Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Sportuitlaat voor Porsche 997 mk2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hermann pour moi s.v.p.

Comment

doe mij maar een hermann !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
        doe mij maar een hermann !
        I think it's gonne be, a PSE
        Maar nog niet voor direct hoor, eerst standaard genieten
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

PSE...

Comment

Afgaande op de 996 PSE en 997(.1) PSE, weliswaar met de kleppen permanent open, is dat zéker meer dan luid genoeg. 't Is zelfs te luid voor sommigen..

Comment

Op filmpje zou ik zeggen, Hermann maar zo'n dingen zou je in het echt moeten horen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten

Porsche PSE :
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Klinkt mss goed, maar dat ziet er toch hopeloos BELACHELIJK uit?

Comment

zonder enige twijfel hermann!
                  Ander is uiterlijke verkrachting.
                  En sowieso moet je het int echt horen, onder belasting klinkt een uitlaat altijd zoveel malen mooier bij een 6-cilinder!

Comment

PSE

komaan doe keer origineel

Comment

Aan een 996 PSE zal het nooit kunnen tippen, maar toch sowieso PSE hier!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                        PSE klinkt niet goed?! wat zeg jij nu
                        Voor mij mag het ook PSE worden Ik ga wel wachten tot ze iets bij Carnewall hebben,zoals Catscratch voorstelde.
                        De manier waarop jij altijd in de ik-vorm spreekt over die 997...

Heeft jouw vader er ook iets over te zeggen ?

On T : ik zou PSE laten monteren doch met behoud van de "gewone" uitlaatsierstukken !

Comment

Tuur, wat gebeurt er precies als er nu PSE wordt geïnstalleerd?

Is er trouwens ook geen verschil in geluid tussen een carrera 4S met PSE en een carrera met PSE Alex?

Ik vind het allemaal maar omslachtig en zou het standaard houden en na een jaartje wel veranderen.

Comment

Standaard vind ik ne 997 wel erg stil ze.
                            Porsche 997 S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

Ik durf het al niet meer zeggen, heb al zoveel gezeik over mn kop gehad bij het maken van zulke opmerkingen

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              Tuur, wat gebeurt er precies als er nu PSE wordt geïnstalleerd?
                              Dan krijg je een VMax van 380 km/h

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                              Is inderdaad redelijk stil. Ma bon, dat is iedereen zijn goesting he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Is inderdaad redelijk stil. Ma bon, dat is iedereen zijn goesting he
                                Hij is idd niet luid, maar binnenin valt het zeer goed mee ! Zeker als je uit een Lexus komt he.
                                Sportuitlaat is ook niet voor meteen hoor, eerst standaard genieten
                                Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

On T : ik zou PSE laten monteren doch met behoud van de "gewone" uitlaatsierstukken !
                                Ik spreek in de IK-vorm omdat ik hier op het forum zit.
                                Natuurlijk heeft mijn pa iets te zeggen, meer dan mee zelfs, wat logisch is
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Dit is zeer moeilijk te zeggen afgaande op die filmpjes hier. Ik zou ze echt moeten kunnen horen irl. Wel zou ik nooit voor een te luide uitlaat gaan.

Met een te luide uitlaat is je discretie volledig weg. Als je dan bij u in 't dorp eens wat te fel je gaspedaal beroert weten ze al snel dat jij het bent.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                    goe voor 40 plussers die hun eerste Porsche kopen é

Porsche kent haar publiek

Comment

één adres... http://www.europipe.be

Ons beste export product na bier

edit: Zie pas dat MK2 is.... hoop dat ze er ook iet voor hebben klaarstaan!
                                      Last edited by ; 16/04/2009, 23:09.

Comment

Europipe is subliem idd, die uitlaat alleen al is zo mooi gemaakt dat ik er kan blijven naar kijken

Ben benieuwd wat ze uit een FL halen.. maar voorlopig hebben ze met om het even welke uitlaat zo'n 'storing' op die sound zitten. Klinkt gewoon niet zo 'helder' en 'zuiver' als ervoor. Allez ja 't is moeilijk om uit te leggen maar als je het verschil hoort ga je me wel gelijk geven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Klinkt mss goed, maar dat ziet er toch hopeloos BELACHELIJK uit?

Comment

Working...
                                          X