Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een 6 in zijn gewone uitvoering, een 8 in zijn topuitvoering (S line (exterieur), Xenon, 7 dubbelspakige velgjes, ..). De perfecte opvolger van de Golf cabrio eigenlijk.
Een 6 in zijn gewone uitvoering, een 8 in zijn topuitvoering (S line (exterieur), Xenon, 7 dubbelspakige velgjes, ..). De perfecte opvolger van de Golf cabrio eigenlijk.
Een 7 dus.
Sorry maar de Golf 3 cabrio zie ik ook liever op straat dan op m'n oprit hoor. Die konten zijn echt lelijk en dan zwijg ik nog maar over die rolbeugel. Als je dan een Peugeot 306 of Rove 200 cabrio uit dezelfde generatie ziet weet je wel dat VW echt geen design hoogvlieger was.
Sorry maar de Golf 3 cabrio zie ik ook liever op straat dan op m'n oprit hoor. Die konten zijn echt lelijk en dan zwijg ik nog maar over die rolbeugel. Als je dan een Peugeot 306 of Rove 200 cabrio uit dezelfde generatie ziet weet je wel dat VW echt geen design hoogvlieger was.
Ik geef 2/10.
Saai design opgeleukt met kermisleds en SFG, wat totaal niet bij deze auto past wegens te klein. De verhoudingen lijken ook nergens op. Met dikke velgen en een mooie kleur kan je er nog iets van maken, maar dat kan je van elke auto wel zeggen.
Zonder twijfel heeft dit mormel de Q7 van zijn troon gestoten als lelijkste Audi.
Comment