De MX-5, fun, betrouwbaar en betaalbaar. Als budget er niet toe deed, dan onmiddellijk de Speedster. Een funcar van de bovenste plank, maar wel een pak duurder dan de MX-5.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke roadster?
Collapse
X
-
Keuze hangt van de situatie af.
Als enigste wagen en ik heb een koffer nodig, de Z3.
Als tweede wagen (en koffer is van geen belang) de opel speedster. De Z3 en de mx5 krijgen een gedeelde tweede plaats dan. Waarschijnlijk de Z3 wegens zijn beter afgewerkt interieur (jij toont immers vorig model mx5 bewust of onbewust?) Tegenover de nieuwe mx5 - Z3 zou de keuze misschien moeilijker liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJe kan de speedster niet vergelijken met de anderen, is een andere categorie auto imho
Comment
-
MX-5. Zonder deze wagen hadden de anderen waarschijnlijk nooit bestaan. Die heeft eigenlijk de categorie van de kleine betaalbare roadsters weer tot leven gewekt. Ondertussen zijn er reeds meer dan 700.000 van verkocht en dat zegt alles over zijn kwaliteiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenMX-5. Zonder deze wagen hadden de anderen waarschijnlijk nooit bestaan.
Comment
-
De Opel Speedster, uiteraard!Da's de enige echte rijdersmachine in deze poll.
De Z3 zou ik eventueel nog overwegen mocht de Opel niet in de poll staan, omdat je 'm in zeer leuke uitvoeringen kan krijgen (2.8 of 3.0i dan, of een ///M), maar de andere twee, en zeker de Barchetta, gun ikgeen blik.
Comment
-
Moest de huidige MX-5 er tussen staan, zou ik zeker voor die kiezen. De vorige licht me niet zo. Het zou erop neer komen dat ik een vergelijkende test tss de MX-5 en de Z3 zou willen uitvoeren. Eén van die twee dus. Hangt natuurlijk ook van geval tot geval af, want niet elke tweedehandse MX-5 is hetzelfde. Idem voor de Bimmer.
Laat ik het voorlopig maar op de Bimmer houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMoest de huidige MX-5 er tussen staan, zou ik zeker voor die kiezen. De vorige licht me niet zo. Het zou erop neer komen dat ik een vergelijkende test tss de MX-5 en de Z3 zou willen uitvoeren. Eén van die twee dus. Hangt natuurlijk ook van geval tot geval af, want niet elke tweedehandse MX-5 is hetzelfde. Idem voor de Bimmer.
Laat ik het voorlopig maar op de Bimmer houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHet is de huidige die ertussen staat.
Comment
-
Speedster past echt niet in deze poll, zet er dan een Alfa Spider bij.
Enfin, uiteraard de Speedster, maar mocht ie er niet bij staan --> uiteraard de MX-5.
Comment
-
Als die enkel als funcar moet dienen: zonder twijfel de Speedster
Als die ook min of meer utilitair moet zijn: de Mazda
De Z3 is anno 2008 op alle vlakken, behalve rijplezier, hopeloos verouderd. Met die bedenking dat dit bij regenweer (2/3 vd tijd dus in B.) een gevaarlijk karreke is
Barchetta: misschien wat onderschat, maar ik vind ze niet mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe Opel Speedster, uiteraard!Da's de enige echte rijdersmachine in deze poll.
De Z3 zou ik eventueel nog overwegen mocht de Opel niet in de poll staan, omdat je 'm in zeer leuke uitvoeringen kan krijgen (2.8 of 3.0i dan, of een ///M), maar de andere twee, en zeker de Barchetta, gun ikgeen blik.
Comment
Comment