Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Power meets luxury, 600HP+

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De CL of de bentley... moet er eens overslapen, maar de looks (sportiviteit) van de CL spreken me enorm aan.
    Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
    VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

De CL! Vind het een prachtige bak, hoewel ik nog getwijfeld heb met de Bentley, maar die zijn interieur vind ik minder.

De S, blijf zijn vorm wat raar vinden.

Comment

560pk

Vanaf dat er een Speed-versie komt mag die ook meespelen!
        Pfffff
        Dan de S maar

Comment

Zonder twijfel de Speed gevolgd door de CL en dan de S.

Comment

Ik twijfel tussen de CL en de Continental..

Comment

ik zou toch voor de CL gaan denk ik.

Antwerpen is't Stad
              en al de rest is parking!!

Comment

Hoewel de Bentley veel exclusiever is en een referentie is qua afwerking van het interieur, kies ik toch voor de CL. Deze Mercedes vind ik qua lijn zoveel knapper dan de Bentley. De S-klasse is een sublieme kar, maar is minder knap dan de CL.

Mijn keuze in deze poll: Mercedes CL 65 AMG

Opmerking: Ik zou eerder voor een CL 63 AMG gaan. Deze wagen is even knap, praktisch even snel, maar wel een flink pak minder duur...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Zeker de CL. Ik blijf een S een auto vinden waar je best achteraan zit, ook al is 't een AMG. De Continental vind ik er wat te braaf uitzien, hoewel de W12 waarschijnlijk een superknappe motor is. De CL dus.

Comment

S65 of CL65 beide vorig model met voorkeur CL

Comment

De S-klasse graag!

Comment

Bentley Continental GT Speed.
                        Als ik 300.000 (Nederlandse Euro's) in m'n zak zou hebben branden, dan zou ik meteen een CGT Speed kopen.

En als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi

Comment

De S65... 600pk+ en 4 deuren? Héérlijk! Van de 3 heeft hij ook het hoogste Q-car gehalte.

Comment

De S65 AMG graag!

Eigenlijk de enige optie als er echt comfortabel plaats moet zijn voor 4 volwassen personen. Maar los daarvan ook de knapste vind ik.
                            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                              Ik twijfel tussen de CL en de Continental..
                              Uiteindelijk heb ik dan toch maar voor de CL gekozen.

Hij spreekt me ergens gewoon wat meer aan.

Comment

De Bentley! Als ik 250.000 Euro uitgeef, mag het dan wel een exclusief merk zijn!

Comment

Ik vind de Speed een pracht van een wagen, dus die wordt het.
                                  De Cl vind ik ronduit lelijk, dus die viel meteen af.
                                  Dus het werd een keuze tussen 'een Bentley en een S' en alles draaide uit in het voordeel van de Speed.
                                  Knapper vooral, ook het interieur staat me meer aan.

Comment

Ik zou voor de S-klasse kiezen, zonder twijfel.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

CL.
                                      De andere 2 zijn niet mooi.

Comment

De CL! Echt dé mooiste volgens mij..
                                        Prestaties zijn hier nog maar een relatieve factor.

Comment

Bentley.

Comment

Working...
                                          X