Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik weet dat de situatie me ni aangaat enzo...:
maar als ge al ni meer de wagen moogt kopen om wat jaloerse famillie...
FUCK that, ik zou speciaal den dikste wagen kopen, al was het maar om hun ogen uit te steken...
As ge voor iets werkt is het toch u volste recht zeker... belachelijke familiequesties altijd...
mijne e90 318d is bij PPE getuned.op de site kan het zijn dat heinz iets meer opgeeft,maar is dat er wel meer?? dit kan je zelf kiezen he op maat.je legt uw vermogenscurves zoals je zelf wilt,bij lage of hoge toeren.zo een 320d zoals de uwe haal je makkelijk 190 pk en 435nm uit zonder hem zeer te doen.het is zoals ik heb gezegd,je kan dat zelf kiezen.
PPE is een zeer bekwame vakman en bied zeer goede service aan,heb vele maten die daar zijn langs geweest;
Al de auto's waar ik mee gereden heb die gechipt zijn, ondergingen toch een ware transformatie qua performance. Het verschil was steeds duidelijk merkbaar. Ik zou het in ieder geval altijd doen, of ik nu een 318d of een 335d zou hebben, pk's heb je nooit genoeg .
Comment