Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke roadster?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De MX-5, fun, betrouwbaar en betaalbaar. Als budget er niet toe deed, dan onmiddellijk de Speedster. Een funcar van de bovenste plank, maar wel een pak duurder dan de MX-5.

Comment

natuurlijk den bmw

Comment

Keuze hangt van de situatie af.

Als enigste wagen en ik heb een koffer nodig, de Z3.

Als tweede wagen (en koffer is van geen belang) de opel speedster. De Z3 en de mx5 krijgen een gedeelde tweede plaats dan. Waarschijnlijk de Z3 wegens zijn beter afgewerkt interieur (jij toont immers vorig model mx5 bewust of onbewust?) Tegenover de nieuwe mx5 - Z3 zou de keuze misschien moeilijker liggen.

Comment

geef mij maar het bootje

Comment

Z3!!!!

Comment

de Fiat moest hij RWD hebben, en dat heeft ie niet, dus maar beter all the way gaan met de opel speedster...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Je kan de speedster niet vergelijken met de anderen, is een andere categorie auto imho
                idd, daarom kies ik ook voor de speedster

Comment

de bimmer,
                  heb ik altijd al knap gevonden, met die laaaaaange neus
                  BMW E10 1600ti 1967
                  BMW E10 2002tii 1973
                  BMW E30 325i sedan 1986
                  BMW E36 318is cabrio 1995
                  BMW E36 320i cabrio 1994
                  BMW E91 318d touring 2006
                  MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

MX-5. Zonder deze wagen hadden de anderen waarschijnlijk nooit bestaan. Die heeft eigenlijk de categorie van de kleine betaalbare roadsters weer tot leven gewekt. Ondertussen zijn er reeds meer dan 700.000 van verkocht en dat zegt alles over zijn kwaliteiten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      MX-5. Zonder deze wagen hadden de anderen waarschijnlijk nooit bestaan.
                      Behalve de Speedster

Comment

De Opel Speedster, uiteraard! Da's de enige echte rijdersmachine in deze poll.

De Z3 zou ik eventueel nog overwegen mocht de Opel niet in de poll staan, omdat je 'm in zeer leuke uitvoeringen kan krijgen (2.8 of 3.0i dan, of een ///M), maar de andere twee, en zeker de Barchetta, gun ik geen blik.

Comment

Moest de huidige MX-5 er tussen staan, zou ik zeker voor die kiezen. De vorige licht me niet zo. Het zou erop neer komen dat ik een vergelijkende test tss de MX-5 en de Z3 zou willen uitvoeren. Eén van die twee dus. Hangt natuurlijk ook van geval tot geval af, want niet elke tweedehandse MX-5 is hetzelfde. Idem voor de Bimmer.
                          Laat ik het voorlopig maar op de Bimmer houden.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            Moest de huidige MX-5 er tussen staan, zou ik zeker voor die kiezen. De vorige licht me niet zo. Het zou erop neer komen dat ik een vergelijkende test tss de MX-5 en de Z3 zou willen uitvoeren. Eén van die twee dus. Hangt natuurlijk ook van geval tot geval af, want niet elke tweedehandse MX-5 is hetzelfde. Idem voor de Bimmer.
                            Laat ik het voorlopig maar op de Bimmer houden.
                            Het is de huidige die ertussen staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Het is de huidige die ertussen staat.
                              Gisteren is de foto aangepast en is het niet meer de huidige.

Comment

Speedster past echt niet in deze poll, zet er dan een Alfa Spider bij.

Enfin, uiteraard de Speedster, maar mocht ie er niet bij staan --> uiteraard de MX-5.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

De Z3 heeft mijn stem gekregen. MX-5 tweede. Moest de Honda S2000 er tussen gestaan hebben zou het zeker die geworden zijn.

Comment

BLITZ

ik volg volledig de redenering van gTa

Comment

Als die enkel als funcar moet dienen: zonder twijfel de Speedster

Als die ook min of meer utilitair moet zijn: de Mazda

De Z3 is anno 2008 op alle vlakken, behalve rijplezier, hopeloos verouderd. Met die bedenking dat dit bij regenweer (2/3 vd tijd dus in B.) een gevaarlijk karreke is

Barchetta: misschien wat onderschat, maar ik vind ze niet mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        De Opel Speedster, uiteraard! Da's de enige echte rijdersmachine in deze poll.

De Z3 zou ik eventueel nog overwegen mocht de Opel niet in de poll staan, omdat je 'm in zeer leuke uitvoeringen kan krijgen (2.8 of 3.0i dan, of een ///M), maar de andere twee, en zeker de Barchetta, gun ik geen blik.
                                        die speedster is een lotus met een opelbadge, en dus verdient hij mijn stem niet. maar het valt me een beetje tegen dat je de mx-5 geen blik waardig gunt terwijl hij qua funfactor toch wel hoger scoort dan die foute homokar van een Z3

Comment

toch wel hoger scoort dan die foute homokar van een Z3
                                          En de MX-5 is geen homokar ofwa

Comment

Working...
                                          X