Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 320 d of 323 d FL

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BuckZiLLa Bekijk Berichten
    Indien er nog interesse is, mijne is dus te koop:

meer info : http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=138082405
    Op die laatste foto's wordt die wagen plots blauw, op die eerste lijkt em zwart

Dat is marineblauw, neen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
      Op die laatste foto's wordt die wagen plots blauw, op die eerste lijkt em zwart

Dat is marineblauw, neen ?
      Carbonschwarz

Comment

Het hangt ervan af wat je wil besteden aan een auto. Ik heb liever een potentere motor dan logic 7 en nog wat andere opties waar ik best zonder kan. Ik heb een veel bredere smile als ik mijn gaspedaal van mijn 330D vloer dan als ik een 320D mag luisteren naar het optimaal zanggeluid van één of andere charmezanger.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BuckZiLLa Bekijk Berichten
          Carbonschwarz
          Ma allez man, op die laatste foto, ik zou zweren dat ik blauw zie

Zijn die laatste foto's wel van uw bak ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
            Het hangt ervan af wat je wil besteden aan een auto. Ik heb liever een potentere motor dan logic 7 en nog wat andere opties waar ik best zonder kan. Ik heb een veel bredere smile als ik mijn gaspedaal van mijn 330D vloer dan als ik een 320D mag luisteren naar het optimaal zanggeluid van één of andere charmezanger.
            Cheeerie, cheriieeeee

Comment

Ma allez man, op die laatste foto, ik zou zweren dat ik blauw zie

Zijn die laatste foto's wel van uw bak ?
              verandert naargelang lichtinval op auto

Comment

Vreemd, ik zat onlangs in een E90 met standaardzetels (heb er niet mee gereden, dat is waar), en het verbaasde me dat er bijna niets van zijdelingse steun was ... gecombineed met stof is dit gewoon gevaarlijk ! Wel makkelijk om in en uit te komen, maar voor de rest ... ?
                Da moogt ge mij nekeer uitleggen se

Comment

Ik hoor eigenlijk niets officieels over de 323d.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ik heb vorige week een 318d als vervangwagen gehad met standaard zetels (Leder terra). Ik was toch wel onder de indruk van het zitcomfort van deze zetels. Ze hebben alleszins meer zijdelingse steun als die van onze 5 (ook standaard zetels) die precies breder zijn.
                    Vreemd, ik zat onlangs in een E90 met standaardzetels (heb er niet mee gereden, dat is waar), en het verbaasde me dat er bijna niets van zijdelingse steun was ... gecombineed met stof is dit gewoon gevaarlijk ! Wel makkelijk om in en uit te komen, maar voor de rest ... ?
                    Ik vond de basisstoelen in de E90jes waar ik al mee gereden heb rommel. Een aanfluiting voor het merk, als je 't mij vraagt. Ben je zeker dat het standaardstoelen waren, BMWMB? Je spreekt immers over leder...
                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                      verandert naargelang lichtinval op auto
                      No shit, sherlock

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Da moogt ge mij nekeer uitleggen se
                        Misschien afhankelijk van type stof, maar stof is gladder als leer, dus ge schuift meer ... juist niet wat ge wilt doen in een bestuurderszetel

Comment

Misschien afhankelijk van type stof, maar stof is gladder als leer, dus ge schuift meer ... juist niet wat ge wilt doen in een bestuurderszetel
                          Ik dacht nu net het omgekeerde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Ik dacht nu net het omgekeerde
                            Idd, leer = meer schuiven, stof (grovere structuur) = minder schuiven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                              Idd, leer = meer schuiven, stof (grovere structuur) = minder schuiven
                              't zal van het type stof in kwestie afhangen

Wat wel een feit is : zetels zonder zijsteun, in leder ; niet zo evident te vinden. 't is da misschien

Comment

Hij komt

http://www.autoblog.nl/archive/2008/...d-os-officieel

Comment

Hij komt dus niet... de 323d bedoel ik hé...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Te snel gelezen ja, maar er is dus iets gelijkaardigs beschikbaar

Comment

"Het was al aangekondigd, maar nu dus officieel." WTF? Wat stond ik dan te doen in en rond die D3 biturbo op 't salon van Genève? Ik heb zelfs de officiële catalogus mee, en 'k weet nog zeer goed dat ik hier 't Alpina Lovers topic volgespamd heb met foto's.

Mensen vergeten veel te snel.

Comment

• super, hebben wij gewoon in een scoop kunnen plaatsnemen

Comment

Working...
                                        X