Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[designscore] Audi A3 cabriolet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een 5.

Niet slecht, maar ook niet goed.
    Er had meer ingezeten volgens mij. De achterkant is me net iets te kort. Er ontbreekt precies iets.

Er is hier ook al de vergelijking gemaakt met de oude Golf III en IV Cabrio. Persoonlijk vind ik die nu nog altijd mooier dan de nieuwe A3. Akkoord, er is een rolbeugel en de kap ligt er bij als een rugzak, maar het geheel heeft wel iets. De A3 vind ik té gewoontjes, te steriel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
      Minstens even lelijk (sorry voor de mensen die er eentje hebben, maar zo denk ik er over)

De Golf cabrio 3 was nog ergens te doen, maar die facelift à la Golf 4...
      Ik heb het niet over de 3 of de 4, gewoon de algemene lijn van de wagen. Hetgeen dus gemeenschappelijk is voor de 3 en 4. De facelift heeft daar niet veel mee te maken.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Het verbaast me dat ik meer punten geef dan de meesten hier. Ik ben nochtans helemaal geen liefhebber van cabrio's met vier volwaardige plaatsen.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Sommige zijn gewoon veel te kritisch, een 1 op 10 geef je aan een Logan, niet aan deze cabrio.

Comment

Een 6, geslaagd maar niet veel meer, beetje te veel 'boot'-achtig qua design. En vergelijken mag zgn niet, maar je doet het toch dus ik vermeld er nog bij dat hij voor mij wat afsteekt bij de 1 cabrio (o.a. qua afwerking van het kapmechanisme).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Sommige zijn gewoon veel te kritisch, een 1 op 10 geef je aan een Logan, niet aan deze cabrio.
              *boe-geroep*

Comment

Krijgt van mij een 9 op 10.

Zaag die lelijke rolbeugels eraf en hij krijgt een 10 op 10. Ik vind het gewoonweg een heel knappe cabrio en chapeau voor Audi dat ze het aandurven om nog een model te lanceren met een stoffen kap.

Comment

Ik ben hem vandaag weest bekijken en eigenlijk vind ik deze wagen de knapste in zijn klasse. Vergelijk dit eens met een VW EOS, die andere CC's of een 1' Cabrio. OK, ik zou mss zelf wel de BMW verkiezen als ik een cabriolet moést kopen, maar dan toch alleszins niet omdat ik het zo'n knappe wagen vind. De A3 Cabrio is mooier.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

audi a3

toffe wagen
                    Last edited by ; 03/06/2008, 10:13.

Comment

jammer jongeman maar ge zijt gebuisd : 3/10

Comment

Deze is nu toch volledig vernieuwd!

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                            Waarom antwoord je dit in een topic dat al 8 jaar oud is? Zo kun je al oude topics aflopen...

Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                              Waarom antwoord je dit in een topic dat al 8 jaar oud is? Zo kun je al oude topics aflopen...
                              Was het meest recente bericht dat hij hier gevonden had met dat nieuwe forum hier.

Comment

Of het was z'n eerste bezoek sinds dan...
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

Was het meest recente bericht dat hij hier gevonden had met dat nieuwe forum hier.

idd. nie fijn het nieuwe forum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

idd. nie fijn het nieuwe forum

Comment

Working...
                                    X