hoeveel is die boete als je een kleine sticker hebt hangen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
sticker nummerplaat
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten50 euro dacht ik.
En dan mag je als je pech hebt ook nog eens op het flikkenkantoor gaan tonen dat je een correcte plaat gemonteerd hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichtenkunnen ze je afkeuren voor 'te kleine' nummerplaat?
mss moet ik dan maar een goede plaat in men rooster hangen onderaan voor de keuring, of gaan ze dan janken dat ik 2 platen heb? ah ik zie wel als het zover is
Indertijd was mijn nummerplaat 6cm op 2,5cm en er werd geen opmerking gemaakt ... tot de keuringchef toevallig passeerde en wat vervelend deed. Uiteindelijk is er gewoon een kleine opmerking op het bijlageblad van mijn keuringsattest geplaatst, that's it
Rames: neen, publi-D zit hier niet op het forum Maar zeg gerust dat je via 'autoforum' bij hen terecht bent gekomen, dit zullen ze zeker appreciëren1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
En hoe groot moet zo'n nummerplaat eigenlijk minstens zijn?
Comment
-
idd volgens mij gaan de zaken slecht bij publi D. heb eens getelefoneerd maar het nummer bestaat niet meer.
iemand een idee waar je het nog kan laten maken?
heb al eens geprobeerd bij onze locaal "ontwerpbureau", maar ze beginnen er niet aan omdat het niet wettelijk is ( een te klein nummerplaats wel te verstaan)
Comment
-
Eindelijk een partner gevonden zodat we kunnen voldoen aan de vragen van klanten die liever geen gaten in hun bumpers boren. Vanaf nu kwaliteitsvolle (reflecterende 3M-folie) nummerplaten volgens de regels van de wet (behalve dat ze gemaakt zijn in vinyl ) . Geïnteresseerden zijn welkom op http://www.vinylcarplates.com/nl/
Comment
-
Ik heb de mijne en die van mijn moeder's wagen besteld bij www.auto-stickers.be. T'is een klein formaat (dus wss niet legaal) maar ben al tegengehouden geweest door de politie en ze hebben er niets van gezegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codeboy74 Bekijk BerichtenEindelijk een partner gevonden zodat we kunnen voldoen aan de vragen van klanten die liever geen gaten in hun bumpers boren. Vanaf nu kwaliteitsvolle (reflecterende 3M-folie) nummerplaten volgens de regels van de wet (behalve dat ze gemaakt zijn in vinyl ) . Geïnteresseerden zijn welkom op http://www.vinylcarplates.com/nl/
En aan u ook ne goeien dag en welkom op het forum, foto's graag. (Van uw wagen natuurlijk, niet van zo'n prullen die je probeert te slijten). Of is het alleen maar de bedoeling om klanten te kunnen werven ?
Comment
-
Ik ben er onlangs voor tegengehouden door een zwaantje.
Heb geen boete gekregen, mede omdat ik het terplaatse kon oplossen (originele nummerplaat lag in de koffer en met 2 spanbandjes was het vlug gefixt).
Nummerplaat was niet zodanig klein, zo'n 20x8cm.
De agent klaagde niet over het feit dat het een statische nummerplaat was maar wel over het feit dat hij de nummerplaat niet kon lezen.
Als je dus een sticker/statische nummerplaat wilt hebben, maak hem dan op de originele grootte van je achterste nummerplaat. Dan zal er wel niemand over klagen zeker
Comment
-
ik heb een fuck you vingertje in het goud tussen de cirkel met EU sterren op mijn motoplaat.
en ik zoek ook een blauwe EU sticker met J ipv B of een andere country code. Ik had zo een gezien in Taiwan op een toyota, aangezien ik zelf met een yamaha rijdt lijkt me dat wel cool :-).
picc.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichtenkunnen ze je afkeuren voor 'te kleine' nummerplaat?
Mijne was een europlaat,dus afmetingen ok maar de letters waren iets (en dan echt maar iets) dikker dan normaal..lap..een opmerking op mijn papier..Last edited by marc12010; 12/10/2012, 22:03.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDie van mij ging er toch goed af, was de haardroger erop en ze ging in één stuk mee.
Heeft er 3 jaar opgehangen en zag er nog als nieuw uit.
Comment
Comment