zonder twijfel de mazda. 14K goedkoper is niet niets. en qua kwaliteit is mazda toch altijd heel betrouwbaar geweest. de mondeo zou ik ook voorstellen al vermoed ik dat deze iets duurder zal zijn. en dan is de mazda wel sportiever gelijnd. (langsbuiten toch, langsbinnen lijkt hij me iets soberder dan de mondeo)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opvolger Mazda 6
Collapse
X
-
De aankoopprijs zegt natuurlijk niks over de leaseprijs.
Restwaarde van de audi A4 gaat wsl redelijk hoog liggen, ook t.o.v. A6 aangezien de A4 splinternieuw is en nog een huidig model zal zijn binnen 4 jaar, in tegenstelling tot de A6 die eind 2017/begin2018 zal vervangen worden.
Per 1" grotere velgen ligt ook de leaseprijs hoger, dus 18" kost gemakkelijk 30 a 40 euro meer per maand t.o.v. 16".
Als je ruim wil zitten..... bmw 3GT ?
Als de leaseprijs van de 6 lager uitvalt dan de rest zou ik niet twijfelen... Modeljaar 2017 is nog beter geworden. De afstelling van het onderstel is subliem.
Comment
-
ik zou voor een fully loaded vectra of saab 9-3 gaan. De kinderziektes zijn er ondertussen uit, super betrouwbaar.
Die VAG diesels, om een of andere reden heb ik daar geen vertrouwen in. Volgens mij zit daar een (figuurlijk) reukje aan.
Je kan ook voor een outsider kiezen, de bmw 3. Die is met die nieuwe diesel te verkrijgen, super !
- Likes 2
Comment
-
Klopt, alles staat door elkaar.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment