Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opvolger Mazda 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mazda 6, een van de mooiste wagens uit dit rijtje en met die prijs...

T zou dom zijn imo er niet voor te gaan, 14000 euro voor een badge is van het goede te veel.

Comment

Als hij tevreden was van zijnen Mazda 6, dan zou ik gewoon terug voor eene Mazda gaan!
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Maar hij wilt gerust de meerprijs betalen om met een 'Audi' of andere merk te rijden.

*zucht*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
          Maar dat is een Passat CC ook he :-)
          Het is nog altijd een VW Passat.

Hoe gaat dat zijn met het open dak dat niet verkrijgbaar is bij Mazda?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Maar hij wilt gerust de meerprijs betalen om met een 'Audi' of andere merk te rijden.

*zucht*
            Vertel ..

Comment

Vertel ..
              ik vind zoiets belachelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Bwa...14.000€ verschil vind ik toch al een goede reden, zelfs als ge het financieel zoud aankunnen om voor de Audi te gaan.
                Een 6 is ook ruim genoeg, luxueus genoeg aangezien hij full-option is,... en 14000€ is echt wel een gigantisch verschil dat ge bij verkoop zeker niet extra uit de Audi kunt halen.
                Dus iedereen die een porsche financieel aan kan, kan en zou beter een mx5 kopen? Akkoord dat 14000 euro een pak geld is en dat het dat voor vele niet waard is MAAR als het gaat, waarom niet? Audi zal sowieso comfortabeler zijn en ook luxueuzer afgewerkt.. bovendien heeft de facelift hem echt goed gedaan. Enige 'nadeel' zou de wat makke 2.0tdi zijn, 136 pk in een a6 is nu niet echt veel.
                -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                  Het is nog altijd een VW Passat.

Hoe gaat dat zijn met het open dak dat niet verkrijgbaar is bij Mazda?
                  Touché

Wisten we zelf niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                    Dus iedereen die een porsche financieel aan kan, kan en zou beter een mx5 kopen? Akkoord dat 14000 euro een pak geld is en dat het dat voor vele niet waard is MAAR als het gaat, waarom niet? Audi zal sowieso comfortabeler zijn en ook luxueuzer afgewerkt.. bovendien heeft de facelift hem echt goed gedaan. Enige 'nadeel' zou de wat makke 2.0tdi zijn, 136 pk in een a6 is nu niet echt veel.

Het verschil tussen een Mazda 6 en een A6 zou ik nu niet echt gaan vergelijken met het verschil tussen een mx5 en een Porsche..., kan ook aan mij liggen he.

En altijd bij het woord "sowieso" heb ik "sowieso" bedenkingen, weet niet hoe dat komt... Klinkt zoals het FWD vs RWD-gedoe waarbij alleen de laatste rijplezier kan geven. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Anyway, het is niet mijn geld dat uitgegeven wordt dus de vader van Pietje Konijn mag kiezen. Ik geef enkel mijn mening en gij moogt de uwe hebben
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Touché

Wisten we zelf niet
                      In Nederland is of was het verkrijgbaar, in België was het helemaal niet verkrijgbaar maar in Duitsland kan de 6 geleverd worden met een schuifdak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Het verschil tussen een Mazda 6 en een A6 zou ik nu niet echt gaan vergelijken met het verschil tussen een mx5 en een Porsche..., kan ook aan mij liggen he.

En altijd bij het woord "sowieso" heb ik "sowieso" bedenkingen, weet niet hoe dat komt... Klinkt zoals het FWD vs RWD-gedoe waarbij alleen de laatste rijplezier kan geven. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Anyway, het is niet mijn geld dat uitgegeven wordt dus de vader van Pietje Konijn mag kiezen. Ik geef enkel mijn mening en gij moogt de uwe hebben
                        Mazda 6 en a6 zitten niet in dezelfde categorie hé, dus echt vergelijken kan je ze niet. Iig, moest u vader het eraan kunnen geven, doen zou ik zeggen.
                        Dat van sowieso, tja da's een waarheid hé...
                        -

Comment

Wat een prijsverschil, dat is minstens €3000 per Audi logo ringetje

De Mazda 6. Waarschijnlijk nog degene die het leukste rijdt ook, en een knappe verschijning is het ook al.

Comment

Eerst en vooral: in dit lijstje staan geen foute auto's Van deze zou ik voor de Passat CC gaan,dat is een razendknap model met de bekende VW kwaliteiten als degelijkheid,waardevast (minder van belang als ie voor jou geleasd wordt natuurlijk). Het rijgedrag lijkt me dik ok en het zelfde geldt voor het interieur. De Mazda en de Audi zijn natuurlijk ook wel ok,maar toch de VW uit dit lijstje.

Maar als ik m'n ding kon doen zou ook eens kijken of een Volvo S80 in het budget valt,zelfd de 2.0d presteert al heel goed en deze wagen heeft eigenlijk geen minpunten. Dat zou mijn keuze zijn

Andere leukerds zijn volgens mij nog de Honda Accord of Ford Mondeo
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

De mazda 6 als hij nu tevreden was van zijn mazda 6 lijkt dit me eventueel de logische opvolger. Indien je vader toch liever eens iets volledig anders wil, de A6 voor mij.

Comment

gewoon bij mazda blijven, de rest is te duur .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                  Mazda 6 en a6 zitten niet in dezelfde categorie hé, dus echt vergelijken kan je ze niet. Iig, moest u vader het eraan kunnen geven, doen zou ik zeggen.
                                  Dat van sowieso, tja da's een waarheid hé...
                                  De vergelijking werd toch een beetje in het belachelijke getrokken, akkoord? Ge moogt natuurlijk wel altijd de helft overdrijven he.

Uw laatste zin, daar blijf ik bedenkingen bij hebben. Let's agree to disagree.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

De mazda 6 met die nieuwe 2.2 kachel. De rest moet het toch meer hebben van het logo dat erop kleeft (en je betaalt er nog extra voor ook!).

Comment

Mazda. Als je enkel maar een Audi zou willen omdat je dan met een Audi rijdt, zou ik het niet doen.

Comment

Had eigenlijk op de Passat CC geklikt, ervan uitgaande dat elke wagen in dezelfde prijsklasse zat. Maar nu ik zie dat de full option Mazda 6 10.000 euro goedkoper is, zou ik toch voor die gegaan zijn.

Ik blijf de Passat CC wel met voorsprong de mooiste uit 't rijtje vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
                                          Had eigenlijk op de Passat CC geklikt, ervan uitgaande dat elke wagen in dezelfde prijsklasse zat. Maar nu ik zie dat de full option Mazda 6 10.000 euro goedkoper is, zou ik toch voor die gegaan zijn.

Ik blijf de Passat CC wel met voorsprong de mooiste uit 't rijtje vinden.
                                          Hij is inderdaad wel knap maar geef mij toch maar dit:
                                          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Working...
                                          X