Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 vs Mercedes C vs Ford Mondeo (breaks)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    Maar dan zou jij na een eerste overweging de bovenstaande lijst niet gaan opstellen...

Jou lijst zou er bvb uitzien als mondeo, passat,...
    neen eerder mondeo, mazda 6, santa fé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      Dat is niet helemaal waar, in deze poll gaat het om 3 wagens met een gelijke leasingwaarde. De Mondeo heeft duidelijk meer ruimte te bieden dan de andere 2, dus eigenlijk wordt je dan naar deze toe gedwongen als dat primeert ...

Zelfs mocht het niet om een leasingwagen gaan is dit interessant om te bekijken, want de Mondeo lijkt goedkoper dan de andere 2 maar blijkt in gebruik en afschrijving op een gelijk kostenplaatje uit te komen na 3 jaar.
      'k heb daar toch men twijfels over. het is vooral de te betalen factuur die een rol speelt. en plus hoeveel mensen zijn er die als particulier hun wagen al na 3jaar buitenzetten.
      na 3jaar begint een wagen net op te brengen in mijn ogen. dan verkopen is gelijk aan verlies doen. want het is na 3jaar dat je bv. de omnium opzegt, de lening gedaan is en dergelijke.
      dan begin je pas goedkoop te bollen. Men vrouwtje haar clio bv. is in 2001 nieuw gekocht. dat wagentje is nog in uitstekend staat, en kost ons 250€ aan verzekering. als je die zou wegdoen zit je weer met een grote aankoopsom plus een verzekering van gemakkelijk 1000€.

Comment

ik kies voor de 320d omdat ie meer power heeft en omdat ik een merkblinde lul ben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
          'k heb daar toch men twijfels over. het is vooral de te betalen factuur die een rol speelt. en plus hoeveel mensen zijn er die als particulier hun wagen al na 3jaar buitenzetten.
          na 3jaar begint een wagen net op te brengen in mijn ogen. dan verkopen is gelijk aan verlies doen. want het is na 3jaar dat je bv. de omnium opzegt, de lening gedaan is en dergelijke.
          dan begin je pas goedkoop te bollen. Men vrouwtje haar clio bv. is in 2001 nieuw gekocht. dat wagentje is nog in uitstekend staat, en kost ons 250€ aan verzekering. als je die zou wegdoen zit je weer met een grote aankoopsom plus een verzekering van gemakkelijk 1000€.
          Dat is iets anders, ik zou zelfs nooit een nieuwe wagen kopen, laat staan hem verkopen na enkele jaren Maar als je na enkele jaren wil verkopen moet je goed uit je doppen kijken ...
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            ik kies voor de 320d omdat ie meer power heeft en omdat ik een merkblinde lul ben
            vooral dat stukje is nu van toepassing.

Comment

vooral dat stukje is nu van toepassing.
              Tomski is wel niet blind he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                kan jij in de cc?
                zoja dan moet je daar men laatste post lezen

Comment

men vorige wagen was een full option 2.0coupé van hyundai. niemand kon er een woord goed over zeggen.
                  Awel, da's straf, om dat van ne maat te moeten horen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Awel, da's straf, om dat van ne maat te moeten horen.

't heeft nog lang geduurd. Maar je hebt er wel niet mee gereden.
                    wou je er niet in gezien worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                      vandaag wel

heb daarnet mijn bril onherstelbaar beschadigd, ik moet morgen naar mijn garagist (= tuscani)

Comment

ik vond uwe tuscani de max

ik heb er wel mee gereden, zo lekker klinken

Comment

't heeft nog lang geduurd. Maar je hebt er wel niet mee gereden.
                          wou je er niet in gezien worden.
                          Aaargh!

*kijkt naar Tomski*

Laten we 'm stikken, Tomski? Diene kluutzak?

Ik was verdorie één van de meest hevige verdedigers van jouw zwarte rijstschotel !

Da's straf datte. *geluid van 'n hart dat breekt*

Comment

Maar je hebt er wel niet mee gereden.
                            Ik rijd niet met wagens waar ik niet de noodzakelijke pirouette-op-roodwitte-kerbs rijvaardigheid voor heb.

Comment

ja, we gaan ons verdriet verdrinken, gij trakteert

#Mercules out

Comment

Ik rijd niet met wagens waar ik niet de noodzakelijke pirouette-op-roodwitte-kerbs rijvaardigheid voor heb.
                                pfff mij is het tenminste gelukt om met heilige ringverf te onstnappen zonder kosten.

Comment

Aaargh!

*kijkt naar Tomski*

Laten we 'm stikken, Tomski? Diene kluutzak?

Ik was verdorie één van de meest hevige verdedigers van jouw zwarte rijstschotel !

Da's straf datte. *geluid van 'n hart dat breekt*

sorry G
                                  *dat verdiieeeeeent een bloeeeeeeeeeeeemetje*
                                  *geeft pisbloem af*

Comment

pfff mij is het tenminste gelukt om met heilige ringverf te onstnappen zonder kosten.
                                    Ik heb zelfs niet eens verf meegenomen. 'k Heb er wel wat achtergelaten.

Comment

sorry G
                                      *dat verdiieeeeeent een bloeeeeeeeeeeeemetje*
                                      *geeft pisbloem af*
                                      Mmmmmmmmmmmm, pisseblommen!!

Da's zeer gezond!!

*neemt nog een slokje ochtendurine cuvée 23/10/2008*

Comment

Ik heb zelfs niet eens verf meegenomen. 'k Heb er wel wat achtergelaten.
                                        ik heb dan ook met het sterkste punt van men wagen de grond gekust. den sleephaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Mmmmmmmmmmmm, pisseblommen!!

Da's zeer gezond!!

*neemt nog een slokje ochtendurine cuvée 23/10/2008*
                                          wij kregen op school soms omelet van pisbloemen.

moet ik me nu zorgen maken.

Comment

Working...
                                          X