Hermann pour moi s.v.p.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke Sportuitlaat voor Porsche 997 mk2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtendoe mij maar een hermann !
Maar nog niet voor direct hoor, eerst standaard genieten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenPSE klinkt niet goed?! wat zeg jij nu
Voor mij mag het ook PSE worden Ik ga wel wachten tot ze iets bij Carnewall hebben,zoals Catscratch voorstelde.
Heeft jouw vader er ook iets over te zeggen ?
On T : ik zou PSE laten monteren doch met behoud van de "gewone" uitlaatsierstukken !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDe manier waarop jij altijd in de ik-vorm spreekt over die 997...
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenTuur, wat gebeurt er precies als er nu PSE wordt geïnstalleerd?
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenStandaard vind ik ne 997 wel erg stil ze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIs inderdaad redelijk stil. Ma bon, dat is iedereen zijn goesting he
Sportuitlaat is ook niet voor meteen hoor, eerst standaard genieten
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDe manier waarop jij altijd in de ik-vorm spreekt over die 997...
On T : ik zou PSE laten monteren doch met behoud van de "gewone" uitlaatsierstukken !
Natuurlijk heeft mijn pa iets te zeggen, meer dan mee zelfs, wat logisch is2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Dit is zeer moeilijk te zeggen afgaande op die filmpjes hier. Ik zou ze echt moeten kunnen horen irl. Wel zou ik nooit voor een te luide uitlaat gaan.
Met een te luide uitlaat is je discretie volledig weg. Als je dan bij u in 't dorp eens wat te fel je gaspedaal beroert weten ze al snel dat jij het bent.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenStandaard vind ik ne 997 wel erg stil ze.
Porsche kent haar publiek
Comment
-
één adres... http://www.europipe.be
Ons beste export product na bier
edit: Zie pas dat MK2 is.... hoop dat ze er ook iet voor hebben klaarstaan!
Comment
-
Europipe is subliem idd, die uitlaat alleen al is zo mooi gemaakt dat ik er kan blijven naar kijken
Ben benieuwd wat ze uit een FL halen.. maar voorlopig hebben ze met om het even welke uitlaat zo'n 'storing' op die sound zitten. Klinkt gewoon niet zo 'helder' en 'zuiver' als ervoor. Allez ja 't is moeilijk om uit te leggen maar als je het verschil hoort ga je me wel gelijk geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenKlinkt mss goed, maar dat ziet er toch hopeloos BELACHELIJK uit?
Comment
Comment