Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[designscore] Audi A3 cabriolet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een 6 in zijn gewone uitvoering, een 8 in zijn topuitvoering (S line (exterieur), Xenon, 7 dubbelspakige velgjes, ..). De perfecte opvolger van de Golf cabrio eigenlijk.

Een 7 dus.

Comment

De Kubelwagen uit 1942 had hetzelfde design.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

persoonlijk vind ik hem echt niet geslaag na dat we verwend werden door de nieuwe A4 en A5 en dan dit. Komt nog niet aan de enkels van de 1 Cabrio.
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Een 6 in zijn gewone uitvoering, een 8 in zijn topuitvoering (S line (exterieur), Xenon, 7 dubbelspakige velgjes, ..). De perfecte opvolger van de Golf cabrio eigenlijk.

Een 7 dus.
          Sorry maar de Golf 3 cabrio zie ik ook liever op straat dan op m'n oprit hoor. Die konten zijn echt lelijk en dan zwijg ik nog maar over die rolbeugel. Als je dan een Peugeot 306 of Rove 200 cabrio uit dezelfde generatie ziet weet je wel dat VW echt geen design hoogvlieger was.
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

1,2 of 3, het doet er niet toe... de lelijkste creatie in jaren!

Comment

4, het is duidelijk een audi, maar wel de lelijkste van het gamma

Comment

*denk terug aan de golf 4 cabrio en besluit om toch een dikke 5 te geven *

Comment

Een slordige 7/10.

Kan beter in mijn ogen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                    Een slordige 7/10.

Kan beter in mijn ogen.
                    We zitten in 't hoger onderwijs, niet in 't lager schooltje, hè. 7/10 = geslaagd met onderscheiding

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                      Sorry maar de Golf 3 cabrio zie ik ook liever op straat dan op m'n oprit hoor. Die konten zijn echt lelijk en dan zwijg ik nog maar over die rolbeugel. Als je dan een Peugeot 306 of Rove 200 cabrio uit dezelfde generatie ziet weet je wel dat VW echt geen design hoogvlieger was.
                      Opvolger van de Golf IV Cabrio hé ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                        persoonlijk vind ik hem echt niet geslaag na dat we verwend werden door de nieuwe A4 en A5 en dan dit. Komt nog niet aan de enkels van de 1 Cabrio.
                        Ik vind hem persoonlijk knapper dan de 1 Cabrio. Smaken en kleuren hé

Comment

3. Pover design

Comment

Comment

Coole polls trouwens

Comment

Comment

Comment

In die uitvoering kan hij mij echt wel bekoren.

Comment

Ik geef 2/10.
                                      Saai design opgeleukt met kermisleds en SFG, wat totaal niet bij deze auto past wegens te klein. De verhoudingen lijken ook nergens op. Met dikke velgen en een mooie kleur kan je er nog iets van maken, maar dat kan je van elke auto wel zeggen.

Zonder twijfel heeft dit mormel de Q7 van zijn troon gestoten als lelijkste Audi.

Comment

Een 0, hier wil ik niet in gezien worden
                                        IRL vind ik hem nog erger..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                          Een 0, hier wil ik niet in gezien worden
                                          IRL vind ik hem nog erger..
                                          Vraagje: vond je de laatste Golf Cabriolet dan ook zo lelijk?
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X