Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eigenlijk is dat wel merkwaardig dat ik nog nooit een andere MX-5 of ander model Mazda met deze velgen heb gezien. Staan nochtans in de MX-5 brochure.
Veel mensen denken zelfs dat ze groter dan 17" zijn.
Eigenlijk is dat wel merkwaardig dat ik nog nooit een andere MX-5 of ander model Mazda met deze velgen heb gezien. Staan nochtans in de MX-5 brochure.
Veel mensen denken zelfs dat ze groter dan 17" zijn.
Echt knap hé! Moest ik moeten kiezen tussen deze of die 10-spaaks op de MX-5, ik zou het nog niet weten!
Zijn die 10-spaaks van op de MX-5 trouwens niet dezelfde als optie 3? Lijken er enorm hard op eigelijk.
'k Vind het visueel verschil met de 17" uit optie 1 quasi nihil. De tweede 17" velg (optie 2) vind ik lelijk. De derde velg (optie 3) vind ik wel zeer knap. De MPS-velg oogt (ook in 't echt) eerder 17" dan 18", en 'k vind ze ook niet meteen de mooiste.
Als je al zou wijzigen, dan optie 3. Blijft 17" (zeer goed betaalbaar qua banden), oogt echt anders en sportiever.
Exact wat ik wou zeggen: de eerste twee opties lijken geen vooruitgang op de huidige, de MPS velg ziet er kleiner uit dan hij is en ziet er niet zo geweldig uit. Optie drie vind ik ook 't mooist.
Comment