Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Sportuitlaat voor Porsche 997 mk2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Europipe is subliem idd, die uitlaat alleen al is zo mooi gemaakt dat ik er kan blijven naar kijken
    Super firma gewoon... Die mannen zelf zijn erg sympa! Service TOP en idd materiaal zeer goed afgewerkt. En de prijs is niet overdreven voor wat je ervan terug krijgt.

Ik hoor de storing niet echt op die filmkes, maar dat is altijd wel een beetje dubieus. Int echt moet je dat horen natuurlijk. Als ik een 997mk2 had zou ik zeker even wachten met wat europipe op de proppen zal komen.

Comment

precies of ge zijt in de lokale tjoeningshop foute opzetstukjes gaan halen... echt totaal niet geslaagd die look

Comment

Een paar maand geleden hadden ze anders nog niks in de pipeline zitten voor de mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          precies of ge zijt in de lokale tjoeningshop foute opzetstukjes gaan halen... echt totaal niet geslaagd die look
          Ik snap het gewoon niet, is dat nu werkelijk de bedoeling?
          De vorige PSE's waren ook niet mijn favoriet met die 2 verschillende groottes, maar daar kon ik me nog in vinden dat er mensen zijn die dat mooi vinden.
          Maar dit, wtf??
          En dan duidelijk zichtbaar zo'n metalen plaatje tussen die opzetstukken gelast... WHY???

Comment

Ge kunt dat toch moeilijk beoordelen aan de hand van zo'n filmpjes

Die ene staat in een hal, dus dat klinkt in het echt prolly totaal anders

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
              Ge kunt dat toch moeilijk beoordelen aan de hand van zo'n filmpjes

Die ene staat in een hal, dus dat klinkt in het echt prolly totaal anders
              Klopt.
              Hetzelfde met de standaard Carrera. Als je hem start en je geeft wat gas hoor je hem echt wel.. op filmpjes is dit niet. IRL valt de sound zeer goed mee, beter dan verwacht. Want op filmpjes was ik echt wel teleurgesteld in de FL.
              Topic mag hier dicht, keuze is gemaakt
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
              X