Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zonder enige twijfel hermann!
Ander is uiterlijke verkrachting.
En sowieso moet je het int echt horen, onder belasting klinkt een uitlaat altijd zoveel malen mooier bij een 6-cilinder!
Is inderdaad redelijk stil. Ma bon, dat is iedereen zijn goesting he
Hij is idd niet luid, maar binnenin valt het zeer goed mee ! Zeker als je uit een Lexus komt he.
Sportuitlaat is ook niet voor meteen hoor, eerst standaard genieten
Dit is zeer moeilijk te zeggen afgaande op die filmpjes hier. Ik zou ze echt moeten kunnen horen irl. Wel zou ik nooit voor een te luide uitlaat gaan.
Met een te luide uitlaat is je discretie volledig weg. Als je dan bij u in 't dorp eens wat te fel je gaspedaal beroert weten ze al snel dat jij het bent.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Europipe is subliem idd, die uitlaat alleen al is zo mooi gemaakt dat ik er kan blijven naar kijken
Ben benieuwd wat ze uit een FL halen.. maar voorlopig hebben ze met om het even welke uitlaat zo'n 'storing' op die sound zitten. Klinkt gewoon niet zo 'helder' en 'zuiver' als ervoor. Allez ja 't is moeilijk om uit te leggen maar als je het verschil hoort ga je me wel gelijk geven
Comment