Oorspronkelijk geplaatst door shoemaker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning 320d E90
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod Bekijk BerichtenAl de auto's waar ik mee gereden heb die gechipt zijn, ondergingen toch een ware transformatie qua performance. Het verschil was steeds duidelijk merkbaar. Ik zou het in ieder geval altijd doen, of ik nu een 318d of een 335d zou hebben, pk's heb je nooit genoeg .
dus in de toekomst koop ik mij een 535d en dan chippen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichtenbenieuwd??? da gaat een serieus pak sneller en harder gaan
aja ???
awel nu ben ik nog meer benieuwd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendus in de toekomst koop ik mij een 535d en dan chippen
Yeps, waarom niet .
Dan krijg je zoiets : ( 370 HP, 700 Nm )
+ YouTube Video
Comment
-
en de vitamientjes zitten erin
deze namiddag had ik een afspraak bij PPE om de motor een beetje op te waarderen...
eerst eens op de testbank en ik had slechts 157 PK
maar naar het schijnt is dit normaal ... het koppel was wel goed 341 nm ...
stuurdoos eruit en opnieuw geprogrammeerd ,
en nog eens opnieuw testen natuurlijk
en dit was al veel beter ,
198 PK
420 nm
en dan eens getest buiten op de grote baan , awel ik ben content het koppel komt veel vroeger vrij en je krijgt echt een duw in de rug als je een vitesse naar beneden gaat en het gaspedaal vloert ...
is precies of ik met een andere auto op stap ben ,
1ste rij indrukken zijn dus zeer goed meegevallen ,
198 PK uit een 320d vind ik meer dan behoorlijk en ik denk wel dat ik hier veel plezier ga mee beleven
een dikke pluim ook voor Stefplus de vriendelijke patron van PPE die enkele zeer mooie schatjes in zijn bezit heeft oa ...
- E30 M3
- E30 M3 Cecotto in nieuwstaat
E46 M3 csl
en een rode RS4 van bwj 2001 met 33000 km op de teller
allemaal prachtauto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod Bekijk BerichtenZiet er niet slecht uit ! Nog veel plezier met je 'nieuwe' auto
ik ben content ...
mijn vrouw vraagt zich wel af voor hoelang ik ga content zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten2-3 weken
ik gok toch op enkele maanden hoor Reynaerde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten... en dan gaat net de nieuwe 7 in de showroom staan...
ik heb juist de foto's gezien in het topic over de nieuwe 7 BMWMB ...
verdomd dit word een prachtcar vind ik
maar is niks voor mij , ik doe veel te veel korte ritten en dat zie ik mij niet doen met een 7serie
neje , ik wacht op de nieuwe 5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik gok toch op enkele maanden hoor Reynaerde
Vermogen went echt snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHeb je nu meer roetuitstoot door deze tuning?
ja , redelijk wel ja ... mijn bumper is al bijna zwart zelfs
maar het kan mij nie echt wa schelen hoor , ik ben content dat ik het gedaan heb maar zou het op een nieuwe auto nooit doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDon't count on it
Vermogen went echt snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenja , redelijk wel ja ... mijn bumper is al bijna zwart zelfs
maar het kan mij nie echt wa schelen hoor , ik ben content dat ik het gedaan heb maar zou het op een nieuwe auto nooit doen
Als dat mijn wagen was geweest hadden ze die tuning onmiddellijk teniet mogen doen. Vreselijk gewoon... Ik begrijp niet dat je hiermee tevreden bent terwijl je een M3 in de garage hebt staan. Dat vermogen ga je snel gewoon zijn, en dan sta je daar met uw doempstoof... En nu maar hopen dat je geen technische problemen krijgt, want dan kost u ook nog eens een pak centen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNu is het een doempkot...
Als dat mijn wagen was geweest hadden ze die tuning onmiddellijk teniet mogen doen. Vreselijk gewoon... Ik begrijp niet dat je hiermee tevreden bent terwijl je een M3 in de garage hebt staan. Dat vermogen ga je snel gewoon zijn, en dan sta je daar met uw doempstoof... En nu maar hopen dat je geen technische problemen krijgt, want dan kost u ook nog eens een pak centen...
tis maar een beetje hoor BMWMB , ge ziet nog niks aan mijn bumper hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenja , redelijk wel ja ... mijn bumper is al bijna zwart zelfsOorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtentis maar een beetje hoor BMWMB , ge ziet nog niks aan mijn bumper hoorOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWestvlaamse logica?
yep
de smiley die erbij stond was verkeerd eigenlijk BMWMB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNu is het een doempkot...
Als dat mijn wagen was geweest hadden ze die tuning onmiddellijk teniet mogen doen. Vreselijk gewoon...
Comment
Comment