Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning 320d E90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Jij bent al net zoals mij. Graag veranderen...

Denk eraan dat je nog minimaal 2,5 jaar moet wachten op een nieuwe 5. Wil je een M-Sportpakket, dan wacht je nog een jaar langer.

Persoonlijk zou ik de 320d verkopen en nu een jonge 5 kopen. Dan kan je nog 3 jaar met deze wagen rijden. Ondertussen zal de nieuwe 5 er zijn en kan je op je gemak wachten om er direct eentje naar je goesting te bestellen.

Persoonlijk zou ik de 320d niet tunen. Als je power wil dan heb je toch een M3 in de garage staan...
    ik volg je volledig hierin BMWMB

maar...
    ik krijg (voorlopig) tegenkantingen van mijn vrouw ivm de aankoop van een 5serie

ik ga niet het hele verhaal vertellen maar het heeft te maken met jaloezie in de familie

mijn voorkeur gaat ook uit naar nu een 5serie te kopen ,maar voorlopig zit deze optie er niet meer in , en daardoor wil ik mijn 320d tunen om toch een klein beetje het gevoel te hebben van met een andere auto te rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
      Owja... toerke.

Als je graag zou wisselen?! Dan zou ik het ook nu doen. Jonge occasie 5 met M pakketje en over 3tal jaar, nieuwe 5.

deze namiddag komt er ene zijn 525d die te koop staat eens tonen ...
      pfff tis niet gemakkelijk hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        Zeker niet!

Ondertussen is mijn 3 ook al 4.

Ik ben ook aan het uitkijken wat ik ga doen...

Comment

ketchup zijn prijzen zijn wel serieus gestegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
            Ik zou ook graag 260-270 pk willen in mijn 330 maar de kmstand is al wat te hoog
            Helemaal niet man

Jou 6cilinderke is net ingereden. Ken er overigens zelfs een paar die hun auto hebben laten chippen bij + 200.000km's, geen problemen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Als je wil chiptunen: 1) Kempower, 2) Kelleners, 3) AC Schnitzer of Hartge, ... maar ook Heinz zal best OK zijn.
              Hoezo Kempower beter dan een Hartge?

Is dit een buikgevoel of heb je hier ervaringsverhalen over?

Comment

Mijn buur heeft z'n 520d laten chippen bij Heinz (tot een 200pk) en hij is er erg tevreden over. Hij is wel een aantal keer terug geweest tot het in orde was, de auto schokte een beetje.

Zelf ben ik ook in twijfel over waar hem te tunen, hoewel ik gevoelsmatig meer vertrouwen heb in Hartge (maar inderdaad een pak duurder, +/- 1500 euro excl btw).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                  Zie ook toerke dat je het aangeeft aan de verzekering en dat je remmen erop voorzien worden, want bij een zwaar(en zelfs minder zwaar) ongeval wordt alles ten uwe laste gelegd hé
                  Sure ja ... ik moet de eerste nog tegenkomen. En al zeker niet met een deftige 3reeks als deze van Toerke. Geen kat die dat zal onderzoeken.
                  Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Proseat Bekijk Berichten
                    Ik zou bij Heinz gaan. Heeft nu éénmaal een betere reputatie vind ik. Ge hebt ineens wa meer kracht. Maar da kleine verschil tussen die twee ga je echt ni voelen denk ik!
                    Euh? Say what?

Comment

deze dus

is van 2004 ,
                      105.000 km
                      zwart leder
                      automaat
                      gps

prijs 29800€

zo ene wil ik dus ZEKER niet kopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                        Sure ja ... ik moet de eerste nog tegenkomen. En al zeker niet met een deftige 3reeks als deze van Toerke. Geen kat die dat zal onderzoeken.

zelfs mijn verzekeringsmakelaar zegt dat dit niet nodig is om een tuning aan te geven ..

zijn woorden ...
                        - ik zit al 20 jaar in het vak en de 1ste expert die dat controleert moet ik nog tegen komen

Comment

zelfs mijn verzekeringsmakelaar zegt dat dit niet nodig is om een tuning aan te geven ..

zijn woorden ...
                          - ik zit al 20 jaar in het vak en de 1ste expert die dat controleert moet ik nog tegen komen
                          Is ook zo

Comment

zijn woorden ...
                            Uiteraard moeten ze nog altijd kunnen bewijzen dat een ongeval daar rechtstreeks toe geleid heeft, maar toch ik zou er nooit gerust in zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Uiteraard moeten ze nog altijd kunnen bewijzen dat een ongeval daar rechtstreeks toe geleid heeft, maar toch ik zou er nooit gerust in zijn

daarom heb ik mijn verzekeringsmakelaar daar eens over aangesporken ...
                              en hij zegt dat ik dit niet moet doen

Comment

gevonden

en de link ...

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

allebei u 3's vervangen door alpina's. zelfde kleur tgaat niemand zien in de familie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                    allebei u 3's vervangen door alpina's. zelfde kleur tgaat niemand zien in de familie

een goe gedacht arne ...

eum is er iets verandert aan uw wagen Franky ???

neen hoor , gewoon eens mooi gekuist

Comment

ik volg je volledig hierin BMWMB

maar...
                                      ik krijg (voorlopig) tegenkantingen van mijn vrouw ivm de aankoop van een 5serie

ik ga niet het hele verhaal vertellen maar het heeft te maken met jaloezie in de familie

mijn voorkeur gaat ook uit naar nu een 5serie te kopen ,maar voorlopig zit deze optie er niet meer in , en daardoor wil ik mijn 320d tunen om toch een klein beetje het gevoel te hebben van met een andere auto te rijden
                                      Nog een oplossing: E36 M3 inruilen voor een E46 M3...
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Nog een oplossing: E36 M3 inruilen voor een E46 M3...
                                        een rode E46 M3 ... niemand die het ziet

buiten die gasten van het forum hier

Comment

neje de M3 word niet vervangen

voorlopig toch niet

Comment

Working...
                                          X