Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het hangt ervan af wat je wil besteden aan een auto. Ik heb liever een potentere motor dan logic 7 en nog wat andere opties waar ik best zonder kan. Ik heb een veel bredere smile als ik mijn gaspedaal van mijn 330D vloer dan als ik een 320D mag luisteren naar het optimaal zanggeluid van één of andere charmezanger.
Het hangt ervan af wat je wil besteden aan een auto. Ik heb liever een potentere motor dan logic 7 en nog wat andere opties waar ik best zonder kan. Ik heb een veel bredere smile als ik mijn gaspedaal van mijn 330D vloer dan als ik een 320D mag luisteren naar het optimaal zanggeluid van één of andere charmezanger.
Vreemd, ik zat onlangs in een E90 met standaardzetels (heb er niet mee gereden, dat is waar), en het verbaasde me dat er bijna niets van zijdelingse steun was ... gecombineed met stof is dit gewoon gevaarlijk ! Wel makkelijk om in en uit te komen, maar voor de rest ... ?
Ik heb vorige week een 318d als vervangwagen gehad met standaard zetels (Leder terra). Ik was toch wel onder de indruk van het zitcomfort van deze zetels. Ze hebben alleszins meer zijdelingse steun als die van onze 5 (ook standaard zetels) die precies breder zijn.
Vreemd, ik zat onlangs in een E90 met standaardzetels (heb er niet mee gereden, dat is waar), en het verbaasde me dat er bijna niets van zijdelingse steun was ... gecombineed met stof is dit gewoon gevaarlijk ! Wel makkelijk om in en uit te komen, maar voor de rest ... ?
Ik vond de basisstoelen in de E90jes waar ik al mee gereden heb rommel. Een aanfluiting voor het merk, als je 't mij vraagt. Ben je zeker dat het standaardstoelen waren, BMWMB? Je spreekt immers over leder...
American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
"Het was al aangekondigd, maar nu dus officieel." WTF? Wat stond ik dan te doen in en rond die D3 biturbo op 't salon van Genève? Ik heb zelfs de officiële catalogus mee, en 'k weet nog zeer goed dat ik hier 't Alpina Lovers topic volgespamd heb met foto's.
Comment