X5 M Sport met of zonder sportophanging?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
X5 (E70) 3.0 SD M Sport, Sportophanging Ja of Nee
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenBest beiden eens rijden voor je zo'n beslissing maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenje koopt een bus en wilt er dan een sportophanging tegenaan zwieren?
als je bochttjes wilt meepikken koop dan een 5
Comment
-
Mijn schoonbroer heeft ook een X5 3.0sd met M-Sportpakket en 20'ers besteld.
Ik heb samen met hem testgereden met een X5 met het gewone sportpakket, 19'ers en sportophanging. Ik vond het een zalige ophanging. Mijn schoonbroer daarentegen die een E220 cdi elegance met 16'ers gewoon is vond de ophanging te hard. Ook zijn vrouwke vond dat. Ze hebben ondertussen hun Merc E ingeruild voor een nieuwe C Classic. Ook deze wagen is ongewoon comfortabel qua ophanging.
In een latere fase heeft hij nog gereden met eenzelfde X5 met sportpakket, maar dan zonder sportophanging, alsook met eentje met Adaptive Drive. Hij was tevreden met de standaard ophanging en vond de meerprijs van Adaptive Drive z'n meerprijs niet waard.
Ikzelf heb enkele weken geleden eens kunnen zijden met een X6 met sportophanging en 19'ers. Weer was ik onder de indruk van die ophanging.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk BerichtenHeb je al met een X5 met adaptive drive gereden??
tis en blijft een bus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtennee, maar evengoed wel in een ml 63 AMG en dat ding reed ook als bagger (tenzij je me nu gaat zeggen dat die bmw systemen zoveel beter zijn dan die van MB)
tis en blijft een bus
Qua wegligging/handling rijdt een X5 evenveel beter dan een ML, als een ML beter offroad kan dan een X5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenNog steeds wachtend op de eerste zinnige post van frekkel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenJa.
Qua wegligging/handling rijdt een X5 evenveel beter dan een ML, als een ML beter offroad kan dan een X5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenNog steeds wachtend op de eerste zinnige post van frekkel...
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenals je bochttjes wilt meepikken koop dan een 5
Comment
-
Mijn mening is, ge ziet het zo vaak, kopen ze een X5 of ML dikke velgen eronder en dan menen ze dat ze een sportwagen hebben. Want welke systemen de X5 ook allemaal aan boord heeft vergelijken met het weggedrag van een 5serie kan je niet
Dus ik zou voor de gewone ophanging kiezen, bmw kennende is die al perfecte belans voor de X5
Comment
Comment