Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 2.0 TFSI (S-tronic) vs 3.2 FSI (tiptronic)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
    Even de milltek uitlaat uitproberen ...

http://www.millteksport.com/product....m?articleid=43

Vandaag naar de garage geweest, offerte opgesteld, één van dees word hij definitief besteld.

EN zonet de milltek uitlaat laten horen en mijn vader is erg onder de indruk en geïnteresseerd, nu nog wachten tot september wanneer hij geleverd word en dan hopen dat hij die uitlaat nog altijd wilt.

Comment

• Tjoener!

Maar 't is echt de moeite vind ik, dat maakt dat het diesel karakter nog meer onderdrukt wordt in deze auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        Tjoener!

Maar 't is echt de moeite vind ik, dat maakt dat het diesel karakter nog meer onderdrukt wordt in deze auto.
        Ik vind dat je daarmee het diesel-geluid zelfs helemaal nietmeer hoort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
          Ik vind dat je daarmee het diesel-geluid zelfs helemaal nietmeer hoort
          Wanneer je 'em stationair laat draaien, komt het er wel door. Maar voor de rest...

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Wanneer je 'em stationair laat draaien, komt het er wel door. Maar voor de rest...

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Ow ik merk nu pas dat je er zelf een hebt!!! Nice!

Comment

• ik heb gisteren een eindje gereden met de 3,2 met multitronic versnellingsbak, vond dat hij wa tegenviel, hij ging mss wel goe vooruit maar zonder echt snelheidsgevoel of veel "drama". Ik was teleurgesteld...
              2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
              2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• 3.0TDI ordered!

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                ik heb gisteren een eindje gereden met de 3,2 met multitronic versnellingsbak, vond dat hij wa tegenviel, hij ging mss wel goe vooruit maar zonder echt snelheidsgevoel of veel "drama". Ik was teleurgesteld...
                Inderdaad.... En de 3.0tdi geeft dat gevoel wel, echt een wereld van verschil.

Comment

• Wow die Miltek!
                  Proficiat Michelin!
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• s-tronic voor 3.0 diesel

is er al bekend wanneer de s-tronic op de a5 komt ? op de cabrio is die al leverbaar maar hij wil maar niet naar de gewone komen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                      ik heb gisteren een eindje gereden met de 3,2 met multitronic versnellingsbak, vond dat hij wa tegenviel, hij ging mss wel goe vooruit maar zonder echt snelheidsgevoel of veel "drama". Ik was teleurgesteld...
                      CVT => traploos, continu toerental

Eens op manuele stand gezet?

Comment

3.0TDI ordered!

Inderdaad.... En de 3.0tdi geeft dat gevoel wel, echt een wereld van verschil.
                        Binnen 1 week is hij er , er gaan wel de wintervelgen op liggen (17" lichtmetalen velgen 7.5j x 17 (7-armen design), de 20" komen pas aan ergens tussen 7 en 12 september

Comment

• Proficiat !

Zal een zalige kar worden ..

Comment

Binnen 1 week is hij er , er gaan wel de wintervelgen op liggen (17" lichtmetalen velgen 7.5j x 17 (7-armen design), de 20" komen pas aan ergens tussen 7 en 12 september
                            ge gaat er tevreden van zijn... ik heb nog geen seconde niet genoten van de mijne...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                              Proficiat !

Zal een zalige kar worden ..
                              Yeah, thx

Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                              ge gaat er tevreden van zijn... ik heb nog geen seconde niet genoten van de mijne...
                              Laten we hopen! Terug een duitser in huis, na al de italianen , ben benieuwd. Ooit de 0-100 eens getimed? Want ze zeggen toch die 5,9s te optimistisch is? Maar met chip moet dat toch zeker lukken dan? Maarja zoveel maakt dat nu ook weer niet uit, snel is em toch

Comment

Working...
                              X