Bestel anders een facelift 335d berline...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning 320d E90
Collapse
X
-
ik weet dat de situatie me ni aangaat enzo...:
maar als ge al ni meer de wagen moogt kopen om wat jaloerse famillie...
FUCK that, ik zou speciaal den dikste wagen kopen, al was het maar om hun ogen uit te steken...
As ge voor iets werkt is het toch u volste recht zeker... belachelijke familiequesties altijd...
Comment
-
mijne e90 318d is bij PPE getuned.op de site kan het zijn dat heinz iets meer opgeeft,maar is dat er wel meer?? dit kan je zelf kiezen he op maat.je legt uw vermogenscurves zoals je zelf wilt,bij lage of hoge toeren.zo een 320d zoals de uwe haal je makkelijk 190 pk en 435nm uit zonder hem zeer te doen.het is zoals ik heb gezegd,je kan dat zelf kiezen.
PPE is een zeer bekwame vakman en bied zeer goede service aan,heb vele maten die daar zijn langs geweest;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendonderdag 3 april om 14uur ben ik samen met mijn E90 te spotten bij Power Plus Engineering
Dus toch geen 5 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk BerichtenDus toch geen 5 ?
ik doe eigenlijk weinig KM dus is het zot van weer te veranderen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendonderdag 3 april om 14uur ben ik samen met mijn E90 te spotten bij Power Plus Engineering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichtenzeer goede keuze,zal je geen spijt van hebben
donderdagavond zijn mijn 1ste ondervindingen ivm de tuning hier te lezen ...
ben ook benieuwd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenneen , ik ga geduldig wachten op de nieuwe 5
ik doe eigenlijk weinig KM dus is het zot van weer te veranderen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenGoed dat je naar mij geluisterd hebt!
just just
maar als ze plots vertellen dat de nieuwe 5 er maar in 2011 zal komen is de zoektocht naar een E60 terug open hoor
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenwoehoew nog nen snellere 3
ging al vlot voor een 'dieseleke' te zijn hé
ja kweet het arnev , een 320d rijd al zeer goed , maar nu zal hij nog beter rijden he ...
hoop ik toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenZie maar dat ze u niet in 316i modus zetten per ongeluk
als ik nie content ben dan breek ik hun kot daar af
Comment
Comment