Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eventjes wegdromen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenToch veranderd mijn smaak in dit geval bijna van dag tot dag. life of an autmobile maniac
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenzo is dat, maar e30 liefhebber blijf ik welsigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenStaanplaats 1: Een daily drive voor jezelf (Laat ons stellen dat je ondertussen 2 kids hebt en je partner niet altijd thuis is)
Staanplaats 2: Een daily drive voor de partner (waar je zelf ook in wilt rijden, off course)
Staanplaats 3: Een karretje voor in het weekend
Staanplaats 4: Hier mag je kiezen (weekendkar, classic, daily, tracktoy, ... )
Hoe vul jij ze op? (de garage hé.. )
1° Range Rover S/C
2° Volvo V70 T6
3° Jaguar XKR Cabrio
4° Ik geef geen meer uit en bouw nog twee garages bij. Dan kunnen mijn huidige Rover 75Tourer,MG ZT en Rover 620i ook nog binnen staan als verzamelobjectsBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
1 Opel Insignia ST 1.6T sport
2 VW Scirocco 1.4 (TSI is dat zeker?)
3 Opel GT of Imperia GP
4 Iets uit mijn geboortejaarOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten1) Aston Martin Rapide
2) Maserati Gran Turismo S
3) Porsche 911 GT3 RS
4) McLaren F1 LM
Met een onbeperkt budget is vier veel te weinig!maar de garages aan je huis moeten ook gevuld worden hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenJa, je hebt ook nog een loods of een schuur vol met karren staan hémaar de garages aan je huis moeten ook gevuld worden hé
Ma nee, ondergrondse parkeergarage onder uwen hof heOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenSchuur?
Ma nee, ondergrondse parkeergarage onder uwen hof hemet een bar, pokertafel, biljart, etc....
dromen is zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenna Ik zou een moderne schuur zetten, met een verdieping en een sterke glazen bodem en op da verdiep een clubhuisekemet een bar, pokertafel, biljart, etc....
Da moet extreem zalig zijn.
Comment
-
1. MB S 63 AMG
2. BMW X5 4.8i
3. Porsche 911 Turbo
4. Ferrari F430 Spyder
Zoiets ongeveer.
Moest er nog wat geld over zijn, dan mag er gerust nog een MCS JCW bij. Het moet niet allemaal duur en opvallend zijn, toch?Of een Z4 M Roadster (roadsterfun).
Edit:
Een S65 AMG moet ik niet omdat die alleen als lange versie beschikbaar is, en ik daar geen boodschap aan heb. Bovendien is die amper sneller in het standaardspurtje.
Comment
-
Onbeperkt budget- Ferrari 599 GTB Fiorano: Daily moet een supercar zijn, maar dan wel eentje die echt dagdagelijks inzetbaar is. Qua styling is het niet 100% mijn ding, maar voor die opdracht is er niets beter te krijgen dan de 599. Plus als ik hem beu ben koop ik gewoon iets anders
.
- BMW X5 xDrive48i: Wagen van de vrouw is dan tegelijk ook de family car, hoeft niet superkrachtig te zijn (bv. ML 63 AMG) maar moet wel poer hebben en vooral supersafe en praktisch zijn, dus de top X5. Zeven zitplaatsen is ook een pluspunt.
- Pagani Zonda F Roadster: Nog steeds de ultieme supercar. Gekker dan dit wordt het niet in autoland.
- Alfa Romeo Giulia GTA: Ik wil een klassieker, en dit is mijn all-time favourite.
- BMW M3 Coupé: Als het echt iets mag kosten (dan vooral qua brandstof en taksen), dan wil ik hier graag ganse dagen mee rondrijden. Wel full option dan, met de elektronische dempers en de DSG-achtige automaat.
- BMW X5 xDrive35d: Zelfde redenering als hierboven, maar een 35d is natuurlijk ook al gek genoeg.
- Porsche 997 GT3: Mijn droomwagen, 'nuff said.
- Alfa Romeo Giulia GTA
- BMW 530d Touring: Lijkt me prijs-kwaliteit gezien de beste, meest all-round gezinswagen op de markt. Wel even wachten op de nieuwe 3-liter diesel die al in de 330d en 730d ligt. RWD wegens toch al een SUV in garage 2 en waarschijnlijk ook geen M-pack (tenzij BMW op de 5 ook elektronische dempers begint aan te bieden).
- BMW X3 xDrive20d: Vrouw houdt nogal van BMW SUVs, en dit is ongeveer de goedkoopste die ze aanbieden. En eigenlijk is dat ook al meer dan voldoende (een 177 PK diesel is nu niet bepaald ondergemotoriseerd).
- Lotus Elise S: Puur en onversneden rijplezier, bewijst dat je geen PKs nodig hebt om je in een wagen uit te kunnen leven. Mag ook een occassie zijn.
- Alfa Romeo Giulia GTA
Comment
- Ferrari 599 GTB Fiorano: Daily moet een supercar zijn, maar dan wel eentje die echt dagdagelijks inzetbaar is. Qua styling is het niet 100% mijn ding, maar voor die opdracht is er niets beter te krijgen dan de 599. Plus als ik hem beu ben koop ik gewoon iets anders
-
Met een realistisch budget zou ik dit nemen:
1. 335d Touring (of 335i, afh. van # km/jaar).
2. VW EOS 2.0 TDI (die wagen spreekt mijn madam aan).
3. Z4 3.0si Roadster.
4. Mini Cooper S JCW om te raggen.
Mocht mijn madam een break willen, dan wijzig ik de E91 naar een E92, en koop ik haar een Alfa 159 of zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMet een realistisch budget zou ik dit nemen:
1. 335d Touring (of 335i, afh. van # km/jaar).
2. VW EOS 2.0 TDI (die wagen spreekt mijn madam aan).
3. Z4 3.0si Roadster.
4. Mini Cooper S JCW om te raggen.
Mocht mijn madam een break willen, dan wijzig ik de E91 naar een E92, en koop ik haar een Alfa 159 of zo.
Goede smaak Beta... hoewel die Eos niet bovenaan zou staan bij mij. Dat van die 159 SW lijkt me al beter
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment