Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 - Mercedes B - Audi A4 Avant - Citroen C5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
    . Het veel lagere verbruik van de BMW3 (dat wordt bevestigd in verschillende vergelijkende tests, onder meer in Autogids),
    ik zie daar in de autogids nog steeds geebn sprake van
    ik zie na audi alleen benz scoren op gebied van reeel verbruik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ik zie daar in de autogids nog steeds geebn sprake van
      ik zie na audi alleen benz scoren op gebied van reeel verbruik
      Neem autogids 738 (06/02/2008 ) en lees de zevenkamp gezinsberlines : op gemeenschappelijk parcours verbruikt de HDi motor van PSA/Ford 0,5 l meer, alle andere (Audi, Mercedes, Alfa, Renault ) 1,1 tot 1,5 l/100 km meer
      Last edited by BertVS; 05/05/2008, 22:20.
      BMW 420dA : >>>

Comment

Voor mij de 318d touring. De meest sportieve en de knapste van het stel. Hoewl, op dit moment zou ik eerder voor de A4 avant gaan aangezien de Dreier op korte termijn een FL zal krijgen en je hier wellicht niet op kunt wachten.
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Als je nu de keuze moet maken lijkt enkel de A4 in aanmerking te komen.
          Ik vind dit trouwens allesbehalve een saaie auto. Audi is goed bezig de laatste tijd.
          Voor de C5 moet je te lang wachten en de Dreier loopt (in zijn huidige vorm) op zijn laatste benen.
          De Benz past eigenlijk totaal niet in het rijtje. Mocht je er een C van maken dan kan mijn mening veranderen.

Comment

De kogel is ondertussen door de kerk, het wordt een Audi A4 Avant.

Comment

Goede keuze. Ik vind dit een bijzonder mooie wagen.

Comment

Proficiat!
                Zelfs standaard (lifestyle pakket is natuurlijk wel een must en kan je qua prijs niet links laten liggen) ziet de A4 avant er al goed uit... wat je niet van die andere wagens kan zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                  Proficiat!
                  Zelfs standaard (lifestyle pakket is natuurlijk wel een must en kan je qua prijs niet links laten liggen) ziet de A4 avant er al goed uit... wat je niet van die andere wagens kan zeggen.
                  wagen zal niet helemaal standaard zijn hoor, wordt een behoorlijk uitgeruste versie aan de binnenkant

Comment

Proficiat met de keuze voor de A4, imo de knapste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                      wagen zal niet helemaal standaard zijn hoor, wordt een behoorlijk uitgeruste versie aan de binnenkant
                      lifestyle en lounge pakket?
                      Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                      VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten
                        lifestyle en lounge pakket?
                        Yup, lifestyle plus pakket, lounge pakket, 3 zone AC , Audi Sound System, servotronic, electrische zetels en nog wat andere spul

Comment

Working...
                        X