Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 320 d of 323 d FL

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ma mensen toch, 50.000 euro

da's dus keiveel he

Gaat daar es voor werken

Comment

wij (ik zeker als student ) en de meeste mensen die gewoon gaan werken. (tenzij ze al in de 40+ zijn ofzo) kunnen dat niet betalen. Er zijn er wel nog anderen ook...

Comment

Als er dan toch 50K ligt te wachten om iets te configgen; een kale 330d kost 40 lappen, en dan nekeer graaien in de grabbelton, en we zijn er. De 335d zit standaard al veel te dicht bij de 50K. 'k spreek over sedans. 'k Zou wel te vinden zijn voor een coupe, dus dat wordt dan een rijkelijk uitgedoste 325d.

Ach, dromen zijn bedrog.

Nen 320d voor 50K is full-option zekers ? ... met dus een hoop nutteloze opties, mogelijks geld over, en nog steeds een 4-cilinder

edit; 'k heb nen 320d coupe, zoveel mogelijk aangekruist, komt aan 58 K, maar ge moet prolly hoger geraken
        Last edited by ; 07/06/2008, 20:25.

Comment

Dat is allemaal wel waar wat je zegt maar ik hou altijd rekening met de inschrijvingstaks en de jaarlijkse taks. Ik rij 5 jaar met mijn auto en dat verander ik. Als je een wagen koopt die iedereen kan onderhouden, genre 320 d, c 220 cdi, a4 2.O tdi, ... zal de herverkoopwaarde altijd hoger liggen omdat die wagens nu eenmaal goed in de markt liggen. Als je dan als 2de handskoper een wagen met alle opties kan kopen is dat toch mooi meegenomen dacht ik, maar alles heeft zijn prijs wel te verstaan, ik doe ze niet gratis weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandewiele Bart Bekijk Berichten
            Dat is allemaal wel waar wat je zegt maar ik hou altijd rekening met de inschrijvingstaks en de jaarlijkse taks. Ik rij 5 jaar met mijn auto en dat verander ik. Als je een wagen koopt die iedereen kan onderhouden, genre 320 d, c 220 cdi, a4 2.O tdi, ... zal de herverkoopwaarde altijd hoger liggen omdat die wagens nu eenmaal goed in de markt liggen. Als je dan als 2de handskoper een wagen met alle opties kan kopen is dat toch mooi meegenomen dacht ik, maar alles heeft zijn prijs wel te verstaan, ik doe ze niet gratis weg.
            't moet dan wel nét lukken dat opties tweedehands bijna géén zak waard zijn. op navi/leder/airco en nog wa prul na

Comment

Een paar jaar geleden was dat toch allemaal nog niet zo duur of wel? Dacht atlijd dat een 320 redelijk goed uitgerust rond de 35-40000 zou liggen.

Comment

als je een 320 d touring pakt met m-sportpakket en comfortline zit je rond de 45000, voeg daarbij nog het panoramisch dak, automaat, navigatie, logic 7, xenon, ... Je moet eens configureren ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  Een paar jaar geleden was dat toch allemaal nog niet zo duur of wel? Dacht atlijd dat een 320 redelijk goed uitgerust rond de 35-40000 zou liggen.
                  ^

Als je een 40.000 euro zou nemen in 2003 (5jaar geleden) en je bekijkt die prijs nu met inflatie van laat ons zeggen 3% dan is 40.000 toen nu ongeveer 46.500 euro. (40.000 +
                  3% = .... +3% = ... +3% = .. enz;..

Je verdiend nu ook meer dan 5 jaar geleden e.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                    ^

Als je een 40.000 euro zou nemen in 2003 (5jaar geleden) en je bekijkt die prijs nu met inflatie van laat ons zeggen 3% dan is 40.000 toen nu ongeveer 46.500 euro. (40.000 +

de inflatie zit iets boven de 5.8 % op dit moment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                      ^

daarom vind ik het nog niet normaal dat je voor zo'n kleine auto zoveel geld op tafel gooit.
                      Blijkbaar vinden velen het normaal dat zij bij de Duitse merken gerust een pak meer willen betalen voor een gelijkaardige optie bij een ander merk.

Comment

Als ik €50.000 aan een BMW 3 zou willen spenderen, dan zou het wel een zescilinder moeten zijn.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Als ik €50.000 aan een BMW 3 zou willen spenderen, dan zou het wel een zescilinder moeten zijn.
                          Second that

6-cilinder = klasse

Eentje samengesteld; would make me happy;

44K

330d, sensatec, velgen stijl 162 (18"), comfort line, sportzetels, M-stuur

Vreemd is dat bij comfort line, er geen sportzetels inzitten ... bij mij het eerste waar ik aan denk bij "comfort". Anyway, nog een koppel opties, en zoals gezegd, een 330d comfort line heeft al veel standaard ... Zou wel eens rondkijken wat je voor dat geld ook nog kan hebben, zal niet min zijn
                          Last edited by ; 12/07/2008, 18:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandewiele Bart Bekijk Berichten
                            Wij hebben gekeken voor een 3 touring in occasie, maar een zwarte met sportpakket, lemon interieur, glazen schuifdak, navigatie, kortom full option vind je niet gemakkelijk voor niet te zeggen NIET.
                            Nu ken ik iemand toevallig met een zwarte 318d pre-FL LES met lemon interieur en full-option die erover denkt 'm te verkopen...

PM als je meer wil weten

Comment

En over 320d vs 323d... De zescilinder diesels hebben meer opties dan de viercilinders... Adaptive cruise control vind je bv zo enkel vanaf de 325d.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                Nu ken ik iemand toevallig met een zwarte 318d pre-FL LES met lemon interieur en full-option die erover denkt 'm te verkopen...
                                Limited Sport Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                  Second that

6-cilinder = klasse

Eentje samengesteld; would make me happy;

44K

330d, sensatec, velgen stijl 162 (18"), comfort line, sportzetels, M-stuur

Vreemd is dat bij comfort line, er geen sportzetels inzitten ... bij mij het eerste waar ik aan denk bij "comfort". Anyway, nog een koppel opties, en zoals gezegd, een 330d comfort line heeft al veel standaard ... Zou wel eens rondkijken wat je voor dat geld ook nog kan hebben, zal niet min zijn
                                  Ik denk dat de meeste mensen bij comfort line niet direct sportzetels verwachten.

Comment

Ik heb vorige week een 318d als vervangwagen gehad met standaard zetels (Leder terra). Ik was toch wel onder de indruk van het zitcomfort van deze zetels. Ze hebben alleszins meer zijdelingse steun als die van onze 5 (ook standaard zetels) die precies breder zijn.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat de meeste mensen bij comfort line niet direct sportzetels verwachten.
                                      De naam is ongelukkig gekozen, de sportzetels zijn in feite comfortabele zetels ... 't zijn geen Recaro's zene.

't is wel zo, dat die zetels mogelijk niet comfortabel zijn voor 100 kilo en meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Ik heb vorige week een 318d als vervangwagen gehad met standaard zetels (Leder terra). Ik was toch wel onder de indruk van het zitcomfort van deze zetels. Ze hebben alleszins meer zijdelingse steun als die van onze 5 (ook standaard zetels) die precies breder zijn.
                                        Vreemd, ik zat onlangs in een E90 met standaardzetels (heb er niet mee gereden, dat is waar), en het verbaasde me dat er bijna niets van zijdelingse steun was ... gecombineed met stof is dit gewoon gevaarlijk ! Wel makkelijk om in en uit te komen, maar voor de rest ... ?

Comment

Indien er nog interesse is, mijne is dus te koop:

meer info : http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=138082405

Comment

Working...
                                          X