Oorspronkelijk geplaatst door Naish
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3 vs Mercedes C vs Ford Mondeo (breaks)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDat is niet helemaal waar, in deze poll gaat het om 3 wagens met een gelijke leasingwaarde. De Mondeo heeft duidelijk meer ruimte te bieden dan de andere 2, dus eigenlijk wordt je dan naar deze toe gedwongen als dat primeert ...
Zelfs mocht het niet om een leasingwagen gaan is dit interessant om te bekijken, want de Mondeo lijkt goedkoper dan de andere 2 maar blijkt in gebruik en afschrijving op een gelijk kostenplaatje uit te komen na 3 jaar.
na 3jaar begint een wagen net op te brengen in mijn ogen. dan verkopen is gelijk aan verlies doen. want het is na 3jaar dat je bv. de omnium opzegt, de lening gedaan is en dergelijke.
dan begin je pas goedkoop te bollen. Men vrouwtje haar clio bv. is in 2001 nieuw gekocht. dat wagentje is nog in uitstekend staat, en kost ons 250€ aan verzekering. als je die zou wegdoen zit je weer met een grote aankoopsom plus een verzekering van gemakkelijk 1000€.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten'k heb daar toch men twijfels over. het is vooral de te betalen factuur die een rol speelt. en plus hoeveel mensen zijn er die als particulier hun wagen al na 3jaar buitenzetten.
na 3jaar begint een wagen net op te brengen in mijn ogen. dan verkopen is gelijk aan verlies doen. want het is na 3jaar dat je bv. de omnium opzegt, de lening gedaan is en dergelijke.
dan begin je pas goedkoop te bollen. Men vrouwtje haar clio bv. is in 2001 nieuw gekocht. dat wagentje is nog in uitstekend staat, en kost ons 250€ aan verzekering. als je die zou wegdoen zit je weer met een grote aankoopsom plus een verzekering van gemakkelijk 1000€.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik kies voor de 320d omdat ie meer power heeft en omdat ik een merkblinde lul ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenvooral dat stukje is nu van toepassing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenTomski is wel niet blind he
zoja dan moet je daar men laatste post lezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenmen vorige wagen was een full option 2.0coupé van hyundai. niemand kon er een woord goed over zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAwel, da's straf, om dat van ne maat te moeten horen.
't heeft nog lang geduurd. Maar je hebt er wel niet mee gereden.
wou je er niet in gezien worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenTomski is wel niet blind he
heb daarnet mijn bril onherstelbaar beschadigd, ik moet morgen naar mijn garagist (= tuscani)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
't heeft nog lang geduurd. Maar je hebt er wel niet mee gereden.
wou je er niet in gezien worden.
*kijkt naar Tomski*
Laten we 'm stikken, Tomski? Diene kluutzak?
Ik was verdorie één van de meest hevige verdedigers van jouw zwarte rijstschotel !
Da's straf datte. *geluid van 'n hart dat breekt*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenMaar je hebt er wel niet mee gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk rijd niet met wagens waar ik niet de noodzakelijke pirouette-op-roodwitte-kerbs rijvaardigheid voor heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAaargh!
*kijkt naar Tomski*
Laten we 'm stikken, Tomski? Diene kluutzak?
Ik was verdorie één van de meest hevige verdedigers van jouw zwarte rijstschotel !
Da's straf datte. *geluid van 'n hart dat breekt*
sorry G
*dat verdiieeeeeent een bloeeeeeeeeeeeemetje*
*geeft pisbloem af*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenpfff mij is het tenminste gelukt om met heilige ringverf te onstnappen zonder kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
sorry G
*dat verdiieeeeeent een bloeeeeeeeeeeeemetje*
*geeft pisbloem af*
Da's zeer gezond!!
*neemt nog een slokje ochtendurine cuvée 23/10/2008*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb zelfs niet eens verf meegenomen. 'k Heb er wel wat achtergelaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMmmmmmmmmmmm, pisseblommen!!
Da's zeer gezond!!
*neemt nog een slokje ochtendurine cuvée 23/10/2008*
moet ik me nu zorgen maken.
Comment
Comment