ik na 2 weken op men oude 17" runflats te moeten rijden hebben, terug men 18" Non RFT Michelin PS2 Laagprofiel kan monteren...
dat wil toch wat zeggen...
toch ???
Comment
-
Pirelli Euforia
Voor een moeder zijn er nog andere goei banden,al dan niet binnen het michelin gamma, die minder kosten en langer meegaan...
Ik weet ni of i mama de grip van ne PS2 nodig heeft , ne PS2 kost gemiddeld 200 a 240 euro het stuk...
Kijk eerder naar een goede All round A-band
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten1?
pak maar 3 of 4...
Op mijn 325Ci(met sportophanging) staan 16" (225/50/16)en die voelen toch ook hard/droog aan hoor. Dus veel comfort is daar ook niet aan. Ik heb ooit ook een 3 Serie met non RFT's in 18" gereden en die voelde tot mijn verbazing quasie gelijk aan van hardheid/comfort.
Ik vind het overroepen van die slechte en harde RFT's. Oké de standaard RFT's kunnen niet op tegen de super sportieve niet RFT banden. Maar om normaal op de openbare weg mee te rijden merk ik daar zo geen verschil aan hoor. Als je er op circuit of extreem mee ga rijden dan ga je daar wel verschil in voelen, anders niet.
Voor mij sowieso terug RFT's maar dan wel met Michelin Sport, enkel omdat deze wagen zulke sportieve schoeisels verdient.
Comment
Comment