Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3 vs Mercedes C vs Ford Mondeo (breaks)
Collapse
X
-
Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk BerichtenKnappe wagen, maar met 1-2 kleine kinderen ECHT way to small
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIk weet niet zo, wat moet je misschien allemaal meenemen met kleine kinderen?Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichtenprobeer maar eens uwe maxi-cosi, superdeluxe buggy ed... erin te krijgen... Ge staat er van versteld hoe veel plaats dat inneemt. Zeker als je echt op vakantie gaat en uwe bagage er nog bij moet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenJa, dat zou ik ook kiezen.
Alfa 159 Sportwagon 1.9 JTDm
150 PK, 400 Nm bij 2000tpm
0-100 in 9.6 sec, topsnelheid 208 km/u
Leeggewicht EU 1585 kg
Gemiddeld verbruik 6.1 l / 100 km, tankinhoud 70 liter, rijbereik 1150 km
159 g CO2/km
Of je moet gaan chippen, natuurlijk, maar dat geldt dan voor alle karren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFerme 1.9 JTDm, dat, met 400 Nm. Juiste gegevens gebruiken, hè. Die 400 Nm krijg je enkel bij de 2.4 5-pitter.
Of je moet gaan chippen, natuurlijk, maar dat geldt dan voor alle karren.
Het is een beetje verwarrend opgesteld eh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenJup, zou zeker mijn favoriet zijn. In dit lijstje ben ik voor de BMW gegaan, hoewel de Mondeo me sterk deed twijfelen door z'n betere uitrusting. Volgens mij heeft ook een ruimer koffer dan de 3.
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk BerichtenIk denk ook dat de Merc hier het ideale compromis is. De 3 rijdt wellicht het sportiefste, maar heeft hoegenaamd geen grote koffer wat met 2 kindjes wel een noodzaak is. De mondeo wint uiteraard vlot qua ruimte maar biedt niet de rijdynamiek van biede RWDs en ford spreekt mij zowiezo weinig aan (persoonlijke mening). De Merc is in de avantgarde uitvoering knap en goed uitgerust. De 136 pks voldoen voor mij en de koffer is ruimer en praktischer dan bij de 3-reeks...
Dus, Merc!
De Alfa Romeo is nog 'es een klasse kleiner, en vooral ook duidelijk minder makkelijk belaadbaar. Een 159 Sportwagon is écht de auto niet die je moet kopen als je ruimte wil om met de kids en veel bagage op stap te gaan.
Comment
-
3 steen goede auto's.
De BMW heeft met mijlenvoorsprong de leukste motor,is degelijk en rijdt zalig. Hij is wel niet zo ruim en zal voor een zelfde prijs redelijk kaal zijn. (en een kale 3 reeks is niet mijn favo.
De Mercedes is gewoon super knap. Je moet hem wel niet in dat mediocre zilvergrijs nemen en dan is ie subliem. De afwerking en het comfort zijn van zeer hoog niveau.
De Ford is veruit de ruimste en ook best uitgeruste.Hij rijdt heel leuk,echter mischien een beetje minder inspirerend dan de andere twee. Toch ga ik deze nemen,als ik meer geld heb voor aan te kleden neem ik de Merc maar hier lijkt deze auto me het beste.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Bmw...hmmm...
Dikke motor dat wel t.o.v. de rest!
Maar echt véél ruimte...niet echt...
Heeft juist evenveel ruimte als de sedan...dus waarom break?? (ja ok je kan de zetels plat leggen vanachter en dan heb je ook iets meer ruimte...maar onder dit trio is het de meest onpraktische, maar wel de snelste...)
Dus de beamer als laatste...
Dan de Mondeo...
Héél praktische wagen, dynamisch weggedrag en een overvloed aan ruimte. En dat aan een relatief prijsje (hou de basisuitrusting ook in de gaten).
Maar hij hoort eigenlijk hier niet thuis tussen de merc en bmw...
Ik bedoel gewoon dat hij tussen de grotere wagens zoals de passat variant, insignia break, enz... hoort
Dus de ford op nr. 2
Tja...de Mercedes C- break...
Héél mooie wagen, ook aan ruimte geen gebrek, héél praktisch, soepele motor. (al is de 220 CDI een betere keuze volgens mij )
Alleen is het wel dabben in de portemonnéé...
Amg pakketje...
Avantgarde...
En dat doet prijzen wel serieus stijgen...maar dan is die wel af
Kortom ik ga voor de wondermooie merc
Comment
-
Uit deze 3 zou ik zou de Merc c kiezen, al heb ik geen echt goed idee van de beschikbare ruimte. Als ik merk hoe snel mijn koffer soms al vol zit (en ik veronderstel dat een Passat ruimer is dan een C), dan denk ik dat hij met 2 kleine kindjes nipt kan zijn in bepaalde situaties. Een deftige buggy/ draagmand neemt al behoorlijk wat plaats in.
Comment
-
ik heb vooroordelen om aan deze poll te beginnen.
mijn keuze weten jullie dus al.
Maar euh, waarom staan er geen prijzen bij? want als je er prijzen bijzet wint de mondeo met brio. ik durf een prijsverschil van gemakkelijk 5000€ of meer naar voor schuiven tegenover zijn 2 concurenten.
zo kan je voor hetzelfde geld van de andere gerust de 2.2tcdi van ford aanschaffen dewelke dan ook 170pk heeft.
dan heb je meer power, meer ruimte en meer opties voor gelijkaardige prijzen.
de mercedes vind ik iets te "oud" voor een jong iemand en bwm tja heel knap maar prijzig. als de prijzen niet meespelen zou ik nog voor de mondeo gaan daar deze een koffer heeft ter vergelijking van een 5-serie ipv een 3-serie. en die ruimte kan je goed gebruiken bij kindertransport. ik weet waarover ik spreek.
dus voor mij de mondeo titanium s met 2.2tdci motor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenmaar gij hebt geen RWD, nem
en dan sta jij daar met je voorwieltrekker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenals ik achteruit ga wel.
en dan sta jij daar met je voorwieltrekker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendan rijdt die van mij gelijk een clark, en den uwe gelijk een karreke van den Delhaize
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenzo kan je voor hetzelfde geld van de andere gerust de 2.2tcdi van ford aanschaffen dewelke dan ook 170pk heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenKrijg je eigenlijk gemakkellijk een doodskist in die koffer?
men vader vernoemde direct de woorden corbilard, mafia, wathebjeteverbergen in 1 zin toen ik ermee thuis kwam.
Comment
Comment