Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke roadster?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
    En de MX-5 is geen homokar ofwa
    dat hoor je me niet zeggen, maar toch minder dan die z3

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      De BMW natuurlijk.
      Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
      Ahja natuurlijk de BMW, waarom staan die andere daar eigenlijk bij?


      Enige argumentatie?
      Niet dus.

      Dan kunnen we allemaal wat leren van jouw gegronde meningen.
      I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

      1985 Mazda 626 Coupé

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
        En de MX-5 is geen homokar ofwa



        homokar en niet homokarren

        Jij maakt knappe,volwassen indelingen zeg.
        I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

        1985 Mazda 626 Coupé

        Comment


        • #44
          De MX-5. Mooi, rijdt goed, betrouwbaar en nog niet eens zo heel duur!

          Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
          En de MX-5 is geen homokar ofwa
          Nee.

          Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
          Ik zou wel eens deze pol willen zien: Mazda MX-5/Opel GT
          Kun je helemaal niet vergelijken. Opel GT: Amerikaanse cruiser, MX-5: Japanse roadster volgens het klassieke Briste recept.

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
            die speedster is een lotus met een opelbadge, en dus verdient hij mijn stem niet. maar het valt me een beetje tegen dat je de mx-5 geen blik waardig gunt terwijl hij qua funfactor toch wel hoger scoort dan die foute homokar van een Z3
            Ik vind dat niet. Ik heb een aantal versies van de vorige MX-5 testgereden, en ook de huidige. Schitterende auto's, ja, maar naar mijn maatstaven ligt het totaalpakket van een Z3 2.8 of 3.0i me veel meer. Ik zou nooit een MX-5 kopen, net om wille van de motor (die zeer goed is, maar voor een tweede auto die moet dienen als funkar is een MX-5 me gewoon te ondergemotoriseerd). Velen zeggen dat een Z3 een homokar is, en of dat nu zo is of niet laat ik in 't midden, feit is dat ik me nooit zou aantrekken van wat anderen denken, maar enkel rekening houd met mijn plezier. En ik wéét dat ik altijd met spijt zou denken aan de foute beslissing van toch een MX-5 te hebben gekocht en niet een Z3 2.8 of 3.0i. Voor mij scoort een Z3 met zo'n zalige zes-in-lijn inzake funfactor weldegelijk hoger dan een MX-5. Jij maakt jouw rekening, ik de mijne.

            Mocht de poll zich beperken tot viercilinders, dan lag het anders. Geen van de Z3-modellen met 4-pitter zou me kunnen verleiden tot 'n aankoop. Net zomin, en om dezelfde reden, als de MX-5 : vierpitter. Sorry, i'll pass. Ik heb gedurende enkele jaren met een Alfa Spider gereden met de 2-liter TwinSpark motor (155pk), en ik heb enorm veel plezier gehad van die auto, en misschién dat ik een zeer lichte Alfa Spider (1.200 kg ECE als ultieme maximum) nog een kans zou gunnen, maar voor de rest maken viercilinder roadsters als funkar bij mij helaas geen kans meer.
            Tenzij ze écht een hoop pk's uitbraken (zoals de Honda S2000), of tenzij het een échte lightweight rakker is zoals een Elise of een Opel Speedster. Die dingen rijden grandioos, en daar ben ik wel weer voor te vinden.

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Ik vind dat niet. Ik heb een aantal versies van de vorige MX-5 testgereden, en ook de huidige. Schitterende auto's, ja, maar naar mijn maatstaven ligt het totaalpakket van een Z3 2.8 of 3.0i me veel meer. Ik zou nooit een MX-5 kopen, net om wille van de motor (die zeer goed is, maar voor een tweede auto die moet dienen als funkar is een MX-5 me gewoon te ondergemotoriseerd). Velen zeggen dat een Z3 een homokar is, en of dat nu zo is of niet laat ik in 't midden, feit is dat ik me nooit zou aantrekken van wat anderen denken, maar enkel rekening houd met mijn plezier. En ik wéét dat ik altijd met spijt zou denken aan de foute beslissing van toch een MX-5 te hebben gekocht en niet een Z3 2.8 of 3.0i. Voor mij scoort een Z3 met zo'n zalige zes-in-lijn inzake funfactor weldegelijk hoger dan een MX-5. Jij maakt jouw rekening, ik de mijne.

              Mocht de poll zich beperken tot viercilinders, dan lag het anders. Geen van de Z3-modellen met 4-pitter zou me kunnen verleiden tot 'n aankoop. Net zomin, en om dezelfde reden, als de MX-5 : vierpitter. Sorry, i'll pass. Ik heb gedurende enkele jaren met een Alfa Spider gereden met de 2-liter TwinSpark motor (155pk), en ik heb enorm veel plezier gehad van die auto, en misschién dat ik een zeer lichte Alfa Spider (1.200 kg ECE als ultieme maximum) nog een kans zou gunnen, maar voor de rest maken viercilinder roadsters als funkar bij mij helaas geen kans meer.
              Tenzij ze écht een hoop pk's uitbraken (zoals de Honda S2000), of tenzij het een échte lightweight rakker is zoals een Elise of een Opel Speedster. Die dingen rijden grandioos, en daar ben ik wel weer voor te vinden.
              Ik geef je volledig gelijk. Hier wordt weer veel te veel gezeverd en dat voor autoliefhebbers. Precies alsof we blind zijn.

              1) Wie heeft de term gay car uitgevonden? Wat ben je dan met een stoere mannelijke wagen?

              2) Ik heb de Z3 van 140pk aangekocht op mijn 19e. Meer was niet verzekerbaar. De mazda mx5 die ik toen ben gaan testrijden (had nog maar 5kilometers op de teller) was heel hard afgesteld en ik had met mijn 1,95m plaatsgebrek, plus dat die koffer om te huilen was.

              3) Hebben jullie met deze auto's eigenlijk ooit wel is gereden of meegereden? Lezen wat een journalist schrijft en die zijn mening herkauwen is nog iets anders.

              4) De meesten schrijven hier funcar en power en rijplezier. Dan kom je automatisch uit bij de opel speedster. Het is simpel om dat hier in een poll te verklaren. Maar moest je echt voor de aankoop staan is het niet alleen power en rijplezier wat telt, maar ook comfort, onderhoud en dagelijkse bruikbaarheid. Dat maakt een heel ander plaatje.

              Een roadster is een cruiser en geen sportwagen in mijn ogen. Een Z3 3 liter is al een echte sportwagen. Cruisen kan je elke dag. Sportief rijden moet je al rekening houden met het verkeer, files, flitspalen en je uit de pan swingende verbruik en hogere onderhoudskosten.

              Neemt niet weg dat ik hier voor de opel speedster kies (als tweede wagen). En ja ik weet hoe zeer hij doet aan je rug na 50km en hoe klein die koffer is en dat je er in de winter en bij regen beter niet mee buiten komt.

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                Wtf

                1 voorbeeld?
                Niks van aantrekken, maar je had al lang moeten weten dat je alleen, polls mag starten met bmw, audi, mercedes en andere zich zelf toegekende titel van premium merken in. Toch geen rijstbak, hoe is het toch mogelijk.

                Ontopic: De MX-5.

                btw: Een roadster koop je niet voor zijn koffer, dan moet je maar een break of lompe SUV, busje, kopen.

                Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

                Comment


                • #48
                  Niks van aantrekken, maar je had al lang moeten weten dat je alleen, polls mag starten met bmw, audi, mercedes en andere zich zelf toegekende titel van premium merken in. Toch geen rijstbak, hoe is het toch mogelijk.
                  Gast,
                  ik heb mij toen vergist en ik heb al mijn excuseses aangeboden aan Mazdastruction.
                  Toch geen rijstbak, hoe is het toch mogelijk.
                  Check mijn membernaam een keer

                  Comment


                  • #49
                    homokar en niet homokarren

                    Jij maakt knappe,volwassen indelingen zeg.
                    Ik ben belange niet de enige met die mening hoor.
                    En je kunt niet ontkennen dat de Mazda geen imago heeft van een homo/kappers auto te zijn.
                    Last edited by ; 10/06/2008, 21:51.

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk Berichten
                      Z3 sowieso.. Veruit de mooiste!
                      Nu 5 jaar later moet ik toch zeggen dat ik resoluut voor de speedster ga.
                      My GTI

                      http://rijkevorsel.myminicity.com/

                      Comment


                      • #51
                        De speedster is een gevaarlijke wagen daar wil je echt geen accident mee.
                        De z3 is ook niet echt mijn ding maar uit de lijst zou ik deze nog kiezen maar dan alleen met een 6cilinder.
                        Mx5 heb ik altijd een lelijke hok gevonden waar ik niet in wil gezien worden.
                        Rijkwaliteit is één ding maar looks ook even belangrijk.
                        Ik zou verder sparen en een Z4 kopen dat vind ik nog een knappe roadster.
                        Last edited by ; 05/08/2013, 02:20.

                        Comment


                        • #52
                          Zaterdagmorgen bij een onverwachte regenbui nog ene hopeloos zien worstelen met het manuele dak van zijn Speedster, altijd lachen
                          2021 Taycan 4S
                          2021 Lexus UX250h

                          Comment


                          • #53
                            Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                            Zaterdagmorgen bij een onverwachte regenbui nog ene hopeloos zien worstelen met het manuele dak van zijn Speedster, altijd lachen
                            Op 2 min ligt het erop, dus hij zal het nog wel ni gewoon zijn geweest wss...

                            On Topic: Heb 2j met de Speedster gereden als dagelijkse wagen. Uit je lijstje is het veruit de beste wagen voor rijplezier! Is uit het lijstje ook de meest "tricky one", duurste in onderdelen en gevoeligste carosserie...

                            Zou ipv de Z3 doorsparen voor een Z4 of eventueel Opel GT. Misschien dat een Honda S2000 ook mooi in het lijstje komt?

                            Comment


                            • #54
                              Z3 is dan toch veel mooier dan die Z4
                              de opel GT zou ook een mooie keuze zijn maar ik denk toch dat ik voor mazda kies
                              de SLK is ook een leuke roadster btw
                              lets have some more member berries

                              Comment

                              Working...
                              X