Echt een elegant beest.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Power meets luxury, 600HP+
Collapse
X
-
S 65 AMG.
Geen twijfel mogelijk.
Bentley is leuk rijden, goed rijden ook, eigenlijk een dijk van een wagen maar ik vind hem lelijk.
de CL 65 is eveneens een dijk van een wagen, en heeft als pluspunt tov de Bentley dat hij nog eens mooi is ook.
Maar de S65 is gewoon de koning van de weg. Daar kan zelfs geen Phantom tegenop voor mij.
Enige kar die kans maakt om boven de S 65 verkozen te worden mocht ik het geld hebben was een Arnage T.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenToch geen 'ordinaire' Mercedes zeker als je in die klasse geld mag weggooien!
Bentley all the way dus voor mij...Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDe Bentley! Als ik 250.000 Euro uitgeef, mag het dan wel een exclusief merk zijn!
Ik weet het wel hoor.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHoewel de Bentley veel exclusiever is en een referentie is qua afwerking van het interieur, kies ik toch voor de CL. Deze Mercedes vind ik qua lijn zoveel knapper dan de Bentley. De S-klasse is een sublieme kar, maar is minder knap dan de CL.
Mijn keuze in deze poll: Mercedes CL 65 AMG
Opmerking: Ik zou eerder voor een CL 63 AMG gaan. Deze wagen is even knap, praktisch even snel, maar wel een flink pak minder duur...
CL63 is ook dik, maar een 65 is toch nog een dikke 2.5 seconden sneller naar de 200. Dat zegt ook al iets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenS 65 AMG moet in het zwart!
Doe mij maar de CL. Wat een kar!
Comment
-
Zeker en vast de Bentley. Hoewel beide Mercedessen van een héél hoog niveau zijn staat de Bentley er toch nog boven vindt ik. Uiteraard spreek ik dan over imago want technisch zijn ze alle 3 TOP.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtende cl wint het bij mij .
gewoon omdat ik spontaan een orgasme krijg bij het zien van de coupelijn
ps waarom staat de cls er niet bij ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtende cl wint het bij mij .
gewoon omdat ik spontaan een orgasme krijg bij het zien van de coupelijn
ps waarom staat de cls er niet bij ?
Comment
Comment